| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() en als het goed gebeurd heeft het alleen maar voordelen!
|
|
|
|
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NOEM JIJ JEZELF EEN FAN!!! BEETJE OMBOUWEN, GATVERREDAMME WAT KOTS IK VAN DIT SOORT MENSEN, dan mag je niet zeggen dat je die bak stoer vind want je koopt al die spellen niet eens. DIT SOORT MENSEN MOETEN GEWOON DE KOGEL KRIJGEN. SORRY IK FLIP FF JA, OMDAT IK ECHT MOE VAN DIT soORT MENSEN. DAAROM IS NINTENDO OOK WAT SLIMMER DOOR KLEINE SCHIJFJES TE NEMEN, EN DAAROM KRAKEN AL DIE MENSEN DE GCN AF, OMDAT ZE DAAR GEWOON NIET GOEDKOOP SPELLEN VOOR KUNNEN HALEN. BLEH! WAT EEN NEPGAMER BEN JIJ. IK KOTS VAN JE
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
niet iedereen kan telkens €70,- uitgeven voor een spel.. toen ik nog geen werk had, was dat echt veel te veel voor mij, en was ik maar al te blij dat ik het goedkoper kon krijgen. en nu ik werk ook, ik kan het wel betalen, maar waarom zou ik het duurder kopen dan nodig is? |
||
|
|
||
|
Citaat:
, nou snik hoor nu ben ik echt gekwetst hoor , en wie zegt dat ik al die spellen niet koop?? ik heb mijn ombouw ten eerste genomen voor import spellen te spelen. en die kosten nog heel wat duurder.. en ik word moe van lui die zomaar wat commentaar geven als ze nog niet eens de redenen weten waarom je iets doet, dat soort mensen moeten ze een spuitje geven, dus niet meteen flippen als je niks weet. en ja ik heb ook wel back-ups, sommige spellen zijn namelijk geen 60 euro waard.. en ik kraak die NGC helemaal niet af, dat ding is top en dat er geen goedkopen spellen voor te krijgen zijn boeit me niks. dus niet voor je beurt spreken met nepgamer want ik durf te wedden dat je niet eens half zoveel er aan uit hebt gegeven als ik.
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Software & Hardware |
[Internet] PlayStation 2 online met @Home? D | 1 | 25-03-2005 22:28 | |
| Software & Hardware |
DVD-speler of Playstation 2 Saarah | 17 | 22-10-2004 11:56 | |
| Games |