![]() |
Informatie opleiding Voeding & Dietiek
Ivm eventuele studie-switch...wil ik graag wat info over deze studie...'k weet niet of hier iemand is die die opleiding volgt of er iets van af weet? Ik heb geen biologie en geen scheikunde gedaan op havo-niveau...is dat erg? Is zo'n bijspijkercursus dan noodzakelijk? Is het een leuke en interessante opleiding enz.? Tnx alvast.
|
Het lijkt mij ook een erg interessante opleiding. Je hoeft geen specifiek vakkenpakket te hebben, al is het wel handig als je biologie hebt gehad. Ik heb zelf een hekel aan scheikunde, daarom twijfel ik over de studie.
|
Het is meer medisch dan echt technisch. Scheikunde is niet zo heel erg belangrijk volgens mij.
Mij was het te medisch dus ik heb er maar niet voor gekozen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
:eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
;) |
Voor als mensen het nog willen weten: scheikunde is dus wel belangrijk.
|
ik ga de opleiding doen maar heb ook geen scheikunde drom ga k wel die snelcursus doen... op open dag waren mensen die zeiden dat t hun erg heeft geholpen en je leert alvast mensen kennen:D
|
Citaat:
Edit: hahaha, ik zie net ook pas dat het zo'n oud topic is..jeej :s |
t leek mij ook wel een leuke opleiding
http://www.gobnet.nl/opleidingen/o018vox.htm hier staat alles op van voeding en dietiek... toelatingseisen, duur enzo bij de toelatingseisen staat niet bij dat je biologie of scheikunde nodig hebt.. kd8 dat dat wel altijd zo was.. maar blijkbaar niet |
Citaat:
Ik vind het zo stom en jammer dat die opleiding alleen in voltijd bestaat. :s |
Is dit nou echt een opleiding waar bijna alleen vrouwen zitten of niet.
|
Om hiervoor nou een topic van 2,5 jaar oud, waar voor de tweede keer al meer dan een jaar niet op gereageerd is te uppen...? Als je meer vragen hebt over de opleiding, open dan gerust een nieuwe topic erover.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:20. |