Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
nja heb hem gisteren gesproken weer op msn ![]() en we gaan binnekort saampjes wat eten *gezellig ![]()
|
Nah opzich wel leuk betekent 'ik ben wanhopig en het is altijd cool om een vriendinnetje te hebben die ouder dan mij is'. En anders kan ik die opmerking van hem ook niet plaatsen. Misschien schaamt ie zich een beetje voor je ofzow
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Hij heeft niet gezegt dat hij mij leuk vind.... maar mensen die het verhaal kennen zeggen dit, Gewoon hoe die doet op msn enzo....Nja...
||
Citaat:
Er bestaat natuurlijk een kans dat hij nee zegt, maar dan weet je wel gelijk waar je aan toe bent. En aan de andere kant, blauwtje lopen doe je niet, die jongen weet gewoon niet wat hij wil. Be Cool, Be Yourself
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Ik snap het niet Trkeskin | 3 | 15-11-2012 16:58 | |
Psychologie |
ik snap het niet.... Verwijderd | 20 | 01-04-2012 19:59 | |
De Kantine |
Wat heb jij vandaag gedroomd? Verwijderd | 500 | 17-08-2008 08:54 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Bloempjuh | 15 | 08-05-2004 14:06 | |
Verhalen & Gedichten |
en ik snap het niet... DutchGirl | 6 | 18-12-2002 21:20 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 |