![]() |
Onder de douche.....?
vraagje aan de dames (weer)
als ik met mijn vriendin onder de douche sta, en ik vinger haar bijvoorbeeld, dan wordt zij wel even vochtig, maar dat is na drie of vrier halen van mijn hand tussen haar lipjes ook al voorbij. Hoe kan dit? vinden dames het niet lekker om onder de douche seks/gevingerd te worden?? Ik hoor het graag, want ik kan me voorstellen dat als een meisje staat (benen gesloten) het moeilijker is opgewonden/nat te worden. Graag hoor ik van jullie....... |
Ik heb dat ook, komt niet door het feit dat ik niet opgewonden ben (integendeel zelfs ;) ) maar volgens mij door het water, dat is stroef en maakt stroef...
|
Citaat:
|
Maar aan de andere kant gaat t wel erg makkelijk onder de douche!!
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Offtopic: maaruh waarom open je zoveel threads RJ...beetje vreemd allemaal
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat wil dus NIET zeggen dat het minder lekker is enzo, integendeel :D |
Het kan idd zijn dat t gewoon wegspoeld, het kan er ook door komen dat ze staat. Dan is t gevoel voor sommige meisjes gewoon wat minder.
|
wrom hou je de douchkop erniet bij ;)
|
Onder de douche is alleen maar lekkerder vind ik. Maar inderdaad het vocht spoelt weg door het water...
|
Citaat:
|
Citaat:
Als een meisje nat wordt is het ook geen water maar wat dikker en glibberig spul en dat zorgd ervoor dat het lekker glijdt. Het water van de douche spoelt dat spul weg en daardoor lijkt het dat ze niet opgewonden is maar is ze het wel. |
Citaat:
mah dan gaat vinderen dus iook moeilijker |
Citaat:
heb iig nog nooit gemerkt dat het stroef ging.. overigens als je je benen iets uit elkaar houd gaat het makkelijker... (zag ik ergens bovenaan staan(benen dicht) |
Ik had d'r eerst wat probleempjes mee (niet met vingeren hoor, dat ging goed, maar met sex)... Uiteindelijk lukte het ineens gewoon, was wel heel stroef, maar absoluut niet pijnlijk.. gevoeliger en daardoor lekkerder :)
|
Citaat:
|
Citaat:
en als de jongen de benebn sprijd en het meisje gaat iets omlaag :P |
trouwens koen en alicia?
onze vele post zullen wat minder worden (ik,jouw_duiveltje en kimmylovesya ) want! <>=BIB(GF Approved)==Vlammetje You're the only person that can make all my dreams come true! baby i love you!=<> zegt: volgens mij kunnen we beter hier over sex praten als daar... de beheerders worden er beetje moe van.. MSN RULEZZ :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:44. |