Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2002, 13:57
danny-g
danny-g is offline
He allemaal!!

ik wil mijn playstatoin 2 laten ombouwen, om gebrande spellen
te kunnen afspelen.. maar dat kost rond de 200 tot 250 euro..

weet jij nog een andere manier om gebrande spellen te spelen,
misschien hetzelfde als bij de psx 1. dat je dan gewoon
zo'n cd hebt en dan die eruit haalt.. en dat je dat gewoon
die spel kan spelen... maar ik heb er 250 euro niet zo echt
over voor mijn psx2.

ben nu ook aan het sparen voor een scooter, .. dusz.. ik
zou het liefst dat ding verkopen..
ik heb 2 controllers, 7 spellen waaronder Tekken 4, Behind Enemy lines : frontline, The mummy returns (spel) Pro evolution soccer, Ace combat 4, en nog een paar coole. Wat denk je dat ik hiervoor zal krijgen?? De playstation2 zelf is !!

Nou.. misschien dat jij antwoord op mijn vragen weet, en
iemand weet wie mijn playstation wil kopen.. we worden
het vast wel eens over de prijs...

m@zzels,

Dennis
Oud 06-11-2002, 14:27
Obi Wan
Obi Wan is offline
Als je het wil verkopen kan je beter naar V&A gaan...

Wat betreft het eerste gedeelte daar heb ik geen verstand van..
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 14:36
Diablos
Diablos is offline
200 tot 250 euro??

ligt er een beetje aan welke chip je wilt nemen, maar het inbouwen van een neo2.2 modchip + een bootcd mag echt niet meer kosten dan 100 euro. chipje zelf kost maar iets van 10 euro en het zijn 6 draadjes solderen, bootcd kost rond de 50 euro, dus als de ombouw meer dan 100 euro kost zijn het echt oplichters.

als het nu een messiah chip is die je in wilt laten bouwen dan is 200 euro een redelijke prijs, maar meeste mensen/winkels die aan ombouw doen bouwen de neo2.2 in. en dan is 100+ euro veel te duur
Oud 06-11-2002, 18:52
MazeMouse
MazeMouse is offline
Eeehm, hij wil DUIDELIJK om laten bouwen voor gebranden spellen.

Zijn gebrande spellen niet illegaal?
Oud 06-11-2002, 19:16
DarkScorpion
DarkScorpion is offline
danny-g schreef:

misschien hetzelfde als bij de psx 1. dat je dan gewoon
zo'n cd hebt en dan die eruit haalt.. en dat je dat gewoon
die spel kan spelen... maar ik heb er 250 euro niet zo echt
over voor mijn psx2.

Wat voor een cd dan?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 08:29
Diablos
Diablos is offline
Citaat:
MazeMouse schreef:
Eeehm, hij wil DUIDELIJK om laten bouwen voor gebranden spellen.

Zijn gebrande spellen niet illegaal?

niks illegaals aan een back-up
Oud 07-11-2002, 08:31
danny-g
danny-g is offline
He!

ik ben laast in kroatie geweest, en daar kan je
de nieuwste spellen kopen voor computer, playstation 1 en 2
voor een echt bizar laag bedrag, sommige spellen zoals tekken 4
had ik al 4 maanden voordat hij in Nederland uit kwam, deze zomer heb ik dus ff inkopen gedaan jammer dat ik ze nog niet kan spelen..

maar ik bedoelde zo'n messiah 2 chip, omdat er 2 soorten playstations 2 zijn, een met een tekst aan de onderkant
een een zonder, die dat geen hebben, kost het 50,- euro meer
met het inbouwen van de messiah, want die psx2 is anders
en moet meer aan gedaan worden.

iz er ook een website, van een winkel.. die de neo-chip inbouwd? Ik zal het ook wel ff navragen, want 100 euro is
wel oke...

eeehhm... het is wel illegaal, maar waarom zou je voor een spel 60 euro betalen.. beetjuh te veel als je et ook kan krijgen voor 5 euro. Gebrande spellen zijn dusz wel illegaal.

m@zzels..

Dennis
Oud 07-11-2002, 08:37
danny-g
danny-g is offline
Obi Wan schreef:

"Als je het wil verkopen kan je beter naar V&A gaan... "

V&A ??

maar hebben een van jullie geen omgebouwde psx2??
heeft dat ook z'n nadelen??

Dennisz

en ja... altijd handig zo'n back-up
Oud 07-11-2002, 19:39
Diablos
Diablos is offline
Citaat:
danny-g schreef:

maar ik bedoelde zo'n messiah 2 chip, omdat er 2 soorten playstations 2 zijn, een met een tekst aan de onderkant
een een zonder, die dat geen hebben, kost het 50,- euro meer
met het inbouwen van de messiah, want die psx2 is anders
en moet meer aan gedaan worden.

er zijn wel 3 soorten, en het verschil is dat het moederbord ietsje anders is, en als je een hele oude hebt heb je een V3 moederbord en die zijn inderdaad wat lastiger qau ombouw, die messiah chips is sowieso een ramp om in te bouwen, zijn iets van 30 solderingen, waarvan een paar op de processor zelf.. daarom is het ook zo duur, maar 250 is nog steeds veel te duur, die chip kost rond de 60 a 70 euro, dan vind ik 175 echt de uiterste prijs en dan moeten ze er ook wel garantie op geven, wat de meeste winkels al sowieso niet doen.
Oud 07-11-2002, 19:40
Diablos
Diablos is offline
Citaat:
danny-g schreef:
Obi Wan schreef:

"Als je het wil verkopen kan je beter naar V&A gaan... "

V&A ??

maar hebben een van jullie geen omgebouwde psx2??
heeft dat ook z'n nadelen??

