Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Uitmaken of aanlaten? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=273361)

Sisje 08-11-2002 20:25

Uitmaken of aanlaten?

Haai,

Ik heb nu 6 maanden een vriend. Het is tussendoor een week uitgeweest, omdat ik me rot irriteerde aan hem.
Daarna had ik er spijt van en heb ik het weer aangemaakt, maar nu weet ik niet of ik het weer moet uitmaken of niet, want de irritaties beginnen overnieuw.
Het ging net 2/3 weken goed.
Wat nu? :confused:

alvast bedankt...

Marcade 08-11-2002 20:29

Kan je niet gewoon met hem praten over je irritaties, en er dan een oplossing voor zoeken?

Gelijk uitmaken is zo drastisch .. (En dat heb je wel gemerkt, want het ging weer aan)

nare man 08-11-2002 20:32

Er zijn twee mogelijkheden:

1. De irritaties komen van binnenuit, uit zijn persoon, of omdat jullie persoonlijkheden niet goed bij elkaar passen. Dan is er weinig anders aan te doen dan het uitmaken, het is een structureel probleem.

2. Hij gedraagt zich op die irriterende manier omdat er externe factoren zijn. Gaat het niet goed op zijn school/werk, is er iets anders? Praat daar eens met hem over, spreek hem aan op zijn ergerenswaardige gedrag.

ABrules 08-11-2002 22:20

Als je echt twijfels blijft houden voelt het gewoon kut en dan kan je er denk ik toch maar het beste mee kappen, bespaard een hoop gedoe...

Orion16 08-11-2002 23:17

Praten helpt :)
Mocht dat gewoon niet gaan dan kun je het altijd nog uitmaken, dan heb je ook geen irritaties meer.

Miss Helena 09-11-2002 10:24

Als je je aan m irriteert, en dat blijft zo, zit r toch echt iets niet goed. Ik had dat ook bij mijn ex-vriend, en nadat we gepraat hadden en ik verteld had wat me dwarszat, ging t n paar weken goed, en daarna verviel ie weer in zn oude 'patroon.' Bij mij werkte dat niet en heb k t maar uitgemaakt...

saffie 09-11-2002 15:51

ik zou het uitmaken, aangezien het zoveel irritaties zijn.
Kijk gewoon lekker even verder, tijd zat om iemand te vinden waar je je minder aan irriteert zou'k zeggen (klinkt grof, maar daar komt het naar mijn idee wel op neer)

Rickjansen84 09-11-2002 17:33

Citaat:

Miss Helena schreef:
Als je je aan m irriteert, en dat blijft zo, zit r toch echt iets niet goed. Ik had dat ook bij mijn ex-vriend, en nadat we gepraat hadden en ik verteld had wat me dwarszat, ging t n paar weken goed, en daarna verviel ie weer in zn oude 'patroon.' Bij mij werkte dat niet en heb k t maar uitgemaakt...

ja ik was ergggg irirtant... :( en mijn patroon was zooooo sterk aanwezig ja.. ik heb me dan ook nooit proberen aan te passen ofzo.........

bertbart 10-11-2002 14:51

Citaat:

nare man schreef:
2. Hij gedraagt zich op die irriterende manier omdat er externe factoren zijn. Gaat het niet goed op zijn school/werk, is er iets anders? Praat daar eens met hem over, spreek hem aan op zijn ergerenswaardige gedrag.
Het kan ook zijn dat Sisje niet helemaal lekker in haar vel zit en snel aangebrand is...
Als dat het geval is, niet uitmaken.
Als je echt niet bij hem past of het echt niet verder lukt, dan kun je het maar weer beter uitmaken...

Miss Helena 10-11-2002 15:34

Citaat:

bertbart schreef:
Het kan ook zijn dat Sisje niet helemaal lekker in haar vel zit en snel aangebrand is...
Als dat het geval is, niet uitmaken.
Als je echt niet bij hem past of het echt niet verder lukt, dan kun je het maar weer beter uitmaken...

Tis dus erg lastig :rolleyes:

Sisje 13-11-2002 20:58

no worries, het is al uit :) en ik ben wel erg opgelucht. thanx!

Innocent_goblin 13-11-2002 21:01

Citaat:

nare man schreef:
Er zijn twee mogelijkheden:

1. De irritaties komen van binnenuit, uit zijn persoon, of omdat jullie persoonlijkheden niet goed bij elkaar passen. Dan is er weinig anders aan te doen dan het uitmaken, het is een structureel probleem.

hmmz wat een wijze raad maar maakt neit uit als eht zo moet uitmaken met die hap of je krijgt toch weer ruzie en daarnaaa weer en weerr heeft geen zin dus

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:27.