![]() |
Beste liedjes over onbeantwoorde liefdes?
Hoi mensen!
Iedereen maakt wel eens een onbeantwoorde liefde (zoiets als stilletjes verliefd zijn op een afstandje) mee. Heel frustrerend en deprimerend, natuurlijk. Ook ik heb zoiets meegemaakt en maak het nu ook eens weer mee. :( Daarom zou ik graag van jullie willen weten of jullie misschien een aantal hele goede en touching liedjes weten over onbeantwoorde liefdes? Dat zou me heel erg helpen! Alvast heel erg bedankt! :) Groetjes, Ripper |
Hmmm meestal gaan de nummers over de haat na een relatie of hoe bijzonder ze het vinden.
Maar ff kijken..... Chimaira - Split misschien Wat vind je zelf een goede? |
Weet eigenlijk niet of het over een split gaat of over onbeantwoord maar wellicht:
Suicide Commando - Love breeds Suicide Cruxshadows - Here comes the rain again --> dit is geloof ik meer over een kut relatie |
coldplay - shiver
|
Citaat:
meer hoef ik volgens mij niet te zeggen. |
sonata artica - letter to dana
iced earth - still loving you |
westlife - can't lose what you never had
maar eigenlijk gaan bijna alle liedjes van westlife over onbeantwoorde liefdes |
Waarom wil je in hemelsnaam van die zeiknummers horen?
Zelfmedelijden is klote. |
Citaat:
1. Daar gaat het topic niet over 2. dat gaat jou geen f*ck aan, waarom het gevraagd wordt... En ja, ik weet dat er 'forumbaas' onder je nick staat, maar toch: offtopic geleuter hebben we niets aan. Als je niets zinnigs te zeggen hebt, zeg dan niets... Natuurlijk Radiohead - Exit Music (is geschreven naar aanleiding van de film van Romeo & Juliet) Face Tomorrow - Past. Maar dit gaat over een relatie die nu niet meer is. Ook op een manier onbeantwoorde liefde, maar hij is al wel eens beantwoord dus... De Poema's - Zij maakt het verschil ?? Cake - You turn the screws ?? Abel - Tot het je raakt ?? |
Zijn vast en zeker zat emo nummers die d'r over gaan ;)
|
Catch22 - Kristina she don't know I exist
dies cool :) |
Iced Earth - I Died For You
|
saybia - the day after tomorrow (y)
*zucht* die is mooi :) |
Citaat:
|
keith caputo - the girl i love
|
Citaat:
|
The Ramones - I wanna be your boyfriend
|
Ik weet niet of ze echt over onbeantwoorde liefde gaan. Maar de volgende liedjes hebben wel die sfeer zeg maar:
Sonata Arctica - Mary-Lou (Acoustic Version) Sonata Arctica - Tallulah Something Corporate - Konstantine |
Citaat:
verder Alkaline Trio - Radio Lagwagon - Razor Burn jah eigenlijk zo veel |
Citaat:
! |
Goldfinger - If Only!!
If only I was taller If I had a million dollars maybe then you'd be with me |
Citaat:
Hey dat wilde ik al zeggen :( ;) |
Citaat:
Silverchair-miss you love, maar dan niet over onbeantwoorde liefde maar andersom :confused: :D |
Citaat:
zal dan ook maar n eigen bijdrage doen ;) ook een beetje de omgekeerde wereld: I said I loved you but I lied - Michael Bolton :( |
Pearl Jam - Black
|
LOL
die posts over zelfmedelijden zijn verwijderd... Hehe... Maar daar stonden ook nog een hoop nummers in, in die posts van mij, als ik me niet vergis... |
Wat een doelloos topic..
Niet dat deze reply zinvol was, maarjah.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als mod kan je ook nog de editknop gebruiken als iets je niet aanstaat he ;) Dat weet ik zeker, ik werk er dagelijks mee... |
heel veel nummers van Hazes
|
marillion - kayleigh
def leppard - when love and hate collides |
Racoon - Paper Home
errug mooi en zielig, kippenvelliedje :) |
Citaat:
helemaal mee eens. |
Mesh - You Didn't Want Me
|
Citaat:
|
Citaat:
niet meer dan logisch :D |
sowieso alles van coldplay is heel slecht teluisteren als je last hebt van liefdesverdriet... k was met mijn ex naar het concert
aaaaaaaarggh *bonkt hoofd tegen de muur* wat is dąt slecht om naartoe te gaan met je ex... alles gaat over missen, uitmaken, bij elkaar terugkomen, spijt enzo... sjongejonge (wel heeel mooi) |
A Perfect Circle - Three Libras
|
Citaat:
:D (y) |
Voor de R'n'B liefhebbers 2 aanraders:
Sisqo - Dream Usher - Can U Help Me Mzzl |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16. |