Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Verhalen & Gedichten (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=25)
-   -   After DoP Meeting topic (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=274960)

Gothic 10-11-2002 18:08

After DoP Meeting topic

Nou ik ben onderhand weer thuis, lijkt me leuk weer een after meeting topic te hebben...

Voor de mensen die er niet waren: Jullie hebben een heleboel gemist :p. Het was heel erg leuk tot half 5, daarna ging ik weg. We hebben in Streetlife gezeten en goede gesprekken gevoerd. Weer zijn er redelijk wat foto's gemaakt, maar dat is voor insiders :p...

Gedichtjes hierover komen nog, vanavond laat...

Coecie WAAAAAAAAAAAAR WAS JE??????? We hebben een uur op je staan wachten :o... nee hoor :p, maar we vroegen ons wel af wie en waarom je er niet was...

Anne 10-11-2002 18:15

Wie waren er allemaal?

Dutchian 10-11-2002 19:46

Wie waren er:
Secreet
Paperz
Unexplained
Gothic
jessiej
klootzak2001
moenbase
tacidvs
Dutchian

Als ik het allemaal goed heb :o

coecie waar was je nou???? :confused: :D
Het was (zoals Gothic al zei) zeer gezellig, we hebben zo'n beetje de gehele middag in een cafe gezeten, wat gedronken, veel gelult en er zijn een paar foto's gemaakt. Nadat er een 4 tal naar huis gingen, bleven we met z'n 6-en over. Nog heel even in Streetlife gezeten en daarna naar de Italiaan gegaan (omdat Unexplained zo nodig Pizza moest eten ;) ), onder het eten nog een paar interestante gesprekken aangehoord :D Daarna zijn we met z'n allen naar Centraal Station gelopen en zijn we langzaam aan gedag gaan zeggen.

De gene die niet konden komen, maar wel van plan waren te komen...JAMMER, want jullie hebben een leuke dag gemist, hopen dat jullie een volgende keer wel kunnen komen :)

Unexplained 10-11-2002 20:03

Ik heb me goed vermaakt..

Lethalis 10-11-2002 20:09

*snif* we hebben idd staan wachten op coecie *snif* en dat in de koude regen met windstoten en dergelijke *snif* .. *praat schuldgevoel aan* :p

De meeting was inderdaad leuk. Met name de discussies waren weer eens top (y) Ik ben ook erg benieuwd naar de foto's (email: ********81@yahoo.com ).

Genesis 10-11-2002 23:03

hm ik was er graag bij geweest vandaag.. helaas :(.. Heb wel aan jullie gedacht vandaag!

love u all,

Genesis

moenbase 10-11-2002 23:10

Ja, het was erg leuk om eens te meeten. (y)
't was in iedergeval zeer geslaagd vind ik.

Ik heb (voorlopig) maar 1 vraag:....

coecie waar was je nou????

Dutchian 10-11-2002 23:41

Citaat:

moenbase schreef:

coecie waar was je nou????

:D
We hebben naar je geroept op centraal, maar geen reactie :(

Secreet 11-11-2002 06:31

nah ik ga maar niet vragen waar coecie was...maar wil wel graag weten hoe je het uitspreekt dus als je reageert coecie?

anywayz...'t was wel geslaagd jah...hoewel het erg vermoeiend kan zijn met 5 mannen *zucht*

Lethalis 11-11-2002 07:16

Citaat:

Secreet schreef:
hoewel het erg vermoeiend kan zijn met 5 mannen *zucht*
:p

Gothic 11-11-2002 15:48

Toch vraag ik me af waar Coecie was...

moenbase 11-11-2002 15:59

Citaat:

Dutchian schreef:
:D
We hebben naar je geroept op centraal, maar geen reactie :(

hadden & geroepen :D

Dutchian 11-11-2002 16:24

Citaat:

moenbase schreef:
hadden & geroepen :D
Kop dicht :p

Citaat:

