![]() |
Dumpen in een SMS (!!!!)
Dat is mij net overkomen... ik had 4 maanden met een jongen (waarvan ie al 2 maanden zich als een eikel gedroeg) en nu heeft ie me vanmiddag gedumpt in een sms...
ik wou het zelf ook al uitmaken, maar nu voel k me toch klote :confused: wie doet dat nou?? wat vinden jullie hiervan... of wie heeft dit ook gedaan? en WAAROM dan?!?! |
vin'k echt laag van hem!!! uitmaken via sms?! komaan zeg.... kan hij het evengoed in je gezicht zeggen... nou in ieder geval, 'k zou wel blij zijn da je eindelijk van die eikel af bent!!
|
M'n ex heeft het ook gedaan... Ze was te laf om het in m'n gezicht te zeggen...
Toen ik r opbelde op d'r mobiel nam ze niet op :mad: . Dus ik ff in de phonegids haar vaste nummer opgezocht en gebeld.... Toen zei ze dat ze niet de behoefte had om met me te praten.... Toen heeft ze de volle laag gekregen.... |
ik vind het héél erg voor jou! ik zou zeggen: trek het je niet aan meid! die jongen is jou niet waard! kop op! xxx
|
Tja, ik zie da tegenwoordig veel gebeuren....uitmaken via SMS, blijkbaar is dus heel de wereld laf geworden........................... :D Als ik het uitmaak zeg ik da liever in da meiske haar gezicht gevolg door een volwassenenconversatie.....maar ja......de meeste mensen kunnen da blijkbaar gewoon mentaal nie aan.... :(
|
is erg vervelend.. ik heb t zeg maar een keer half via de sms uitgemaakt... ging zeg maar zo:
hoi, ik moet ff met je praten. het gaat nl niet zo goed de laatste tijd, vind je ook niet? ik bel je strakjes wel. liefs.... Ja, opzich ook niet zo fijn, maar ja... Ik moest t ff kwijt. Het ging gewoon allemaal niet goed, zag m bijna nooit. gsm en i'net waren onze manieren van contact + die ene dag in de week. "joepie". Maar hij dacht er toen t zelfde over en zijn toen nog samen uitgeweest enzo. |
Dat is echt ontzettend laag zeg! Uitmaken via een smsje..
Ik vind dat, als je het uitmaakt, je het ook gewoon tegen iemand persoonlijk kan zeggen.. toch..? Maar goed, zet die jongen uit je hoofd, doe er geen moeite voor, en laat m lekker zitten... |
Tsja, shit happens. Niks van aantrekken.
Of hij is gewoon laf, of hij vond het de moeite niet eens waard, maar in het laatste geval is hij de moeite ook niet waard. |
Laf mannetje, forget him.
Hij gedroeg zich 2 maanden als een eikel? Damn, jij hebt zeker een hoge tolerantie voor zulk gedrag. Wees blij! Dat is nu moeilijk, maar over een weekje of 2... |
Wat een lul, ik zou een stalker inhuren, geloof ik. Sms zuigt al, je kunt niet meer dan een paar zinnen zeggen en dat is meestal minder dan te weinig. Maar ja, het heet niet voor niet Short Message Service, het is bedoeld voor korte, vaak nutteloze of juist administratieve mededelingen... niet voor het uitmaken van relaties. Als iemand dat mij zou flikken zou ik die relatie, hoe lang hij ook geweest is, niet meer serieus kunnen nemen. Die hele persoon niet meer.
|
Citaat:
|
Tja beetje kansloos en onvolwassen, maar de boodschap is eveneens goed duidelijk.
|
Bahbahbah!!!!!
Dat vind ik zóó laag he! Jeetje... Ik ben zelf een keer gedumpt, na 2 jaar, door een ukkelig kut-briefje, zo'n post-it ding, vond ik opgeplakt in mijn slaapkamer, echt fantastisch gewoon.. (D'r stond simpelweg op:'Het is voorbij.' ) Bahbahbah, echt afschuwelijk... |
Citaat:
whoow nou dat vind ik helemaal het toppunt! wat een gore klotestreek zeg.. uitmaken via een sms is echt het triestste wat je kan doen.. hoe diep kan je zinken.... pfft |
Ik heb t zelf gelukkig nog nooit meegemaakt maar ik zou t zelf ook nooit doen. T kan nog zo eng zijn om t uit te maken, ik zou t op zn minst over de telefoon doen, maar liever nog face2face. En ik zou als ik t al via sms zou doen...NOT dus....dan weet ik daarna wat me te wachten staat...een heeeeel boooos telefoontje van mn vriend, kan ik m beter meteen bellen.
Nee, tis echt laag. |
Nog erger, of in elk geval van vergelijkbaar laag niveau:
Uitmaken via MSN (en dan blocken offcourse). |
Citaat:
|
k vind uitmaken via sms nogal....niet ok zegmaar(zwak uitgedrukt) Zou me zeer genaaid voelen als ze t deed...
|
beetje kinderachtig he..
|
ja, k weet niet hoe k erop moet reageren... ik heb dus ook nog niks gezegd tegen hem (dus niet gebeld, gsmst of wat dan ook). ten eerste ben k bang dat we dan ruzie krijgen en ten tweede weet ik simpelweg gewoon niet wat ik moet zeggen hierop. Ik vind t gewoon zó laf!
|
Citaat:
Maar hij is het echt niet waard! Veel sterkte! Er zijn nog zat leuke jongens op deze aardbol :D |
Citaat:
|
Wees maar blij dat je van hem af bent. Wat een lafaard! Zoiets zou ik nooit doen, en ik zou het ook niet pikken als iemand het bij mij deed. Wat een ongelooflijk slappe actie.
