![]() |
Playstation 2
He allemaal!!
ik wil mijn playstatoin 2 laten ombouwen, om gebrande spellen te kunnen afspelen.. maar dat kost rond de 200 tot 250 euro.. weet jij nog een andere manier om gebrande spellen te spelen, misschien hetzelfde als bij de psx 1. dat je dan gewoon zo'n cd hebt en dan die eruit haalt.. en dat je dat gewoon die spel kan spelen... maar ik heb er 250 euro niet zo echt over voor mijn psx2. :rolleyes: ben nu ook aan het sparen voor een scooter, .. dusz.. ik zou het liefst dat ding verkopen.. ik heb 2 controllers, 7 spellen waaronder Tekken 4, Behind Enemy lines : frontline, The mummy returns (spel) Pro evolution soccer, Ace combat 4, en nog een paar coole. Wat denk je dat ik hiervoor zal krijgen?? De playstation2 zelf is (y) !! Nou.. misschien dat jij antwoord op mijn vragen weet, en iemand weet wie mijn playstation wil kopen.. we worden het vast wel eens over de prijs... m@zzels, Dennis |
Als je het wil verkopen kan je beter naar V&A gaan...
Wat betreft het eerste gedeelte daar heb ik geen verstand van.. |
200 tot 250 euro??
ligt er een beetje aan welke chip je wilt nemen, maar het inbouwen van een neo2.2 modchip + een bootcd mag echt niet meer kosten dan 100 euro. chipje zelf kost maar iets van 10 euro en het zijn 6 draadjes solderen, bootcd kost rond de 50 euro, dus als de ombouw meer dan 100 euro kost zijn het echt oplichters. als het nu een messiah chip is die je in wilt laten bouwen dan is 200 euro een redelijke prijs, maar meeste mensen/winkels die aan ombouw doen bouwen de neo2.2 in. en dan is 100+ euro veel te duur |
Eeehm, hij wil DUIDELIJK om laten bouwen voor gebranden spellen.
Zijn gebrande spellen niet illegaal? |
danny-g schreef:
misschien hetzelfde als bij de psx 1. dat je dan gewoon zo'n cd hebt en dan die eruit haalt.. en dat je dat gewoon die spel kan spelen... maar ik heb er 250 euro niet zo echt over voor mijn psx2. :rolleyes: Wat voor een cd dan? :confused: |
Citaat:
niks illegaals aan een back-up :D |
He!
ik ben laast in kroatie geweest, en daar kan je de nieuwste spellen kopen voor computer, playstation 1 en 2 voor een echt bizar laag bedrag, sommige spellen zoals tekken 4 had ik al 4 maanden voordat hij in Nederland uit kwam, deze zomer heb ik dus ff inkopen gedaan :D jammer dat ik ze nog niet kan spelen.. maar ik bedoelde zo'n messiah 2 chip, omdat er 2 soorten playstations 2 zijn, een met een tekst aan de onderkant een een zonder, die dat geen hebben, kost het 50,- euro meer met het inbouwen van de messiah, want die psx2 is anders en moet meer aan gedaan worden. iz er ook een website, van een winkel.. die de neo-chip inbouwd? Ik zal het ook wel ff navragen, want 100 euro is wel oke... eeehhm... het is wel illegaal, maar waarom zou je voor een spel 60 euro betalen.. beetjuh te veel als je et ook kan krijgen voor 5 euro. Gebrande spellen zijn dusz wel illegaal. m@zzels.. Dennis |
Obi Wan schreef:
"Als je het wil verkopen kan je beter naar V&A gaan... " V&A ?? maar hebben een van jullie geen omgebouwde psx2?? heeft dat ook z'n nadelen?? Dennisz en ja... altijd handig zo'n back-up :D |
Citaat:
|
Citaat:
en als het goed gebeurd heeft het alleen maar voordelen! |
Citaat:
|
Kewl
|
Citaat:
sssstttt :D |
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NOEM JIJ JEZELF EEN FAN!!! BEETJE OMBOUWEN, GATVERREDAMME WAT KOTS IK VAN DIT SOORT MENSEN, dan mag je niet zeggen dat je die bak stoer vind want je koopt al die spellen niet eens. DIT SOORT MENSEN MOETEN GEWOON DE KOGEL KRIJGEN. SORRY IK FLIP FF JA, OMDAT IK ECHT MOE VAN DIT soORT MENSEN. DAAROM IS NINTENDO OOK WAT SLIMMER DOOR KLEINE SCHIJFJES TE NEMEN, EN DAAROM KRAKEN AL DIE MENSEN DE GCN AF, OMDAT ZE DAAR GEWOON NIET GOEDKOOP SPELLEN VOOR KUNNEN HALEN. BLEH! WAT EEN NEPGAMER BEN JIJ. IK KOTS VAN JE :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
niet iedereen kan telkens €70,- uitgeven voor een spel.. toen ik nog geen werk had, was dat echt veel te veel voor mij, en was ik maar al te blij dat ik het goedkoper kon krijgen. en nu ik werk ook, ik kan het wel betalen, maar waarom zou ik het duurder kopen dan nodig is? |
Citaat:
|
Je hebt wel gelijk, maar toch zijn originele spellen te duur voor mij (ik bven gierig en heb geen werk :))
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:33. |