Toch vraag ik me af waar Coecie was...
Ik vraag me ook af WIE coecie is :o

coecie 11-11-2002 16:44

heeej, fijn dat ik jullie zo aan het hart ga... :o
sorry hjoor, maar ik heb dus last van een bijzonder geval van omgekeerde insomnia, ik val overal en àltijd in slaap, om nooit meer wakker te worden... ik vind t zelf best jammer, zeker als ik dan hoor dat het leuk was (sjit sjit... nu koop ik een wekker waar je ècht ècht niet doorheen kan slapen...) :/

maarja, ik ben dus coecie?? :D

ooooooohw... wat ben ik een knurft

Leonoor 11-11-2002 16:47

Citaat:

coecie schreef:
om nooit meer wakker te worden...
Typt zeker knap lastig dan?

coecie 11-11-2002 16:51

Citaat:

Leonoor schreef:
Typt zeker knap lastig dan?
nee, vanochtend werd ik wakker toen mijn rijlesleraar aanbelde (wel vijf keer ofzo) en toen moest ik heeel snel weg, ben ook gewoon in pyjama naar school gegaan :/

moenbase 11-11-2002 17:02

Misschien dat als we allemaal "Coecie!!! Coecie!!!" roepen, dat ze dan wel komt. :rolleyes:

moenbase 11-11-2002 17:03

Oh, daar is ze (al) :)

Unexplained 11-11-2002 17:28

Citaat:

coecie schreef:
heeej, fijn dat ik jullie zo aan het hart ga... :o
sorry hjoor, maar ik heb dus last van een bijzonder geval van omgekeerde insomnia, ik val overal en àltijd in slaap, om nooit meer wakker te worden... ik vind t zelf best jammer, zeker als ik dan hoor dat het leuk was (sjit sjit... nu koop ik een wekker waar je ècht ècht niet doorheen kan slapen...) :/

ooooooohw... wat ben ik een knurft

Narcoleptie heet dat geloof ik.

Gothic 11-11-2002 18:29

Citaat:

coecie schreef:
Hoe spreek je dat nou uit?

Leonoor 11-11-2002 18:44

Citaat:

Unexplained schreef:
Narcoleptie heet dat geloof ik.
BIj narcoleptie wordt je wel weer wakker. ;)

Unexplained 11-11-2002 19:23

Citaat:

Leonoor schreef:
BIj narcoleptie wordt je wel weer wakker. ;)
Soms een keertje niet :p
(vaak vlak voordat je geen last meer hebt van je narcoleptie)

coecie 11-11-2002 19:24

Citaat:

Gothic schreef:
Hoe spreek je dat nou uit?
zeg maar, het komt van de bijnaam die ik al heel mijn leven heb omdat ik mijn eigen naam niet kon uitspreken toen ik klein was, maar d'r was hier al iemand die zo heette ofzo?? coecoelien
met een k-klank... lekker boeiend eigenlijk, maar ik heet nicoline

coecie 11-11-2002 19:25

Citaat:

Unexplained schreef:

aaaah!!! maak me niet bang... :D

Leonoor 11-11-2002 19:27

Citaat:

Unexplained schreef:

Das weer een ander verhaal.

Lethalis 12-11-2002 08:32

Citaat:

Unexplained schreef:

:d

klootzak2001 12-11-2002 10:59

mwa, ut was wel gezzelug

tacidvs 14-11-2002 08:29

Moeten we weer een half jaar op de foto's wachten ;) Maargoed, 't was ook nog leuk, redelijk dan, om even te reageren.

klootzak2001 14-11-2002 18:21

Citaat:

tacidvs schreef:
Moeten we weer een half jaar op de foto's wachten ;) Maargoed, 't was ook nog leuk, redelijk dan, om even te reageren.
ga er morgen uiterlijk aan werken

Gothic 14-11-2002 18:40

Citaat:

klootzak2001 schreef:
dat klinkt goed, maar jouw foto's waren vorige keer ookal heel snel... van Mabo laatte even op zich wachten ;)

Mabo 15-11-2002 14:11

Citaat:

Gothic schreef:
dat klinkt goed, maar jouw foto's waren vorige keer ookal heel snel... van Mabo laatte even op zich wachten ;)
Waren digitale foto's van groot formaat en kon ze nergens parkeren omdat ik ze eerst moest verkleinen zodat ze wel op i-net paste en alsnog veel ruimte in namen bij elkaar ;)
Dus volgende keer maar foto;s van anderen of gewoon minder of keuzes maken.. Volgende keer hoop ik er weerbij te zijn maar kon deze keer gewoon niet (andere verplichtingen...familiebzoek)
Julliue foto's zie ik graag tegemoed ;D

moenbase 15-11-2002 14:15

Citaat:

klootzak2001 schreef:
Zo rond 'nu' dus?

