![]() |
Prijs/Kwaliteit
Wat vind jij de winkel met de beste prijs/kwaliteit verhouding? Ik vind het Zara, alhoewel de kwalitiet van H&M over het algemeen ook niet slecht is.
|
Steppin' Out, denk ik...vooral hun broeken zijn veel beter dan de kwaliteit van de gemiddelde 'kak'(argh)broek, van merken als bv Dockers. Tommy Hilfiger of Polo RL. Alleen de chino's van Gant hebben een vergelijkbare kwaliteit, maar die zijn weer een stuk duurder.
|
ADHD je sig komt die uit Silence of the Lambs? Ja he? Herkende m ineens :)
Ik vind Benetton altijd wel prima (y) Goede kwaliteit en niet te duur. |
pff kzou t niet echt weten denk ik...over t algemeen ben ik altijd wel tevreden over de H&M idd...
we hebben hier in Breda ook nog wel een aantal winkeltjes die niet zo heel duur zijn, maar wel goede kwaliteit hebben, dus ook die, mja is nie boeiend om die namen te noemen want daar hebben jullie toch nix aan :p |
Citaat:
|
Benneton en Zara zijn idd prima
Esprit trouwens ook! |
timberland vind ik qua prijs/kwaliteit heel goed hoor
|
pall mall (y)
goed te betalen en zit altijd lekker enzo en toch is lonsdale ook echt kwaliteit voor een lage prijs :p |
benetton is goede kwaliteit en niet erg duur :)
|
Benetton is inderdaad wel goed :).
H&M dus totaal niet, ik had er twee broeken van, maar ze zijn allebei gescheurd...ook een trui was na 2 dagen al kapot. Naar de H&M ga ik dus nu alleen nog voor basic shirtjes enzo. |
ik vin de kwaliteit op markten (bijna) altijd even goed als in de winkel, en je bent een stuk goedkoper uit (y)
|
kwaliteit boeit me niet zo als het maar uit ziet :p
|
Benetton inderdaad, en American Eagle
|
Citaat:
Ik heb nog nooit gehad dat kleding van de h&m kapot ging. Hooguit dat truitjes gingen pluizen naar een paar wasbeurten. Maar dat kan dan ook wel voor die prijs. Nouja, ik ben gewoon helemaal weg van de h&m. Ze hebben ook veel troep, dat moet ik toegeven. Maar de Divided kleding vind ik heel tof. Zara vind ik ook wel leuk, maar ik vind de herenkleding een beetje te saai en convensioneel. Citaat:
Esprit vind ik dus helemaal niets. Heel erg sufjes en standaard. En die prijzen vind ik dan ook veels te duur voor die basic dingen. |
DEPT-shirts hebben zijn altijd van hoge kwaliteit en ze zijn niet duur.
|
Ik heb een paar H&M truitjes,
zijn wel ok, niet bijzonder ofzo.. Van InWear had ik een paar wollen truitjes, die dus gingen krimpen :\ De rest van Inwear, Esprit en Mexx vind ik (y), heb dr ook best veel van :) Ach ja, V&D ed spul is ook goed.. |
Zo'n winkel bij ons in Alkmaar heet The Sting. wel goede kwaliteit voor niet zo'n dure prijs
|
Benetton en Steppin' out.
|
Citaat:
En ja er zitten hele suffe dingen tussen de collectie maar ik zoek gewoon de minder standaard leuke dingen eruit! Niet mijn favoriete merk afzeiken he?!! :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Esprit, Mexx, H&M soms en V&D over het algemeen ook wel.
|
H&M is altijd goed. Ik heb nooit echt gehad dat er iets lelijk van is geworden. Behalve dan dat er in m'n winterjas in de voering een paar halen zitten... Maar dat is het dan ook wel.
Ja okey, Benneton valt ook nog wel mee |
Gore-Tex
Blackstone |
Citaat:
|
Steppin' Out.
|
Bij de winkels die ik ga ben ik wel tevreden over de kwaliteit :)
|
Ik vind Mango een hele goede kwaliteit/prijs verhouding hebben.
|
Citaat:
hema heeft btw ook een prima prijs/kwaliteit verhouding, de sokken en handdoeken gaan lang mee... |
mjah zo'n beetje wat men hierboven noemde...
benetton, ja, tuurlijk hema ook, want het is niet zo'n geweldige kwaliteit, maar dan kost het ook wel niet veel... zo kan ik zeeman zelfs noemen :) oke, t is niet goed, maar je betaalt er bijna niets voor:) ennem custo en uttam london, is wel megaduur allebei maar gaat ook echt niet kapot en is vaak ook handgemaakt of er zitten handgemaakte dingen aan |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ja, dat is vrij snel, jij bent duidelijk nooit door de P.C. Hooftstraat gehuppeld in a'dam :D |
H&M!!! Absoluut mijn favoriet. Niet duur en gewoon leuk en goed. natuurlijk gaan dure merken langer mee qua kleur enzo, maar dat boeit mij niet zo...
|
Malle Heks (maarjah, is ongeveer enige winkel waar ik koop :p)
|
Citaat:
Pc is leuk, maar tis voor een doorsnee scholier niet te betalen :s |
Citaat:
Bij die broeken: 1 keer bukken en ze scheurden :o. Die trui was één keer gewassen en toen zat er opeens een gat in...dat heeft naar mijn idee niet veel met voorzichtigheid te maken. Het is dan natuurlijk wel weer zo dat H&M vrij goedkoop is :). |
Citaat:
Citaat:
|
Armanibroeken zijn duurder dan Dieselbroeken. Maar volgens mij hebben Dieselbroeken betere kwaliteit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zou het echt niet weten...
Bijna iedereen hier koopt zn kleren bij de h&m.. maar wij hebben hier in de buurt geeneens een h&m :|. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:05. |