![]() |
green lizard
Wie gaan er ook naar Green Lizard vrijdag 29 november in 013?
Ik wel en ik heb ze al een keer gezien en ze zijn echt zeer cool! |
ik heb ze 4 keer gezien en ik ben er nu moe van..
ze waren laatst ook al in groningen, en ze treden vrij vaak op, zal ook wel weer Noorderslag worden, dus ik ga niet helemaal naar Tilburg:) |
Ik ga naar Leiden de 16e.
|
Ik heb ze een keer 2x in 2 dagen gezien :D
MAaar die neiwue cd vind ik niet zo... |
Citaat:
en dan gaan we elkaar wel gedag zeggen he ;) |
Citaat:
Ik heb alleen de nieuwe cd nog niet gehoord :o Ik ben niet zo'n greli fan, alleen live zijn ze gewoon tof. |
Citaat:
slecht!!!! :o |
Ik heb ze vaak zat gezien, vind ze ook neit echt goed eignelijk, ze hebben 2 leuke nummers ofzo, en verder niks. Maarjah.
Het is gewoon hele standaard nu-metal eigenlijk. |
Citaat:
Green Lizard NU metal En Immortal in de playgirl! Kom op zeg, green Lizard is 34000 x intelligenter dan het zoveels Limp Bizkitje, Headstrong, Linkin Park of Disturbed. Ze halen invloeden uit de hardcore sector, uit de metal, punk alternatieve sector. Ik hoor invloeden van Far, Sunny Day Real Estate, Helmet, Tool, Deftones en Quicksand. Dat getuigd van enige intelligentie, verre van standaard. |
Citaat:
Gebaseerd op mijn ervaringen zijn ze live tof. |
Citaat:
vooral op pinkpop "Geef me warmte!" doe dan gvd een normale trui aan stomme kleine fanta dwerg. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar je kan het wel sukkels vinden, maar dan kan de muziek nog wel goed zijn. Dat staat er los van. Ik vind het geen aftreksel, heb je hun ' nine ep' wel eens gehoord? Die was ook al behoorlijk afwijkend wat moderne bands tegenwoordig doen. |
Het is meer alternatieve rock of grunge dan nu-metal.....
tegenwoordig noemt iedereen alles wat ze niet leuk vinden met gitaren nu metal..... :rolleyes: |
Citaat:
mee eens, Carn. Ik vind niet dat Green Lizard echt veel te bieden heeft... zeker niet aan mij, in ieder geval. |
Citaat:
M'n klas vraagt zich nu af waarom ik zo dubbel lig :D:D Maar ik heb ze op pinkpop ook gezien, en die vrijdag daarvoor ook, maar die vrijdag ervoor was veeeeel beter.. |
Nou jullie zijn niet helemaal blij met ze, maar ik vind ze heel goed, ik heb ook the nineth up en die is heel cool, vooral het laatste nummer, maar ja smaken verschillen, en das maar goed ook! IK vind het gewoon een goede band, die origineel is, naar mijn mening dan
|
Citaat:
kheb ze al 3 keer live gezien maar echt geweldig vind ik ze niet |
Citaat:
schaam schaam :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:D:D Ik vind greli wel leuk :)...alhoewel,soms :) Op lowlands vond ik ze helemaal geweldig :) |
Citaat:
en nieuwe cd is ook erg gaaf, vind Identity wel iets beter maar New Born is wel cool (y) |
Ik ben er ook in Leiden! (zoetermeer de gexte :cool: )
|
ik heb ze inmiddels weer 4 keer gezien.. ze blijven idd gewoon leuk op het podium en het nieuwe album is imo erg goed (y)
|
Green Lizard is super!! Ik ga nog in Leeuwarden, Deventer en Utrecht..nog meer mensen? (ff meeten, jha!) :)
|
Tjah, Green Lizard, ze waren een maand geleden ofsoww bij mij in de buurt.. maar k vond the Selecter die dezelfde avond ergens anders speelden net ff wat belangrijker.. Ik ben er niet zown fan van, hoewel ze me live wel cool lijken.. achh, ze komen binnenkort wel weer in de buurt, Tilburg is me iig net ff te ver..
|
hoogstwaarschijnlijk komen ze dit jaar bij ons op school optrden :cool: Alleen wel jammer dat de zaalk dan neit erg vol zal zijn ( of vol geinteresseerde mensen)
|
Citaat:
|
hm ik heb ze gezien op pinkpop 2001 en ik werd gewoon nerveus van die zanger.. die staat zich daar uit te sloven terwijl ie 't allemaal net niet lekker klinkt.
tis niet mijn band |
Citaat:
|
wrom had ik nouw weer geen geld :(
|
Ik heb ze een keertje op een schoolfeest gezien (ze hebben op mijn school gezeten)..was wel leuk :).. Kweet nog niet of ik naar 013 ga..wel lekker dichtbij :D
|
Citaat:
z'meer minimeeting! |
Citaat:
|
tja, Green lizard vond ik erg cool op lowlands, maar ik sowiso geen geld om naar 013 af te reizen.
|
in het tagrijn in hilversum waren ze ook supervet :)
|
Citaat:
|
kga waarschijnlijk ook naar t optreden in leiden
|
Citaat:
*hihihi* Garland is ook zo lieffff :D En ik ga trouwens ook gewoon lekker naar Green Lizard want ik vind ze ook leuk!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
jij bent best mooi (y) http://www.cu2.nl/devilish-/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat? ze geven Green Lizard kaartjes weg? ja!
surf snel naar http://www.scholieren.com/muziek en win kaarten voor het concert van Green Lizard a.s. zaterdag in LVC Leiden! (overleggen over het antwoord is toegestaan) |
Citaat:
|
Citaat:
dat betekent overigens niet dat ik ze slecht vind (en numetal is ook niet per se kut) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:31. |