Advertentie | |
|
![]() |
|
ff een klein overzichtje:
-Je ex is een klootzak -Je beste vriendin is dom, want die had moeten weten dat jij het kut vond.. en dat jij zou zeggen dat het niet zo was. wat kun je eraan doen? Nou die ex van je moet je niet meer zien, het is een lul en die verliefdheid gaat vanzelf over, ooit.. geloof me. Leg het uit aan je vriendin, welke het waarschijnlijk niet zal begrijpen gezien wat ze al deed, en stel haar de keuze: jij of je ex. Dat is denk ik de oplossing die het beste werkt uiteindelijk, maar is wel het meeste moed voor nodig. In ieder geval moet je je huidige vriend maar de waarheid vertellen of gewoon dumpen want nu hou je hem gewoon aan een lijntje.
||
Citaat:
het begon eerst dat meisjes tegen mij gingen zeggen dat hij vreemd ging, dat deed me erg veel zeer !! Dus jij gelooft andere meiden (waarschijnlijk exen van hem die hem nog leuk vinden en hem trug willen) eerder dan je eigen vriend maar nou heeft ie wel mooi lekker met mijn beste vriendin!!!! ![]() Zeg gewoon tegen je beste vriendin dat je het wel erg vind .. ondertussen heeft mijn ex en mijn vriendin een nieuwe vriend voor me geregeld Ben je hopeloos ofzo?? er wordt een vriend voor je geregeld, ben je zo iemand die niemand kan krijgen ofzo dat het voor je geregeld moet worden? Ik heb geen zin in ruzie ! dan moet je het contact met beide opzeggen kan je ook geen ruzie krijgen
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic #159 kroot | 480 | 08-12-2010 15:37 | |
Psychologie |
Wat moet ik nou? LacunaCoil | 16 | 23-04-2003 20:36 | |