Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2002, 18:38
DarkCat
DarkCat is offline
Wie van jullie woont er in een dorpje of een klein stadje? En als je daar woont, dan zijn er meestal maar een paar kroegen en een discotheek ofzo.. ga je dan voor meer keus naar de dichtsbijzijnde grote stad, of blijf je in je eigen dorpje/stadje?

Ik woon in Utrecht, en wat ik zie is dat de wat meer alternatieve mensen uit de omliggende stadjes naar Utrecht trekken, maar de wat meer "top 40 muziek liefhebbende" jongeren in hun eigen dorp blijven. Is dat echt zo of is dat een vooroordeel van me?

Cat
Oud 04-11-2002, 06:22
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Ik ga meestal ook naar tentfeesten in de buurt. Wij gaan nooit op stap in de stad.
Oud 04-11-2002, 10:31
Verwijderd
In de stad heb je nou eenmaal meer mogelijkheden.
Oud 04-11-2002, 15:27
mario
mario is offline
bij ons heb je maar 2 cafe's en daar zitten allemaal van die ouwe opa's dus moet je wel.
Oud 04-11-2002, 20:38
NeuroticA_NL
NeuroticA_NL is offline
bij mij int dorp is er alleen een ouwe-lullenbar.....kroeg is pas 8 km verderop, maar das meer een kindercreche....maar....uitgaans gelegenheden zijn er hier toch echt te kort als je het op de fiets moet doen!
Oud 05-11-2002, 12:44
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Wie van jullie woont er in een dorpje of een klein stadje? En als je daar woont, dan zijn er meestal maar een paar kroegen en een discotheek ofzo.. ga je dan voor meer keus naar de dichtsbijzijnde grote stad, of blijf je in je eigen dorpje/stadje?

Ik woon in Utrecht, en wat ik zie is dat de wat meer alternatieve mensen uit de omliggende stadjes naar Utrecht trekken, maar de wat meer "top 40 muziek liefhebbende" jongeren in hun eigen dorp blijven. Is dat echt zo of is dat een vooroordeel van me?

Cat
Ik woon in een gat vlakbij Wijk bij Duurstede, 5000 inwoners, geen ADSL, geen kabelinternet.. Een cafeetje en een dorpshuis hebben we hier wel, maar ik ga er nooit heen, omdat er alleen maar boeren of bejaarden zitten.. En als er iets te doen is, als Yorin langskomt bijvoorbeeld of er is een trance-feest, ga ik evenmin, al die boeren... Als ze nu aardig waren, maar dat ook al niet.

Ik ga liever uit een eindje verderop, 10 minuten met de bus, is veeel leuker (bovendien geef ik de voorkeur aan discotheken)
Oud 05-11-2002, 15:27
Tangaslip Jongentje
Tangaslip Jongentje is offline
Ik ga naar alles toe. Alkmaar, Amsterdam, Leiden, Nijmegen. Maar ook dorpjes als Uitgeest, Egmond en heel soms naar de kroeg van me oom in Heiloo waar eigenlijk ook best veel jeugd komt. Maar tis irritant als ze jou allemaal bij naam kennen en jij hen niet dus is het toch vaak een andere plaats waar ik uitga. En dat is in mijn geval t meest Alkmaar (al ben ik daar al 4 weken niet meer in de kroeg geweest)
Oud 05-11-2002, 16:01
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
DarkCat schreef:

Cat
ja dat komt omdat er geen fatsoenlijke discotheek is in UTrecht
Oud 05-11-2002, 18:53
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Orion16 schreef:
Ik woon in een gat vlakbij Wijk bij Duurstede
Grappig, in mijn stamkroeg komen steeds meer mensen uit wijk zelf..
Oud 05-11-2002, 18:54
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
pinhead schreef:
ja dat komt omdat er geen fatsoenlijke discotheek is in UTrecht
Discotheek misschien minder.. maar genoeg feesten.. er is altijd wel iets te doen dat minder dan 10 a 15 minuten van mn huis af is..
Oud 05-11-2002, 21:18
konflict
konflict is offline
ik woon in een boerengehucht en je hebt hier geen discotheken die niet top40 gericht zijn. voor een wat alternatievere tent zul je 30km moeten reizen, dus veel keus is er niet.
Oud 06-11-2002, 20:26
Maartenpaarten
Maartenpaarten is offline
Ik woon zelf in een klein stadje vlakbij Amsterdam met alleen een paar café's. Als je naar een discotheek ofzo wilt, moet je dus wel naar Amsterdam. Als alternatief voor Amsterdam gaan jongeren uit Weesp ook wel naar Bussum of Hilversum, waar wel wat te doen is.

Regels voor berichten