![]() |
Welk concert was slechtst!
Welk concert dat je hebt gezien vond je echt heeeel slecht!???
Bij mij was dat Staind, ik had er meer van verwacht! En Tim Immers ;) :D maar ja toen was ik iets van 10 ofzo hahaha |
Haaaaai
Ik ken jou niet he?! Maarre ja idd Staind was gruwelijk..(??)..die vent was echt sjacho en het was gewoon niks..het enige kleine pluspuntje was dan nog het voorprogramma..en dat was alles! Kheb ooit een Close 2 you gezien..nou dat was spannend..kwas ook nog maar een kleine uk dus dat telt nie me (vin ik) System Of A Down vond ik trouwens ook zwaar tegen vallen..Ik had er zeker meer van verwacht! Maarja dat heb je nou eenmaal met buitenlanders die naar Nederland komen... :rolleyes: |
Ik vond Staind in de 013 vrij goed eigenlijk, Aaron Lewis (Zanger) staat er ALTIJD als een zoutzak op het podium bij, zegt ie zelf ook in interviews, en praten tussendoor houd hij niet van. Dus dat als voorkennis hebbende vond ik het een gaaf concert :)
Slechste concert......ff denken.......Ik denk Deftones in de HMH, vond er gewoon niet veel aan, en geluid was echt 3 x nix waar ik stond. |
Ja maar de show was but en de liedjes waren ook niet goed, vond ik dan weer, ik is jaloers...deftones!!!!Wil ik ook ien, maar niet in hmh want das echt een butzaal
|
No reasons in de kolk :D
zegt jullie niks, maar das ene plaatselijk bandje :) |
sum 41 in de 013
|
Kittie in de Melkweg vonnik echt gruwelijk ruk!
Maar het voor programma (Shadows Fall) was wel zo ongeveer het vetste wat ik ooit heb gezien :D |
Jij hebt Amelie als avatar. (y) Dit draagt niets bij aan de discussie. Dat boeit ook niet. (y)
*huppelt weg* |
Citaat:
Kittie in de Effenaar vonnik echt gruwelijk ruk! Maar het voor programma (Flaw) was wel zo ongeveer het vetste wat ik ooit heb gezien :D |
SOAD was een hele tegenvaller voor me...
en volgens elk krant en tijdschrijft was The Vines laatst in de melkweg heel slegt maar kvond et zelf eigenlijk wel heel vet dus tja :D |
Inderdaad : SOAD in de HMH was een goede kanshebber voor kutconcert van het jaar.
|
kvond ze op pinkpop daarentegen wel (y)
|
Citaat:
|
Soad op PP en LL allebei even klote.
Maar ik vind ze op cd ook niet goed. |
Incubus - 013, volgens mij playbackte hij, totaal zielloos optreden, nummer 52 in een reeks van 200 , zo leek het.
Limp Bizkit - Lowlands, zelden zo'n voorspelbaar optreden gezien, echt enorme bagger Soapbox - Goudvishal, wat een ontzettende troep maken die lui er live van. Lost Prophets - melkweg, ze maakten een duidelijk statement: muziek draait om image. Linkin Park - Heinkeen Music hall, voorprogramma van deftones, raakten teksten kwijt, kwamen niet goed over en de hal was te veel voor ze. |
Kittie op Ozzfest [vond het al bagger maar goed]
|
Randy in de Melkweg vonnik niet koel...
|
Citaat:
ik vond ze cool |
veel van die metal troep op graspop
|
SOAD op PP en idd Kittie op Ozzfest (n)
|
Def Rhymez in Alta Mira :)
|
Citaat:
De bassist red het nog een beetje, maar dat is tevergeefs. Die zanger verkloot alles. |
Defenestration als support voor therapy? die zangeres (n)
de muziek is op zich wel oke. soad in HMH, geluid was slecht en ze stonden er stoned bij verder nog nie echt zoveel slechts moeten zien |
Kittie op Ozzfest, op cd stelt het al niet zoveel voor maar live was het echt afgrijselijk...
verder vond ik Millionare op PP ook NIET boeiend |
Citaat:
ontopic; ik heb ooit jody bernal 'live' gezien. |
Citaat:
aargh en ik heb een optreden in mn hoofd van een band die opzich nog wel leuke muziek had geloof ik maar ze deden net alsof ze gewoon aant repeteren waren... totaal geen contact met publiek alleen bij voor het laatste liedje opeens wij waren huppelepup en bedankt heh.. namen rustig de tijd voor alles... ff staan lullen tussendoor met elkaar... iedereen had zowiets van nah gezellig... maar kweet nie meer welke band dat wat :):) kzal het nog weleens vragen.. |
Citaat:
|
Grad Damen in de Efteling was een muzikaal dieptepunt in m'n leven.
|
Citaat:
|
69 charger in de effenaar, als voorprogramma van zen guerilla. wat een eentonige rotherrie.
|
Citaat:
|
Deftones in HMH
Kittie op Ozzfest |
kvond red zebra wel tegenvallen op aalst rockt , behalve een paar nummers die dan echt wel gaaf waren enzo maar voor de rest was't niet veel speciaal.
|
Backstreet Boys :D Al die schreeuwende en jankende meisjes vond ik nix, bah! Daarna was ik gelijk geen fan meer :)
|
Citaat:
Ik wil het nog steeds zien |
Citaat:
echt van die 'voor de kampers, door de kampers' muziek |
k vond Randy in de melkweg (coorprogramma nofx) dus egt niet cool..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle optredens van de Deftones zullen wel K*T zijn :D , maar het dieptepunt was toch echt wel op Waldrock 2001, en dat zal ook nog wel even het slechtste optreden in mijn leven blijven! (n)
|
Incubus op lowlands.....gatverredamme wat ongelooflijk routineus zeg......niks wat van het podium afstraalde o.id.
Er werd strak gespeeld, maar daar was ook alles mee gezegd.... |
Citaat:
|
Citaat:
(maar hij kan dus ook nog es egt goed zingen) |
Citaat:
omdat NOFX natuurlijk GODEN zijn (ahum) is de rest al snel kut :rolleyes: |
misery....
|
Beer for breakfast ...wat een bagger shit was dat zeg ,,
Eerst dacht nou ja oke het kan nog maar toen die zanger z,n shirt+ broek uit trok en daarna nog z,n Onderbroek ..vond ik er geen zak meer aan. |
Citaat:
Maareh, slechtste concert... Echt concerten die slecht waren heb ik nooit meegemaakt... Wel wat optredens op festivals waar ik geen reet aanvond... Kittie op Ozzfest was idd echt heel slecht... En ik vond Slayer op Graspop ook eigenlijk vrij annoying... |
hell, ik vond nerf herder in 013 echt heeew slecht, was echt saai enzow..bahbah owja en dreadlock pussy in doornroosje en ook green lizard daar.. blargh
|
Citaat:
kittie in de melkweg was echt gaar carp vin ik life ook behoorlijk slecht the donnas vorig jaar op lowlands liep naar 5 minuten al weer weg |
A.. dat vond ik toch verschrikkelijk saai zeg..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:25. |