Dennisz

en ja... altijd handig zo'n back-up
ja heb ik
en als het goed gebeurd heeft het alleen maar voordelen!
Oud 07-11-2002, 22:28
Talon
Talon is offline
Citaat:
Diablos schreef:
ja heb ik
en als het goed gebeurd heeft het alleen maar voordelen!
en als het slecht gebeurd heb je een stip op je beeld
Oud 08-11-2002, 09:29
Freggol
Freggol is offline
Kewl
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 22:57
Diablos
Diablos is offline
Citaat:
Talon schreef:
en als het slecht gebeurd heb je een stip op je beeld

sssstttt
Oud 16-11-2002, 17:55
neilpryde
neilpryde is offline
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NOEM JIJ JEZELF EEN FAN!!! BEETJE OMBOUWEN, GATVERREDAMME WAT KOTS IK VAN DIT SOORT MENSEN, dan mag je niet zeggen dat je die bak stoer vind want je koopt al die spellen niet eens. DIT SOORT MENSEN MOETEN GEWOON DE KOGEL KRIJGEN. SORRY IK FLIP FF JA, OMDAT IK ECHT MOE VAN DIT soORT MENSEN. DAAROM IS NINTENDO OOK WAT SLIMMER DOOR KLEINE SCHIJFJES TE NEMEN, EN DAAROM KRAKEN AL DIE MENSEN DE GCN AF, OMDAT ZE DAAR GEWOON NIET GOEDKOOP SPELLEN VOOR KUNNEN HALEN. BLEH! WAT EEN NEPGAMER BEN JIJ. IK KOTS VAN JE
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 01:42
Berretje
Berretje is offline
Citaat:
neilpryde schreef:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NOEM JIJ JEZELF EEN FAN!!! BEETJE OMBOUWEN, GATVERREDAMME WAT KOTS IK VAN DIT SOORT MENSEN, dan mag je niet zeggen dat je die bak stoer vind want je koopt al die spellen niet eens. DIT SOORT MENSEN MOETEN GEWOON DE KOGEL KRIJGEN. SORRY IK FLIP FF JA, OMDAT IK ECHT MOE VAN DIT soORT MENSEN. DAAROM IS NINTENDO OOK WAT SLIMMER DOOR KLEINE SCHIJFJES TE NEMEN, EN DAAROM KRAKEN AL DIE MENSEN DE GCN AF, OMDAT ZE DAAR GEWOON NIET GOEDKOOP SPELLEN VOOR KUNNEN HALEN. BLEH! WAT EEN NEPGAMER BEN JIJ. IK KOTS VAN JE
Jep... zit flinke kern van waarheid in... true...true...
Oud 17-11-2002, 13:30
Talon
Talon is offline
Citaat:
neilpryde schreef:
en al die mensen die voor de pc alles maar kopieren en downloaden?
niet iedereen kan telkens €70,- uitgeven voor een spel..
toen ik nog geen werk had, was dat echt veel te veel voor mij, en was ik maar al te blij dat ik het goedkoper kon krijgen.
en nu ik werk ook, ik kan het wel betalen, maar waarom zou ik het duurder kopen dan nodig is?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 14:10
Diablos
Diablos is offline
Citaat:
neilpryde schreef:
hmm weet niet op je doeld maar zal wel op mij zijn dan , nou snik hoor nu ben ik echt gekwetst hoor , en wie zegt dat ik al die spellen niet koop?? ik heb mijn ombouw ten eerste genomen voor import spellen te spelen. en die kosten nog heel wat duurder.. en ik word moe van lui die zomaar wat commentaar geven als ze nog niet eens de redenen weten waarom je iets doet, dat soort mensen moeten ze een spuitje geven, dus niet meteen flippen als je niks weet. en ja ik heb ook wel back-ups, sommige spellen zijn namelijk geen 60 euro waard.. en ik kraak die NGC helemaal niet af, dat ding is top en dat er geen goedkopen spellen voor te krijgen zijn boeit me niks. dus niet voor je beurt spreken met nepgamer want ik durf te wedden dat je niet eens half zoveel er aan uit hebt gegeven als ik.
Oud 18-11-2002, 12:02
.Mpje Dual
.Mpje Dual is offline
Je hebt wel gelijk, maar toch zijn originele spellen te duur voor mij (ik bven gierig en heb geen werk )
Reageren

Regels voor berichten