Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind het heel erg leuk voor Tiësto, maar ik denk dat je idd niet zoveel waarde moet hechten aan zo'n lijstje. Veel DJ's in het lijstje zijn qua stijl niet echt met elkaar te vergelijken.
Wel vind ik het terecht dat Tiësto tot de top Dj's van de wereld behoort.
||
Citaat:
Maar wel terecht dat ie #1 is, hij heeft toch een paar leuke mixjes gemaakt... ![]()
||
Citaat:
|
Die gast doet pas in 1997 mee en staat door die kleine kinderen van 15 en 17 op nummer 1.
Remy,Michell de heij,Erick E zijn tien keer beter dan tiesto[Siesta] en ferrry corsten[ferry kostenhoofd]. Het komt alleen maar door dat tiesto een mooi hoofd heeft. Waarvoor denk je dat Carl cox zo laag staat komt alleen maar door dat tie dik is en een van de weinige zwart is en een dikke kop heeft. Sash is gewoon helemaal triest die kwam toen die bekend werd met een keyboard aan. Als je een beetje verstand hebt weet je dat het makkelijkste wel een keyboard is.
|||
Citaat:
![]() dit gaat nergens over. trance is gewoon populairder. Citaat:
||
![]() |
Citaat:
hij maakt wel vocal en upliffting trance maar z'n eigen stijl is eigenlijk progressief en btw heeft nix te maken dat trance populairder is tgaat hier gewoon om de dj |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Favoriete nummer uit de actuele top40? Love_Fulfilled | 177 | 22-10-2004 17:24 | |
Muziek |
Tiesto - Just Be [20.05.2004] M. Arnoldi | 12 | 06-05-2004 23:03 | |
Muziek |
Spelletje: Erin en eruit peaceflower | 271 | 27-08-2003 23:09 | |
De Kantine |
Wanneer ben je wel of geen newbee meer?? ~De Hypospriet~ | 57 | 10-11-2002 10:16 | |
Muziek |
Trance cd maken welke nummer zijn mooi? Maradinus | 31 | 26-10-2002 18:14 |