Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2002, 18:32
Angeleyes16
Angeleyes16 is offline
Hey mensen , ik had een hele erge lieve vriend..
het begon eerst dat meisjes tegen mij gingen zeggen dat hij vreemd ging, dat deed me erg veel zeer !!
En die meisjes bleven het zeggen , uit eindelijk begon ik ze geloven en ik kreeg veel liefdes vedriet .. later had hij het uitgemaakt en dat vond ik super erg hij zei .. ik heb teveel aan mijn hoofd ik heb er geen zin in ! maar nou heeft ie wel mooi lekker met mijn beste vriendin!!!! ze vroeg of ik het erg vond want zei vond hem erg leuk ik zei nee maar ik vind het super erg ik voel me gewoon bedrogen want hij zei tegen mij dat hij er geen zin in had in verkering ,, en nou heeft ie met mijn beste vriendin ik voel me echt kut .. ondertussen heeft mijn ex en mijn vriendin een nieuwe vriend voor me geregeld we gaan regelmatig met zijn 4en leuke dingen doen .. maar ik kan er gewoon niet tegen als mijn beste vriendin en mijn ex gaan zoenen dan kan ik wel gewoon gillen ik weet niet wat ik moet doen en onderhand vind ik mijn vriend ook al niet echt meer leuk !! Ik haat dit echt wat moet ik doen? moet ik het uit maken en zeggen tegen mijn ex wat ik nog voor hem voel ..? maar ik ben bang dat ik mijn vriendin kwets want mijn ex vind me nog wel leuk .. en ik heb geen zin in ruzie ! want hij kon niet kiezen tussen ons en hij wou gewoon wat anders en voor dat hij met mijn vriendin had toen zei hij tegenals ik je trug wil dan maak ik het uit met je vriendin en dan nemen wij later maar daar heb ik geen zin in kon hij het niet gewoon aanlaten tussen ons ? want ik zou hem terugwillen maar ik wil mijn vriendin gewoon niet kwetsen
Oud 18-11-2002, 18:39
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
hai,
ik denk dat je dit liever niet hoort, maar misschien moeten ji en je beste vriendin hém gewoon niet meer zien. Da's doorbijten, maar het lijkt me wel verstandiger.
~XxX~
Oud 18-11-2002, 18:40
McM@dj
McM@dj is offline
Ik zou eens goed nadenken of je die jongen dan wel echt terug zou willen.
En als hij tegen jou zegt dat, als ie bij jou terug wil dat ie dan wel uit maakt met zn vriendin. Ja Daaagg, zo'n jongen wil je toch niet als vriend, wel dan. Stel dat ie bij je terugkomt, dan heb je toch geen zekerheid dat ie niet t zelfde bij jou flikt of wel dan ? trap er niet in meissie....

En je vriendin, das een apart geval, ik denk dat je heel goed moet kijken hoe je relatie met haar in elkaar steekt, is ze wel een echte vriendin, of, als t erop aankomt plotseling niet meer zo echt ?
Kijk, dat ze nu met je ex gaat, zou misschien wel kunnen maar als ze even goed nadenkt, dan wist ze dat jij er verdriet van zou gaan krijgen.

succes
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 18:46
Angeleyes16
Angeleyes16 is offline
Citaat:
McM@dj schreef:
Ik zou eens goed nadenken of je die jongen dan wel echt terug zou willen.
En als hij tegen jou zegt dat, als ie bij jou terug wil dat ie dan wel uit maakt met zn vriendin. Ja Daaagg, zo'n jongen wil je toch niet als vriend, wel dan. Stel dat ie bij je terugkomt, dan heb je toch geen zekerheid dat ie niet t zelfde bij jou flikt of wel dan ? trap er niet in meissie....

