Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
vooral op pinkpop "Geef me warmte!" doe dan gvd een normale trui aan stomme kleine fanta dwerg.
||
Citaat:
Maar je kan het wel sukkels vinden, maar dan kan de muziek nog wel goed zijn. Dat staat er los van. Ik vind het geen aftreksel, heb je hun ' nine ep' wel eens gehoord? Die was ook al behoorlijk afwijkend wat moderne bands tegenwoordig doen.
||
Citaat:
![]() mee eens, Carn. Ik vind niet dat Green Lizard echt veel te bieden heeft... zeker niet aan mij, in ieder geval. |
![]() |
|
Nou jullie zijn niet helemaal blij met ze, maar ik vind ze heel goed, ik heb ook the nineth up en die is heel cool, vooral het laatste nummer, maar ja smaken verschillen, en das maar goed ook! IK vind het gewoon een goede band, die origineel is, naar mijn mening dan
|
Tjah, Green Lizard, ze waren een maand geleden ofsoww bij mij in de buurt.. maar k vond the Selecter die dezelfde avond ergens anders speelden net ff wat belangrijker.. Ik ben er niet zown fan van, hoewel ze me live wel cool lijken.. achh, ze komen binnenkort wel weer in de buurt, Tilburg is me iig net ff te ver..
|
![]() |
|
hm ik heb ze gezien op pinkpop 2001 en ik werd gewoon nerveus van die zanger.. die staat zich daar uit te sloven terwijl ie 't allemaal net niet lekker klinkt.
tis niet mijn band
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
jij bent best mooi ![]() http://www.cu2.nl/devilish-/ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
wat? ze geven Green Lizard kaartjes weg? ja!
surf snel naar http://www.scholieren.com/muziek en win kaarten voor het concert van Green Lizard a.s. zaterdag in LVC Leiden! (overleggen over het antwoord is toegestaan)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
dat betekent overigens niet dat ik ze slecht vind (en numetal is ook niet per se kut)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
Muziek |
Lyrics van Green Lizard ? N*A*Shezbaernon | 4 | 29-05-2003 20:47 | |
Muziek |