Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2002, 20:25
Sisje
Sisje is offline
Haai,

Ik heb nu 6 maanden een vriend. Het is tussendoor een week uitgeweest, omdat ik me rot irriteerde aan hem.
Daarna had ik er spijt van en heb ik het weer aangemaakt, maar nu weet ik niet of ik het weer moet uitmaken of niet, want de irritaties beginnen overnieuw.
Het ging net 2/3 weken goed.
Wat nu?

alvast bedankt...
Oud 08-11-2002, 20:29
Marcade
Marcade is offline
Kan je niet gewoon met hem praten over je irritaties, en er dan een oplossing voor zoeken?

Gelijk uitmaken is zo drastisch .. (En dat heb je wel gemerkt, want het ging weer aan)
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 20:32
Verwijderd
Er zijn twee mogelijkheden:

1. De irritaties komen van binnenuit, uit zijn persoon, of omdat jullie persoonlijkheden niet goed bij elkaar passen. Dan is er weinig anders aan te doen dan het uitmaken, het is een structureel probleem.

2. Hij gedraagt zich op die irriterende manier omdat er externe factoren zijn. Gaat het niet goed op zijn school/werk, is er iets anders? Praat daar eens met hem over, spreek hem aan op zijn ergerenswaardige gedrag.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 22:20
ABrules
ABrules is offline
Als je echt twijfels blijft houden voelt het gewoon kut en dan kan je er denk ik toch maar het beste mee kappen, bespaard een hoop gedoe...
Oud 08-11-2002, 23:17
Orion16
Orion16 is offline
Praten helpt
Mocht dat gewoon niet gaan dan kun je het altijd nog uitmaken, dan heb je ook geen irritaties meer.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 10:24
Miss Helena
Miss Helena is offline
Als je je aan m irriteert, en dat blijft zo, zit r toch echt iets niet goed. Ik had dat ook bij mijn ex-vriend, en nadat we gepraat hadden en ik verteld had wat me dwarszat, ging t n paar weken goed, en daarna verviel ie weer in zn oude 'patroon.' Bij mij werkte dat niet en heb k t maar uitgemaakt...
Oud 09-11-2002, 15:51
Verwijderd
ik zou het uitmaken, aangezien het zoveel irritaties zijn.
Kijk gewoon lekker even verder, tijd zat om iemand te vinden waar je je minder aan irriteert zou'k zeggen (klinkt grof, maar daar komt het naar mijn idee wel op neer)
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 17:33
Rickjansen84
Rickjansen84 is offline
Citaat:
Miss Helena schreef:
Als je je aan m irriteert, en dat blijft zo, zit r toch echt iets niet goed. Ik had dat ook bij mijn ex-vriend, en nadat we gepraat hadden en ik verteld had wat me dwarszat, ging t n paar weken goed, en daarna verviel ie weer in zn oude 'patroon.' Bij mij werkte dat niet en heb k t maar uitgemaakt...

ja ik was ergggg irirtant... en mijn patroon was zooooo sterk aanwezig ja.. ik heb me dan ook nooit proberen aan te passen ofzo.........
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 14:51
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
2. Hij gedraagt zich op die irriterende manier omdat er externe factoren zijn. Gaat het niet goed op zijn school/werk, is er iets anders? Praat daar eens met hem over, spreek hem aan op zijn ergerenswaardige gedrag.
Het kan ook zijn dat Sisje niet helemaal lekker in haar vel zit en snel aangebrand is...
Als dat het geval is, niet uitmaken.
Als je echt niet bij hem past of het echt niet verder lukt, dan kun je het maar weer beter uitmaken...
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 15:34
Miss Helena
Miss Helena is offline
Citaat:
bertbart schreef:
Het kan ook zijn dat Sisje niet helemaal lekker in haar vel zit en snel aangebrand is...
Als dat het geval is, niet uitmaken.
Als je echt niet bij hem past of het echt niet verder lukt, dan kun je het maar weer beter uitmaken...
Tis dus erg lastig
Oud 13-11-2002, 20:58
Sisje
Sisje is offline
no worries, het is al uit en ik ben wel erg opgelucht. thanx!
Oud 13-11-2002, 21:01
Innocent_goblin
Innocent_goblin is offline
Citaat:
nare man schreef:
Er zijn twee mogelijkheden:

1. De irritaties komen van binnenuit, uit zijn persoon, of omdat jullie persoonlijkheden niet goed bij elkaar passen. Dan is er weinig anders aan te doen dan het uitmaken, het is een structureel probleem.

hmmz wat een wijze raad maar maakt neit uit als eht zo moet uitmaken met die hap of je krijgt toch weer ruzie en daarnaaa weer en weerr heeft geen zin dus
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten