![]() |
Uitgaan in dorpjes
Wie van jullie woont er in een dorpje of een klein stadje? En als je daar woont, dan zijn er meestal maar een paar kroegen en een discotheek ofzo.. ga je dan voor meer keus naar de dichtsbijzijnde grote stad, of blijf je in je eigen dorpje/stadje?
Ik woon in Utrecht, en wat ik zie is dat de wat meer alternatieve mensen uit de omliggende stadjes naar Utrecht trekken, maar de wat meer "top 40 muziek liefhebbende" jongeren in hun eigen dorp blijven. Is dat echt zo of is dat een vooroordeel van me? Cat |
Ik ga meestal ook naar tentfeesten in de buurt. Wij gaan nooit op stap in de stad.
|
In de stad heb je nou eenmaal meer mogelijkheden.
|
bij ons heb je maar 2 cafe's en daar zitten allemaal van die ouwe opa's dus moet je wel.
|
bij mij int dorp is er alleen een ouwe-lullenbar.....kroeg is pas 8 km verderop, maar das meer een kindercreche....maar....uitgaans gelegenheden zijn er hier toch echt te kort als je het op de fiets moet doen!
|
Citaat:
Ik ga liever uit een eindje verderop, 10 minuten met de bus, is veeel leuker (bovendien geef ik de voorkeur aan discotheken) |
Ik ga naar alles toe. Alkmaar, Amsterdam, Leiden, Nijmegen. Maar ook dorpjes als Uitgeest, Egmond en heel soms naar de kroeg van me oom in Heiloo waar eigenlijk ook best veel jeugd komt. Maar tis irritant als ze jou allemaal bij naam kennen en jij hen niet dus is het toch vaak een andere plaats waar ik uitga. En dat is in mijn geval t meest Alkmaar (al ben ik daar al 4 weken niet meer in de kroeg geweest) :eek: :D:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik woon in een boerengehucht en je hebt hier geen discotheken die niet top40 gericht zijn. voor een wat alternatievere tent zul je 30km moeten reizen, dus veel keus is er niet.
|
Ik woon zelf in een klein stadje vlakbij Amsterdam met alleen een paar café's. Als je naar een discotheek ofzo wilt, moet je dus wel naar Amsterdam. Als alternatief voor Amsterdam gaan jongeren uit Weesp ook wel naar Bussum of Hilversum, waar wel wat te doen is.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:57. |