![]() |
After DoP Meeting topic
Nou ik ben onderhand weer thuis, lijkt me leuk weer een after meeting topic te hebben...
Voor de mensen die er niet waren: Jullie hebben een heleboel gemist :p. Het was heel erg leuk tot half 5, daarna ging ik weg. We hebben in Streetlife gezeten en goede gesprekken gevoerd. Weer zijn er redelijk wat foto's gemaakt, maar dat is voor insiders :p... Gedichtjes hierover komen nog, vanavond laat... Coecie WAAAAAAAAAAAAR WAS JE??????? We hebben een uur op je staan wachten :o... nee hoor :p, maar we vroegen ons wel af wie en waarom je er niet was... |
Wie waren er allemaal?
|
Wie waren er:
Secreet Paperz Unexplained Gothic jessiej klootzak2001 ******** moenbase tacidvs Dutchian Als ik het allemaal goed heb :o coecie waar was je nou???? :confused: :D Het was (zoals Gothic al zei) zeer gezellig, we hebben zo'n beetje de gehele middag in een cafe gezeten, wat gedronken, veel gelult en er zijn een paar foto's gemaakt. Nadat er een 4 tal naar huis gingen, bleven we met z'n 6-en over. Nog heel even in Streetlife gezeten en daarna naar de Italiaan gegaan (omdat Unexplained zo nodig Pizza moest eten ;) ), onder het eten nog een paar interestante gesprekken aangehoord :D Daarna zijn we met z'n allen naar Centraal Station gelopen en zijn we langzaam aan gedag gaan zeggen. De gene die niet konden komen, maar wel van plan waren te komen...JAMMER, want jullie hebben een leuke dag gemist, hopen dat jullie een volgende keer wel kunnen komen :) |
Ik heb me goed vermaakt..
|
*snif* we hebben idd staan wachten op coecie *snif* en dat in de koude regen met windstoten en dergelijke *snif* .. *praat schuldgevoel aan* :p
De meeting was inderdaad leuk. Met name de discussies waren weer eens top (y) Ik ben ook erg benieuwd naar de foto's (email: ********81@yahoo.com ). |
hm ik was er graag bij geweest vandaag.. helaas :(.. Heb wel aan jullie gedacht vandaag!
love u all, Genesis |
Ja, het was erg leuk om eens te meeten. (y)
't was in iedergeval zeer geslaagd vind ik. Ik heb (voorlopig) maar 1 vraag:.... coecie waar was je nou???? |
Citaat:
We hebben naar je geroept op centraal, maar geen reactie :( |
nah ik ga maar niet vragen waar coecie was...maar wil wel graag weten hoe je het uitspreekt dus als je reageert coecie?
anywayz...'t was wel geslaagd jah...hoewel het erg vermoeiend kan zijn met 5 mannen *zucht* |
Citaat:
|
Toch vraag ik me af waar Coecie was...
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
heeej, fijn dat ik jullie zo aan het hart ga... :o
sorry hjoor, maar ik heb dus last van een bijzonder geval van omgekeerde insomnia, ik val overal en àltijd in slaap, om nooit meer wakker te worden... ik vind t zelf best jammer, zeker als ik dan hoor dat het leuk was (sjit sjit... nu koop ik een wekker waar je ècht ècht niet doorheen kan slapen...) :/ maarja, ik ben dus coecie?? :D ooooooohw... wat ben ik een knurft |
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien dat als we allemaal "Coecie!!! Coecie!!!" roepen, dat ze dan wel komt. :rolleyes:
|
Oh, daar is ze (al) :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(vaak vlak voordat je geen last meer hebt van je narcoleptie) |
Citaat:
met een k-klank... lekker boeiend eigenlijk, maar ik heet nicoline |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mwa, ut was wel gezzelug
|
Moeten we weer een half jaar op de foto's wachten ;) Maargoed, 't was ook nog leuk, redelijk dan, om even te reageren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus volgende keer maar foto;s van anderen of gewoon minder of keuzes maken.. Volgende keer hoop ik er weerbij te zijn maar kon deze keer gewoon niet (andere verplichtingen...familiebzoek) Julliue foto's zie ik graag tegemoed ;D |
Citaat:
Gothic: liet :p |
Flauw hoor... i.p.v hem er nu dankbaar voor te wezen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
vet! heet jij zo omdat je jezelf zo noemde toen je klein was? ik noemde mezelf ook osonke *vraag me niet waarom :o *, maar niet omdat ik mn naam niet uit kon spreken maar omdat ik het niet wilde ofzo...:D X |
Citaat:
'k voel me echt behoorlijk belachelijk en stom en raar, maar ok... :/ :confused: Niet voor het één of ander...maar, waar zijn/blijven de foto's nou? Heb ik iets gemist? ==> moenbase@hotmail.com ? [dat lijkt me duidelijk...] ;) |
Misschien is het wel makkelijk als de foto's ergens online worden gezet en alleen de link wordt door gestuurd (als het er veel zijn).
Ik zelf heb niet echt foto's genomen, omdat er een paar mensen niet op de foto wilden, heb ik mijn camera maar uitgehouden. Ik heb een enkele genomen, maar die zijn niet echt boeiend :) Dutchian@hotmail.com --> Als iemand ze door wilt sturen, merci :) |
Citaat:
van de ene drukte in de volgende drukte; een mens laat zich door allerlei verplichtingen meeslepen; daar ontkom je niet aan; en daarbij moet je keuzes maken en ik kon pas kortgeleden de prioriteit hieraan geven; moet nu ook nog steeds andere foto's van pasgeleden voor een website bewerken |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59. |