Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
1. Daar gaat het topic niet over 2. dat gaat jou geen f*ck aan, waarom het gevraagd wordt... En ja, ik weet dat er 'forumbaas' onder je nick staat, maar toch: offtopic geleuter hebben we niets aan. Als je niets zinnigs te zeggen hebt, zeg dan niets... Natuurlijk Radiohead - Exit Music (is geschreven naar aanleiding van de film van Romeo & Juliet) Face Tomorrow - Past. Maar dit gaat over een relatie die nu niet meer is. Ook op een manier onbeantwoorde liefde, maar hij is al wel eens beantwoord dus... De Poema's - Zij maakt het verschil ?? Cake - You turn the screws ?? Abel - Tot het je raakt ??
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() zal dan ook maar n eigen bijdrage doen ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Als mod kan je ook nog de editknop gebruiken als iets je niet aanstaat he ![]() Dat weet ik zeker, ik werk er dagelijks mee...
|
sowieso alles van coldplay is heel slecht teluisteren als je last hebt van liefdesverdriet... k was met mijn ex naar het concert
aaaaaaaarggh *bonkt hoofd tegen de muur* wat is dàt slecht om naartoe te gaan met je ex... alles gaat over missen, uitmaken, bij elkaar terugkomen, spijt enzo... sjongejonge (wel heeel mooi)
|
|