![]() |
Ja Mam???
ik zou zweren dat in Catch22's Christina she don't know i exist
mijn moeder zit die rutger roept :D elke keer hoor ik het weer |
serieus? :D
|
Citaat:
ghihi :) |
Citaat:
|
jah ik hoor dat ook in een lied vn Kate Bush - Waking The Witch.
dan roept mijn mamma Kriiis! :) |
in een bloodhound gang liedje zit een geluidje dat klinkt als onze huistelefoon ofzo..dus denk steeds dat er gebeld word...
ik heb wel vaak dat als ik muziek hard aan heb staan dat ik dan gewoon steeds denk dat mn moeder me roept, gewoon omdat je het dan niet kan horen en dus soms jezelf gewoon inbeeld dat ze je roept. o.i.d. |
ik heb da met DJ Shadow - mashin' on the motorway (titel onder voorbehoud ;))
|
Ik zou toch bijna zweren dat ik hier door de stilte heen Sparta - Collapse hoor ? :|
|
Muziek ======> Mystiek
:D |
ik heb dat altijd bij die cd van de heideroosjes, kung fu, na het laatste liedje hoor je zo iets vaags en van die sjinese stemmen en dan lijkt het net op ik mn moeder mijn naam hoor roepen
|
Bij Rickets van Deftones denk ik altijd dat de bel hier gaat, zit zo'n geluidje in ofzo volgens mij.
Ik trap er altijd in. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bij de intro van 'Here comes the sun' van de Beatles denk ik altijd fuuuuuck wat is er nou weer met m'n rechterbox? maja, dat blijkt dan gewoon 't stereo-effect te zijn
|
Ik ehb dat bij New van No Doubt. Dan hoor ik ineens onze oude telefoon(we hebben nu een nieuwe) en eerst sprintte ik altijd naar beneden naar beneden of ging ik bij de trap staan als het voor mij was:D
|
Bij Miss Ann Thropy van My Ruin hoor ik op een gegeven moment zo'n geluid alsof mn moeder ineens mn kamerdeur opendoet :|
Irritant als je mee staat te schreeuwen met dat liedje en je schrikt je vervolgens dood omdat je denkt dat je moeder binnenkomt :p |
whehehe wat cool :D ik maar denken dat ik de enige was die zulke domme dingen heeft :)
|
Citaat:
|
Heheh, ik heb dat bij een nr van Lamb, weet zo ff niet welke, maar daar dacht ik iedere keer dat m'n ouwe telefoon overging. Best irritant :)
|
heb ik ook vaak maar een keer was het omdat ik met het rippen van wav naar mp3 de mic aan had staan ;p
|
bij sex on the beach roept me zusje :o
|
op een of ander casettebandje lijkt het toch echt of ik ik paco de taco en mezelf heel hard bro hymn hoor zingen...
|
Citaat:
|
In Cherry Lips van Garbage zit ergens een soort achtergrond schreeuw.. ik had em een keer op me discman en ik dacht echt dat iemand ergens op straat werd vermoord of zo.. :eek:
Maar het gebeurde wel erg vaak, toen had ik door dat het dus in het nummer zat.. euh.. ghe :D Ennem, aan het einde van de Rockafeller Skank zit ook een geluidje dat erg op onze telefoon lijkt.. |
Citaat:
|
In Rich Man van Beef zitten geloof ik ook allemaal telefoons. Daar ga ik ook altijd zo van trippen als ik zielig op een telefoontje zit te wachten.
|
kheb een nummer op de pc en midden in dat nummer zit een ruis
dan schrik ik me altijd de tering als da komt |
Citaat:
nee, borders and boundaries. |
Ik heb ook best wat nummers waarin een geluidje zit dat lijkt alsof de telefoon gaat of dat de deur open gaat.
Of idd als ik de muziek heel hard heb staan dan ga ik me inbeelden dat m'n moeder me roept, maar dat wordt niet per se opgeroept door een geluidje wat er in zit. |
Ik heb dan weer geen last van mensen die Jorn roepen... Maar ja, ook niet echt een naam die vaak voorkomt, laat staan dat er een liedje over gaat ;)
|
Citaat:
|
Ik denk bij alle muziek die ik goed hard draai dat mijn moeder begint te roepen. Meestal is het dan waar :(...
|
Hhhhh wat leuk, ik dacht egt dat ik de enige was die daar last van had! ik d8 altijd bij een liedje van boyzone dat de deurbel ging (egt 100 x naar beneden gelopen! :rolleyes: )
En bij it's my life van Bon Jovi denk ik aan het begin steeds dat m'n vader me roept! (ook egt 100 x gevraagd: Wat pa?!) :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:53. |