Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Snapt het niet meer...Jij wel ???? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=282611)

Zottuh 18-11-2002 19:22

Snapt het niet meer...Jij wel ????

*Sjucht*

Wil eigenlijk even weten wat jullie ervan vinden..... :o
het zit zo :p
Bij mij op school zit een jongen (M.) ennuh nja als we langs elkaar liepen keken we altijd enzo van *vind jou leuk*
Als ik ergens wat ging halen ging hij naar mijn idee toch owk opeens enzo....En maar weer kijken
Nja, toen was pas een vriend van me op school en die kende hem...En toen stonden we met een stel buiten en toen kwam M. langs gelopen. zegt me vriend zo van..Joah kom eens hier enzo..
Zij vind jou leuk..
waarom M. Reageerde : Zij ?? Mij ?? haha
Nja ik heb hem toe maar toegevoegt op msn...
En we praten wel ,maar ene kant denk je dan van joah en vind je wel leuk..andere kant owk weer helemaal nie..en op msn kun je iedereen voor de gek houden...
Bijna edereen zegt dattie mij opzich wel leuk vind....
Maar ik geloof dit eerlijk gezegt nie zo :(
*hoopt het wel eigenlijk mgoed*
Klinkt misschien allemaal heel stom enzo, is het misschien owk wel ,maar ik weet het ff nie meer (n) :confused:

Maar ik weet dus gewoon ff nie wat ik moe doen :(
liefst zou ik hem gewoon zeggen wat ik vind enzo ,maarja...ben der nie zo goed in :(

Zottuh 18-11-2002 19:28

:confused: :confused:

whizzer 18-11-2002 19:30

ik ken dat, ik heb dat ook gehad, alleen werd ik toen frontaal afgewezen. Misschien vindt ie jou wel leuk, maar durfde hij dat niet te zeggen waar die vriend bij was (kan ik me voorstellen namelijk) ik zou em es mee vragen naar de bios of whateven, heb je misschien een feest binnekort waar hij komt? Of ga 'toevallig' uit als je weet dat hij ook gaat......

Zottuh 18-11-2002 19:33

Citaat:

whizzer schreef:
ik ken dat, ik heb dat ook gehad, alleen werd ik toen frontaal afgewezen. Misschien vindt ie jou wel leuk, maar durfde hij dat niet te zeggen waar die vriend bij was (kan ik me voorstellen namelijk) ik zou em es mee vragen naar de bios of whateven, heb je misschien een feest binnekort waar hij komt? Of ga 'toevallig' uit als je weet dat hij ook gaat......
nja weet je wat probleem is..Hij is dus jonger dan mij *vind ik opzich nie erg...marjah*
En hij gaat eigenlijk nie veel uit ofzo..:(
En als ik hem van afstand zie dan zou ik eignelijk toch het liefst wegrennen :o *sjucht*

N*A*Shezbaernon.temp 19-11-2002 13:23

Oppassen he ... iemand opzich wel leuk vinden klinkt niet zo overtuigend.

Zottuh 19-11-2002 13:36

Citaat:

N*A*Shezbaernon schreef:
Oppassen he ... iemand opzich wel leuk vinden klinkt niet zo overtuigend.
Jaja...Snap het wel....
nja heb hem gisteren gesproken weer op msn :d
en we gaan binnekort saampjes wat eten *gezellig :p*

oneMen 19-11-2002 13:59

Nah opzich wel leuk betekent 'ik ben wanhopig en het is altijd cool om een vriendinnetje te hebben die ouder dan mij is'. En anders kan ik die opmerking van hem ook niet plaatsen. Misschien schaamt ie zich een beetje voor je ofzow :confused: . Ik zelf had ietwat ironisch gereageerd dat ik haar ook heel leuk vond (kan ik alle kanten mee op ;) ), maar goed daar even los van, het klinkt twijfelachtig.

Zottuh 19-11-2002 14:39

Citaat:

M n M schreef:
Nah opzich wel leuk betekent 'ik ben wanhopig en het is altijd cool om een vriendinnetje te hebben die ouder dan mij is'. En anders kan ik die opmerking van hem ook niet plaatsen. Misschien schaamt ie zich een beetje voor je ofzow :confused: . Ik zelf had ietwat ironisch gereageerd dat ik haar ook heel leuk vond (kan ik alle kanten mee op ;) ), maar goed daar even los van, het klinkt twijfelachtig.
Volgens mijheb ik het er beejtuh verkeerd neer gezet...*SJorrry* :o
Hij heeft niet gezegt dat hij mij leuk vind....
maar mensen die het verhaal kennen zeggen dit,
Gewoon hoe die doet op msn enzo....Nja...

ABrules 19-11-2002 18:29

ach ja, liefde doet rare dingen met je enzo, wel goed dat jullie iets afgesproken hebben en veel succes

Tactic 20-11-2002 09:38

Vraag hem gewoon in het echt...

MSN sucks, onpersoonlijk. Net als mail en sms.

oneMen 20-11-2002 10:01

Citaat:

Tactic schreef:
Vraag hem gewoon in het echt...

MSN sucks, onpersoonlijk. Net als mail en sms.

Daar ben ik het mee eens.
Er bestaat natuurlijk een kans dat hij nee zegt, maar dan weet je wel gelijk waar je aan toe bent. En aan de andere kant, blauwtje lopen doe je niet, die jongen weet gewoon niet wat hij wil.

Be Cool, Be Yourself

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:32.