Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2002, 16:37
RJ
RJ is offline
vraagje aan de dames (weer)

als ik met mijn vriendin onder de douche sta, en ik vinger haar bijvoorbeeld, dan wordt zij wel even vochtig, maar dat is na drie of vrier halen van mijn hand tussen haar lipjes ook al voorbij. Hoe kan dit? vinden dames het niet lekker om onder de douche seks/gevingerd te worden??

Ik hoor het graag, want ik kan me voorstellen dat als een meisje staat (benen gesloten) het moeilijker is opgewonden/nat te worden.

Graag hoor ik van jullie.......
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 16:40
Verwijderd
Ik heb dat ook, komt niet door het feit dat ik niet opgewonden ben (integendeel zelfs ) maar volgens mij door het water, dat is stroef en maakt stroef...
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 16:46
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
Ik heb dat ook, komt niet door het feit dat ik niet opgewonden ben (integendeel zelfs ) maar volgens mij door het water, dat is stroef en maakt stroef...
Ja dit lijkt mij ook ja.
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 16:46
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Maar aan de andere kant gaat t wel erg makkelijk onder de douche!!
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 16:47
Ilsje
Avatar van Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
RJ schreef:
vraagje aan de dames (weer)

als ik met mijn vriendin onder de douche sta, en ik vinger haar bijvoorbeeld, dan wordt zij wel even vochtig, maar dat is na drie of vier halen van mijn hand tussen haar lipjes ook al voorbij. Hoe kan dit?
Misschien spoelt het water haar lichaamsvocht weg ofzow

Citaat:
RJ schreef:

vinden dames het niet lekker om onder de douche seks/gevingerd te worden??
Ik ben er nie vies van

Citaat:
RJ schreef:
Ik hoor het graag, want ik kan me voorstellen dat als een meisje staat (benen gesloten) het moeilijker is opgewonden/nat te worden.

Graag hoor ik van jullie.......
Vind het niet moeilijker hoor
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 16:50
MrfUbU
MrfUbU is offline
Offtopic: maaruh waarom open je zoveel threads RJ...beetje vreemd allemaal
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 17:07
Ilsje
Avatar van Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
MrfUbU schreef:
Offtopic: maaruh waarom open je zoveel threads RJ...beetje vreemd allemaal
en waarom reply jij dan zoveel op seksualiteit? zelfde als tegen je kleine broertje zeggen dat ie niet zoveel snoepjes mag stelen terwijl je het zelf ook doet
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 17:52
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
Ik heb dat ook, komt niet door het feit dat ik niet opgewonden ben (integendeel zelfs ) maar volgens mij door het water, dat is stroef en maakt stroef...
Dat denk ik ook ja

Dat wil dus NIET zeggen dat het minder lekker is enzo, integendeel
__________________
Ik ben verliefd op het leven
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 18:28
miro
Avatar van miro
miro is offline
Het kan idd zijn dat t gewoon wegspoeld, het kan er ook door komen dat ze staat. Dan is t gevoel voor sommige meisjes gewoon wat minder.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 19:03
Beyoned
Beyoned is offline
wrom hou je de douchkop erniet bij
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 20:12
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Onder de douche is alleen maar lekkerder vind ik. Maar inderdaad het vocht spoelt weg door het water...
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 20:22
Verwijderd
Citaat:
tupac.netmenu.nl schreef:
wrom hou je de douchkop erniet bij
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 22:17
Mystique
Avatar van Mystique
Mystique is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
Ik heb dat ook, komt niet door het feit dat ik niet opgewonden ben (integendeel zelfs ) maar volgens mij door het water, dat is stroef en maakt stroef...
Idd, water bevordert het glijden absoluut niet..al zou je anders denken. Het maakt het ruw en zorgt ervoor dat de seks minder aangenaam is of zelfs pijnlijk kan zijn.
Als een meisje nat wordt is het ook geen water maar wat dikker en glibberig spul en dat zorgd ervoor dat het lekker glijdt. Het water van de douche spoelt dat spul weg en daardoor lijkt het dat ze niet opgewonden is maar is ze het wel.
__________________
Girls wanna have fun! :) (Y)
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 08:45
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Mystique schreef:
Idd, water bevordert het glijden absoluut niet..al zou je anders denken. Het maakt het ruw en zorgt ervoor dat de seks minder aangenaam is of zelfs pijnlijk kan zijn.
Als een meisje nat wordt is het ook geen water maar wat dikker en glibberig spul en dat zorgd ervoor dat het lekker glijdt. Het water van de douche spoelt dat spul weg en daardoor lijkt het dat ze niet opgewonden is maar is ze het wel.