Gothic: liet :p

tacidvs 15-11-2002 14:28

Flauw hoor... i.p.v hem er nu dankbaar voor te wezen...

klootzak2001 15-11-2002 18:11

Citaat:

Mabo schreef:
Waren digitale foto's van groot formaat en kon ze nergens parkeren omdat ik ze eerst moest verkleinen zodat ze wel op i-net paste en alsnog veel ruimte in namen bij elkaar ;)
Dus volgende keer maar foto;s van anderen of gewoon minder of keuzes maken.. Volgende keer hoop ik er weerbij te zijn maar kon deze keer gewoon niet (andere verplichtingen...familiebzoek)
Julliue foto's zie ik graag tegemoed ;D

mijne waren nog groter, en ik was er binnen anderalf uur mee klaar.

Gothic 16-11-2002 09:57

Citaat:

moenbase schreef:
Gothic: liet :p
Damn :o:D

moenbase 16-11-2002 11:43

Citaat:

Gothic schreef:
Damn :o:D
Heb je al gehoord van tacidvs wat er donderdag is gebeurd met moenbase? :o

Gothic 16-11-2002 20:42

Citaat:

moenbase schreef:
Heb je al gehoord van tacidvs wat er donderdag is gebeurd met moenbase? :o
Hij wilde niet veel zeggen :mad:... maar wel dat het met een meisje te maken had :D

OsoNke 16-11-2002 21:42

Citaat:

coecie schreef:
zeg maar, het komt van de bijnaam die ik al heel mijn leven heb omdat ik mijn eigen naam niet kon uitspreken toen ik klein was, maar d'r was hier al iemand die zo heette ofzo?? coecoelien
met een k-klank... lekker boeiend eigenlijk, maar ik heet nicoline

vet! heet jij zo omdat je jezelf zo noemde toen je klein was? ik noemde mezelf ook osonke *vraag me niet waarom :o *, maar niet omdat ik mn naam niet uit kon spreken maar omdat ik het niet wilde ofzo...:D

X

moenbase 17-11-2002 12:13

Citaat:

Gothic schreef:
Hij wilde niet veel zeggen :mad:... maar wel dat het met een meisje te maken had :D
:o:o
'k voel me echt behoorlijk belachelijk en stom en raar, maar ok... :/ :confused:

Niet voor het één of ander...maar, waar zijn/blijven de foto's nou? Heb ik iets gemist?

==> moenbase@hotmail.com ? [dat lijkt me duidelijk...] ;)

Dutchian 17-11-2002 12:38

Misschien is het wel makkelijk als de foto's ergens online worden gezet en alleen de link wordt door gestuurd (als het er veel zijn).
Ik zelf heb niet echt foto's genomen, omdat er een paar mensen niet op de foto wilden, heb ik mijn camera maar uitgehouden. Ik heb een enkele genomen, maar die zijn niet echt boeiend :)

Dutchian@hotmail.com --> Als iemand ze door wilt sturen, merci :)

Mabo 17-11-2002 14:51

Citaat:

klootzak2001 schreef:
mijne waren nog groter, en ik was er binnen anderalf uur mee klaar.
Ik zeg maar gewoon eerlijk dat ik er geen tijd voor heb gehad;
van de ene drukte in de volgende drukte; een mens laat zich door allerlei verplichtingen meeslepen; daar ontkom je niet aan; en daarbij moet je keuzes maken en ik kon pas kortgeleden de prioriteit hieraan geven; moet nu ook nog steeds andere foto's van pasgeleden voor een website bewerken

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59.