![]() |
Deep Impact of Armageddon???
Welke vonden jullie de beste kometenfilm van deze 2 en waarom uiteraard?
Ik vond Deep impact persoonlijk beter, omdat ik die nu eenmaal over het algemeen een pak geloofwaardiger vond dan Armageddon (op 1 detail na: welk Amerika zou er in de 20ste eeuw een zwarte president gekozen hebben? Ik vrees dat de USA nu eenmaal nog niet zo geëmancipeerd is). |
Citaat:
|
Allebei even slecht.
|
Toch wel de slechte aktiefilm dan. Want zo slecht was die niet.
De ondergang van NewYork was prachtig in beeld gebracht. Mooie plaatjes in een enorme adrenaline-kick. Prachtige popcornfilm vol met amerikaans sentiment. |
Citaat:
|
Ik ga voor Aerosmith.
|
geen van beiden.
|
Armageddon, liv hmmmmmmmmm
|
Als ik oppervlakkig ben: Deep Impact. Elijah :D
En anders: Denk ook Deep Impact. Die kon ik tenminste nog helemaal uitzien. Van Armageddon heb ik denk ik een uurtje gezien en toen had ik 't wel weer gehad... Maar ze zijn allebei niet erg goed. |
Deep impact
|
Armaggedon Aerosmith was beter! (y)
|
allebei kut maar Aramgeddon beter
|
deep impact
|
Armageddon ofcourse, lekker spektakel (y) en Liv is ook wel sweat he :)
|
Armageddon, voor dat leuke liedje! :D
|
Ik snap niet dat de meeste mensen armageddon zo'n slechte film vinden. Ik vond hm heel erg mooi. Echt zo'n drama. Er zat ook best wat humor in. Ik heb hm een paar x gezien en vind hm nog steeds goed hoor :cool:
|
Armageddon
|
Citaat:
|
Armageddon :) veeel aktie en leuk verhaaltje, het hoeft niet altijd ingewikkeld te zijn he
edit: niet vergeten dat er hele leuke acteurs in spelen (y) |
dju è, nu haddik gehoopt dat de meerderheid toch ging stemmen voor Deep impact, maja, ieder zen goesting è ;)
|
Armageddon...
Steve Buscemi zo'n coole gast :cool: en Peter Stormare als rus geweldig :D Deep Impact, vonk saai alleen de inslag was boeiend :o |
Ik vond armageddon ook beter omdat ik het gevoel kreeg dat je bij die film de personages veel beter leert kennen dan in deep impact. Zoals al eerder werd gezegd was alleen de impact boeiend bij deep impact. Ik vond het verhaal van armageddon diepgaander en beter uitgelegd, daardoor is de "climax" een stuk beter. :D
|
Ik vond deep impact wat minder druipen van het amerikaanse sentiment, alleen vond ik het verhaal van armegeddon wat beter en het had oko meer actie.
|
Citaat:
|
Citaat:
tja Deep impact vink echt een mooie film (en zielig)! armageddon week iegenlijk niej...kweet eigenlijk niej ofk die wel gezien heb maja... :p |
Deep Impact (y) :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09. |