mah dan gaat vinderen dus iook moeilijker
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 11:21
Jouw_Duiveltje
Avatar van Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
Mystique schreef:
Idd, water bevordert het glijden absoluut niet..al zou je anders denken. Het maakt het ruw en zorgt ervoor dat de seks minder aangenaam is of zelfs pijnlijk kan zijn.
Als een meisje nat wordt is het ook geen water maar wat dikker en glibberig spul en dat zorgd ervoor dat het lekker glijdt. Het water van de douche spoelt dat spul weg en daardoor lijkt het dat ze niet opgewonden is maar is ze het wel.
ik vind het wel meevallen hoor! water glijd best redelijk...
heb iig nog nooit gemerkt dat het stroef ging.. overigens als je je benen iets uit elkaar houd gaat het makkelijker... (zag ik ergens bovenaan staan(benen dicht)
__________________
Earth could be a wonderful place... But it almost never is...
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 11:39
Verwijderd
Ik had d'r eerst wat probleempjes mee (niet met vingeren hoor, dat ging goed, maar met sex)... Uiteindelijk lukte het ineens gewoon, was wel heel stroef, maar absoluut niet pijnlijk.. gevoeliger en daardoor lekkerder
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 11:43
Jouw_Duiveltje
Avatar van Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
Ik had d'r eerst wat probleempjes mee (niet met vingeren hoor, dat ging goed, maar met sex)... Uiteindelijk lukte het ineens gewoon, was wel heel stroef, maar absoluut niet pijnlijk.. gevoeliger en daardoor lekkerder
als het meisje een beetje ruim haar benen spreid en de jongen door zijn knieen en dan omhoog gaat werkt het prima...(bij ons..)
__________________
Earth could be a wonderful place... But it almost never is...
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 12:11
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef:
als het meisje een beetje ruim haar benen spreid en de jongen door zijn knieen en dan omhoog gaat werkt het prima...(bij ons..)

en als de jongen de benebn sprijd en het meisje gaat iets omlaag
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 12:13
Beyoned
Beyoned is offline
trouwens koen en alicia?

onze vele post zullen wat minder worden (ik,jouw_duiveltje en kimmylovesya ) want!



<>=BIB(GF Approved)==Vlammetje You're the only person that can make all my dreams come true! baby i love you!=<> zegt:
volgens mij kunnen we beter hier over sex praten als daar... de beheerders worden er beetje moe van..


MSN RULEZZ
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit seks onder de douche
kiddiestyle
50 26-09-2005 11:04
Seksualiteit Hoe krijg ik mijn penis in haar onder de douche..? Het is zo stroef onder de douche
pietjansen50
37 23-11-2004 16:29
Muziek zingen onder de douche!
Verwijderd
72 23-05-2004 18:15
De Kantine Hoe lang sta jij onder de douche?
Verwijderd
64 01-10-2003 12:47
Lichaam & Gezondheid Elektrisch scheerapparaat voor onder de douche (van die reclame). Iemand ervaring?
Henkbeckham
7 07-09-2002 23:09
De Kantine Tanden poetsen onder de douche
Verwijderd
55 11-06-2002 12:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:33.