Advertentie | |
|
![]() |
|
Incubus - 013, volgens mij playbackte hij, totaal zielloos optreden, nummer 52 in een reeks van 200 , zo leek het.
Limp Bizkit - Lowlands, zelden zo'n voorspelbaar optreden gezien, echt enorme bagger Soapbox - Goudvishal, wat een ontzettende troep maken die lui er live van. Lost Prophets - melkweg, ze maakten een duidelijk statement: muziek draait om image. Linkin Park - Heinkeen Music hall, voorprogramma van deftones, raakten teksten kwijt, kwamen niet goed over en de hal was te veel voor ze.
||
Citaat:
De bassist red het nog een beetje, maar dat is tevergeefs. Die zanger verkloot alles.
||
Citaat:
![]() ontopic; ik heb ooit jody bernal 'live' gezien. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() aargh en ik heb een optreden in mn hoofd van een band die opzich nog wel leuke muziek had geloof ik maar ze deden net alsof ze gewoon aant repeteren waren... totaal geen contact met publiek alleen bij voor het laatste liedje opeens wij waren huppelepup en bedankt heh.. namen rustig de tijd voor alles... ff staan lullen tussendoor met elkaar... iedereen had zowiets van nah gezellig... maar kweet nie meer welke band dat wat ![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maareh, slechtste concert... Echt concerten die slecht waren heb ik nooit meegemaakt... Wel wat optredens op festivals waar ik geen reet aanvond... Kittie op Ozzfest was idd echt heel slecht... En ik vond Slayer op Graspop ook eigenlijk vrij annoying...
||
![]() |
Citaat:
kittie in de melkweg was echt gaar carp vin ik life ook behoorlijk slecht the donnas vorig jaar op lowlands liep naar 5 minuten al weer weg
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Een heel normale dag flyaway | 2 | 02-12-2011 14:44 | |
Algemene schoolzaken |
Vragenlijst Profielwerkstuk Muziek rockerbaby | 12 | 29-11-2009 08:27 | |
Verhalen & Gedichten |