Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
in een bloodhound gang liedje zit een geluidje dat klinkt als onze huistelefoon ofzo..dus denk steeds dat er gebeld word...
ik heb wel vaak dat als ik muziek hard aan heb staan dat ik dan gewoon steeds denk dat mn moeder me roept, gewoon omdat je het dan niet kan horen en dus soms jezelf gewoon inbeeld dat ze je roept. o.i.d. |
![]() |
|
ik heb dat altijd bij die cd van de heideroosjes, kung fu, na het laatste liedje hoor je zo iets vaags en van die sjinese stemmen en dan lijkt het net op ik mn moeder mijn naam hoor roepen
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
bij de intro van 'Here comes the sun' van de Beatles denk ik altijd fuuuuuck wat is er nou weer met m'n rechterbox? maja, dat blijkt dan gewoon 't stereo-effect te zijn
|
![]() |
Ik ehb dat bij New van No Doubt. Dan hoor ik ineens onze oude telefoon(we hebben nu een nieuwe) en eerst sprintte ik altijd naar beneden naar beneden of ging ik bij de trap staan als het voor mij was
![]()
|
Verwijderd
|
In Cherry Lips van Garbage zit ergens een soort achtergrond schreeuw.. ik had em een keer op me discman en ik dacht echt dat iemand ergens op straat werd vermoord of zo..
![]() Maar het gebeurde wel erg vaak, toen had ik door dat het dus in het nummer zat.. euh.. ghe ![]() Ennem, aan het einde van de Rockafeller Skank zit ook een geluidje dat erg op onze telefoon lijkt.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik heb ook best wat nummers waarin een geluidje zit dat lijkt alsof de telefoon gaat of dat de deur open gaat.
Of idd als ik de muziek heel hard heb staan dan ga ik me inbeelden dat m'n moeder me roept, maar dat wordt niet per se opgeroept door een geluidje wat er in zit.
||
Citaat:
![]()
|
Hhhhh wat leuk, ik dacht egt dat ik de enige was die daar last van had! ik d8 altijd bij een liedje van boyzone dat de deurbel ging (egt 100 x naar beneden gelopen!
![]() En bij it's my life van Bon Jovi denk ik aan het begin steeds dat m'n vader me roept! (ook egt 100 x gevraagd: Wat pa?!) ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Lieverdjes Ieke | 0 | 08-04-2004 20:00 | |
Verhalen & Gedichten |