Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En ja er zitten hele suffe dingen tussen de collectie maar ik zoek gewoon de minder standaard leuke dingen eruit! Niet mijn favoriete merk afzeiken he?!! ![]()
|
H&M is altijd goed. Ik heb nooit echt gehad dat er iets lelijk van is geworden. Behalve dan dat er in m'n winterjas in de voering een paar halen zitten... Maar dat is het dan ook wel.
Ja okey, Benneton valt ook nog wel mee
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() hema heeft btw ook een prima prijs/kwaliteit verhouding, de sokken en handdoeken gaan lang mee... |
![]() |
|
Verwijderd
|
mjah zo'n beetje wat men hierboven noemde...
benetton, ja, tuurlijk hema ook, want het is niet zo'n geweldige kwaliteit, maar dan kost het ook wel niet veel... zo kan ik zeeman zelfs noemen ![]() ![]() ennem custo en uttam london, is wel megaduur allebei maar gaat ook echt niet kapot en is vaak ook handgemaakt of er zitten handgemaakte dingen aan |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ja, dat is vrij snel, jij bent duidelijk nooit door de P.C. Hooftstraat gehuppeld in a'dam ![]() Laatst gewijzigd op 10-11-2002 om 17:36. |
![]() |
||
Citaat:
Pc is leuk, maar tis voor een doorsnee scholier niet te betalen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Bij die broeken: 1 keer bukken en ze scheurden ![]() Het is dan natuurlijk wel weer zo dat H&M vrij goedkoop is ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Prijs/kwaliteit Verwijderd | 147 | 09-10-2009 11:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
beste mascara qua prijs/kwaliteit verhouding? kaatje27 | 25 | 17-10-2005 17:57 | |
Software & Hardware |
[laptop] Beste prijs/kwaliteit Black Knight | 65 | 15-10-2005 18:28 | |
Games |
prijs/kwaliteit van games Fietspomp_bv | 8 | 29-02-2004 20:04 | |
Software & Hardware |
[systeem]is deze prijs goed of niet? Methuselah | 28 | 06-10-2002 01:53 |