Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Als ik oppervlakkig ben: Deep Impact. Elijah
![]() En anders: Denk ook Deep Impact. Die kon ik tenminste nog helemaal uitzien. Van Armageddon heb ik denk ik een uurtje gezien en toen had ik 't wel weer gehad... Maar ze zijn allebei niet erg goed.
|
Ik snap niet dat de meeste mensen armageddon zo'n slechte film vinden. Ik vond hm heel erg mooi. Echt zo'n drama. Er zat ook best wat humor in. Ik heb hm een paar x gezien en vind hm nog steeds goed hoor
![]()
|
![]() |
Armageddon...
Steve Buscemi zo'n coole gast ![]() en Peter Stormare als rus geweldig ![]() Deep Impact, vonk saai alleen de inslag was boeiend ![]()
|
![]() |
Ik vond armageddon ook beter omdat ik het gevoel kreeg dat je bij die film de personages veel beter leert kennen dan in deep impact. Zoals al eerder werd gezegd was alleen de impact boeiend bij deep impact. Ik vond het verhaal van armageddon diepgaander en beter uitgelegd, daardoor is de "climax" een stuk beter.
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
The Day After Tomorrow - 28 mei 2004 - én: Wat is jouw favo rampenfilm? AJMouse | 97 | 10-06-2004 00:24 | |
Muziek |
playlist-topic Tombooo | 27 | 12-03-2003 23:28 | |
Muziek |
Welke bands allemaal in jou playlist? MazeMouse | 64 | 13-12-2002 19:25 | |
Films, TV & Radio |
filmlijst dopehead | 70 | 08-10-2002 10:15 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Asteroide raakt de aarde in 2019 rianne_tje | 110 | 22-08-2002 19:34 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Meteoriet mist de aarde 'net'! legatus | 42 | 12-01-2002 15:21 |