|
dit is echt vet zwak, wie gaat er nou iemand dumpen in een sms... kom op zeg hoe laag kan je zinken en dat na 4 maanden, dan heb je tog best wel een band met iemand opgebouwd lijkt mij... wees blij dat je van hem af bent, zo iemand die je zo dumpt daar heb je nix aan en die verdient jou niet, je kan wel wat beters krijgen... Ik weet het zeker, sterkte er mee
ciao gangsta_bitch |
Jezelf even de tijd gunnen om boos te zijn, je afreageren.. en daarna verder gaan.. je was toch al van plan het uit te maken en hij gedroeg zich als een eikel.. blij zijn dat je van hem af bent!!
|
sms'jes zijn zowieso triest.
|
altijd nog via e-mail hè! :o :D
|
(n)
|
Mijn ex maakte het ook uit via een smsje. Maar goed, dat was wel wat anders. Hij woont namelijk in het buitenland, dus kan niet ff langs komen om het face to face te doen ofzo. Maar goed, me bellen had ik veel fijner/persoonlijker gevonden! Maar dat wou hij niet, want hij kon het niet aan om me te horen huilen zei hij later. :confused:
Citaat:
|
SMS zuigt sowieso. Zoveel moeite is het toch niet om iemand op te bellen? En dan bedoel ik niet alleen het hier beschrevene, maar ook SMS in het algemeen. Die telefoon is om te bellen, toch?
|
via voicemail is het ook leuk om te dumpen :P:P:P
|
k heb m gister gesproken, vertelt ie me dat ie me nog steeds leuk vindt, maar me gewoon te weinig zag. toen ik zei dat dat ook best anders had gekund, gaf ie me wel gelijk :S
naja, iedereen is hier tegen t dumpen in een sms, waarom moet k dan zo'n vriend treffen :confused: :) |
ik kan het wel een beetje begrijpen vast bang voor je reactie dat je keihard moest huilen ofzow..... dus vind ut niet echt gek owke hij had beter kunnen bellen maar een schande niet echt
|
Citaat:
Bedenk je eens dat jij zo wordt gedumpt, door iemand die niet eens de moeite neemt het recht in je gezicht te zeggen... Dan is ie ook meteen van me af hoor, bah, laffe sukkels noem ik dat... |
meerdere keren gebeurd
sms is beetje kort om uit te leggen |
Citaat:
|
hij is gewoon een grote LAFAARD
zo had ik er ook eentje, die me niet onder ogen durfde te komen. Dat zegt ALLES over hem. je kunt het ook zien als pure schijterij en luiheid of onverschilligheid. conclusie: als hij nieteens de moeite neemt om fatsoenlijk afscheid nemen, pass hem dan door aan een andere trut die zo'n klootzak verdiend |
Met alle respect... maar soort zoekt soort....
|
Citaat:
Tuurlijk...beetje generaliserend maar. |
Het is inderdaad een beetje laf om het uit te maken via een sms.
Ik heb het zelf gedaan bij mij eerste vriend, maar die verdiende het ook, wat die mij allemaal heeft geflikt... Bij mij 2de vriend heb ik het wel face2face uitgemaakt, da's gewoon beter. |
Citaat:
Allemachtig, wat voel je je dan kut! |
Citaat:
heb ik ook meegemaakt, maar dan met iemand die het niet uit durfde te maken, dus toen liet ie gewoon maar nix meer van zich horen :confused: |
mensen die dat doen zijn zo triest, echt. ik haat het ook als er mensen zijn die het nota bene over het internet of over de telefoon doen omdat ze gewoon echt zulke schijterds zijn.
nee bedankt. doe mij maar face to face. dan geef ik je tenminste nog een beetje credit voor een beetje karakter. geez. |
Ik heb zelfs 2x iemand gedumpt (okey, niet gedumpt, HET UITGEMAAKT) via sms. *shame*. En waarom? Omdat ik t anders niet kan, of niet durf zoiets. En ja, dat is heel slap van mij. En als een jongen t bij mij zou flikken, zou ik er ook niet blij mee zijn...
|
Citaat:
|
iemand die ik ken heeft het naar 't schijnt niet alleen IN een sms uitgemaakt, maar ook OM een sms: zij had te laat geantwoord ofzo (n)
|
Ik vindt over de foon/email/sms uitmaken heel laf.
Maar goed dan zegt mn ex, face-to-face breekt je hart van.. tsja en? Je wilt het uitmaken doe het dan zo eerlijk mogelijk.. niet gaan zemelen dat je je dan zelf ook kut voelt, lekkere egotripperij. |
het is idd heel erg laag om dat via de sms te doen, hij heeft gewoon niet het lef om het f2f te zeggen, bah...
maarja, wat mij gebeurde: eerst 40 minuten fietsen om bij me ex te komen, en dan meteen gezegt worden dat ze het uitmaakt is ook niets hoor.... |
EChT opper triest, Kan je nog beter bellen......Maar smsen is echt FOUT! FOEI!!!!! Jongen :rolleyes:
|
HiBj Nee, dat is het ook niet helemaal maar beter dan dat ie je belt, ik zou het zelf persoonlijk ''fijner'' vinden om het f2f te doen. ookal heb je 40 min gefiets.....Wel lullig...Je zou maar een vriendin in het buitenland hebben of een vriend, dat is pas lullig als je dan n :eek: aar hem/haar toegaat
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:14. |