En je vriendin, das een apart geval, ik denk dat je heel goed moet kijken hoe je relatie met haar in elkaar steekt, is ze wel een echte vriendin, of, als t erop aankomt plotseling niet meer zo echt ?
Kijk, dat ze nu met je ex gaat, zou misschien wel kunnen maar als ze even goed nadenkt, dan wist ze dat jij er verdriet van zou gaan krijgen.

succes
ik had er lang met haar over gepraat en ze zei steeds je zit er wel mee toen zei ik ook van ja .. Maar als je hem echt zo leuk vind dan hou ik je niet tegen!! en ik ben dan ook niet boos op jou zei ik toen alleen boos op hem omdat hij tegen mij loog ...
en we spreken nog wel af met hem en ze is al 3 jaar me beste vriendin ik heb alleen het gevoel dat hij haar heel erg pijn gaat doen !! net zoals hij bij mij deed daarom maakt het alleen nog maar erger omdat hij met haar heeft..
Oud 18-11-2002, 19:14
Lieke666
Lieke666 is offline
ik weet wel dat je het moet uitmaken met de vriend die je nu hebt, tegenover hem is het niet eerlijk, verder je ex iig nooit meer terug nemen, mijn advies
Oud 19-11-2002, 13:12
luckyleo
luckyleo is offline
Ik denk dat je beter je moet opletten met zinsopbouw bij de Nederlandse lessen.

Nee geintje. Je moet het uitmaken met je huidige vriend zo ie zo en verder denk ik accepteren wat er tussen je ex en je beste vriendin gaande is.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 14:11
oneMen
oneMen is offline
ff een klein overzichtje:

-Je ex is een klootzak
-Je beste vriendin is dom, want die had moeten weten dat jij het kut vond.. en dat jij zou zeggen dat het niet zo was.

wat kun je eraan doen? Nou die ex van je moet je niet meer zien, het is een lul en die verliefdheid gaat vanzelf over, ooit.. geloof me. Leg het uit aan je vriendin, welke het waarschijnlijk niet zal begrijpen gezien wat ze al deed, en stel haar de keuze: jij of je ex.

Dat is denk ik de oplossing die het beste werkt uiteindelijk, maar is wel het meeste moed voor nodig. In ieder geval moet je je huidige vriend maar de waarheid vertellen of gewoon dumpen want nu hou je hem gewoon aan een lijntje.
Oud 20-11-2002, 08:41
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
lil weedy girl schreef:
een lul verhaal
Hey mensen , ik had een hele erge lieve vriend..
het begon eerst dat meisjes tegen mij gingen zeggen dat hij vreemd ging, dat deed me erg veel zeer !!

Dus jij gelooft andere meiden (waarschijnlijk exen van hem die hem nog leuk vinden en hem trug willen) eerder dan je eigen vriend

maar nou heeft ie wel mooi lekker met mijn beste vriendin!!!! ze vroeg of ik het erg vond want zei vond hem erg leuk ik zei nee maar ik vind het super erg ik voel me gewoon bedrogen want hij zei tegen mij dat hij er geen zin in had in verkering ,, en nou heeft ie met mijn beste vriendin ik voel me echt kut

Zeg gewoon tegen je beste vriendin dat je het wel erg vind

.. ondertussen heeft mijn ex en mijn vriendin een nieuwe vriend voor me geregeld

Ben je hopeloos ofzo?? er wordt een vriend voor je geregeld, ben je zo iemand die niemand kan krijgen ofzo dat het voor je geregeld moet worden?

Ik heb geen zin in ruzie !

dan moet je het contact met beide opzeggen kan je ook geen ruzie krijgen
Oud 20-11-2002, 09:16
Tactic
Tactic is offline
Wat een eikel, hij eet gewoon van 2 walletjes.

Laag persoon IMHO en niet echt volwassen te noemen.

Jullie moeten hem allebei dumpen.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 09:21
dark spirit
dark spirit is offline
1. dump je huidige vriend

2. dump je ex

3. dump je vriendin

4. ga door met je leven
Oud 20-11-2002, 09:22
Tha White Eagle
Tha White Eagle is offline
Citaat:
Tactic schreef:
Wat een eikel, hij eet gewoon van 2 walletjes.

Laag persoon IMHO en niet echt volwassen te noemen.

Jullie moeten hem allebei dumpen.
in een groot diep gat onder de grond ja....... wat een eikel
Oud 20-11-2002, 09:23
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
dark spirit schreef:
1. dump je huidige vriend

2. dump je ex

3. dump je vriendin

4. ga door met je leven
amen