Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-11-2002, 19:01
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Dat is mij net overkomen... ik had 4 maanden met een jongen (waarvan ie al 2 maanden zich als een eikel gedroeg) en nu heeft ie me vanmiddag gedumpt in een sms...

ik wou het zelf ook al uitmaken, maar nu voel k me toch klote

wie doet dat nou??

wat vinden jullie hiervan... of wie heeft dit ook gedaan? en WAAROM dan?!?!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-11-2002, 19:05
framboosje
framboosje is offline
vin'k echt laag van hem!!! uitmaken via sms?! komaan zeg.... kan hij het evengoed in je gezicht zeggen... nou in ieder geval, 'k zou wel blij zijn da je eindelijk van die eikel af bent!!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 19:19
Herrie
Herrie is offline
M'n ex heeft het ook gedaan... Ze was te laf om het in m'n gezicht te zeggen...

Toen ik r opbelde op d'r mobiel nam ze niet op .

Dus ik ff in de phonegids haar vaste nummer opgezocht en gebeld.... Toen zei ze dat ze niet de behoefte had om met me te praten.... Toen heeft ze de volle laag gekregen....
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 19:21
sterre
sterre is offline
ik vind het héél erg voor jou! ik zou zeggen: trek het je niet aan meid! die jongen is jou niet waard! kop op! xxx
Oud 20-11-2002, 19:23
Fallen396
Fallen396 is offline
Tja, ik zie da tegenwoordig veel gebeuren....uitmaken via SMS, blijkbaar is dus heel de wereld laf geworden........................... Als ik het uitmaak zeg ik da liever in da meiske haar gezicht gevolg door een volwassenenconversatie.....maar ja......de meeste mensen kunnen da blijkbaar gewoon mentaal nie aan....
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 06:23
sas_andrea
sas_andrea is offline
is erg vervelend.. ik heb t zeg maar een keer half via de sms uitgemaakt... ging zeg maar zo:

hoi, ik moet ff met je praten. het gaat nl niet zo goed de laatste tijd, vind je ook niet? ik bel je strakjes wel. liefs....

Ja, opzich ook niet zo fijn, maar ja... Ik moest t ff kwijt. Het ging gewoon allemaal niet goed, zag m bijna nooit. gsm en i'net waren onze manieren van contact + die ene dag in de week. "joepie". Maar hij dacht er toen t zelfde over en zijn toen nog samen uitgeweest enzo.
Oud 21-11-2002, 07:39
PardonMe
PardonMe is offline
Dat is echt ontzettend laag zeg! Uitmaken via een smsje..
Ik vind dat, als je het uitmaakt, je het ook gewoon tegen iemand persoonlijk kan zeggen.. toch..?

Maar goed, zet die jongen uit je hoofd, doe er geen moeite voor, en laat m lekker zitten...
Oud 21-11-2002, 07:45
Verwijderd
Tsja, shit happens. Niks van aantrekken.

Of hij is gewoon laf, of hij vond het de moeite niet eens waard, maar in het laatste geval is hij de moeite ook niet waard.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 08:12
Tactic
Tactic is offline
Laf mannetje, forget him.

Hij gedroeg zich 2 maanden als een eikel? Damn, jij hebt zeker een hoge tolerantie voor zulk gedrag.

Wees blij! Dat is nu moeilijk, maar over een weekje of 2...
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 09:56
Dminor
Dminor is offline
Wat een lul, ik zou een stalker inhuren, geloof ik. Sms zuigt al, je kunt niet meer dan een paar zinnen zeggen en dat is meestal minder dan te weinig. Maar ja, het heet niet voor niet Short Message Service, het is bedoeld voor korte, vaak nutteloze of juist administratieve mededelingen... niet voor het uitmaken van relaties. Als iemand dat mij zou flikken zou ik die relatie, hoe lang hij ook geweest is, niet meer serieus kunnen nemen. Die hele persoon niet meer.
Oud 21-11-2002, 10:25
marlies
marlies is offline
Citaat:
Herrie schreef:
M'n ex heeft het ook gedaan... Ze was te laf om het in m'n gezicht te zeggen...

Toen ik r opbelde op d'r mobiel nam ze niet op .

Dus ik ff in de phonegids haar vaste nummer opgezocht en gebeld.... Toen zei ze dat ze niet de behoefte had om met me te praten.... Toen heeft ze de volle laag gekregen....
Go Herrie!!
Oud 21-11-2002, 11:04
Roos
Roos is offline
Tja beetje kansloos en onvolwassen, maar de boodschap is eveneens goed duidelijk.
Oud 21-11-2002, 11:38
Verwijderd
Bahbahbah!!!!!
Dat vind ik zóó laag he! Jeetje...

Ik ben zelf een keer gedumpt, na 2 jaar, door een ukkelig kut-briefje, zo'n post-it ding, vond ik opgeplakt in mijn slaapkamer, echt fantastisch gewoon.. (D'r stond simpelweg op:'Het is voorbij.' ) Bahbahbah, echt afschuwelijk...
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 11:50
mood indigow
mood indigow is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
Bahbahbah!!!!!

Ik ben zelf een keer gedumpt, na 2 jaar, door een ukkelig kut-briefje, zo'n post-it ding, vond ik opgeplakt in mijn slaapkamer, echt fantastisch gewoon.. (D'r stond simpelweg op:'Het is voorbij.' ) Bahbahbah, echt afschuwelijk...

whoow nou dat vind ik helemaal het toppunt!
wat een gore klotestreek zeg..
uitmaken via een sms is echt het triestste wat je kan doen..

hoe diep kan je zinken....

pfft
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 15:46
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik heb t zelf gelukkig nog nooit meegemaakt maar ik zou t zelf ook nooit doen. T kan nog zo eng zijn om t uit te maken, ik zou t op zn minst over de telefoon doen, maar liever nog face2face. En ik zou als ik t al via sms zou doen...NOT dus....dan weet ik daarna wat me te wachten staat...een heeeeel boooos telefoontje van mn vriend, kan ik m beter meteen bellen.
Nee, tis echt laag.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 16:10
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
Nog erger, of in elk geval van vergelijkbaar laag niveau:

Uitmaken via MSN (en dan blocken offcourse).
Oud 21-11-2002, 16:14
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:

wie doet dat nou??
Mijn ex! Die had het ook op die manier uitgemaakt, naja, eerder gedumpt, ook bijkomend dat ze gewoon vreemd was gegaan.. Dat uitmaken via SMS had ze trouwens niet eens zelf verzonnen, nee, ze zag het in een clip van twarres Echt zo verschrikkelijk laag en kinderachtig argh!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 17:05
the 6th gate
the 6th gate is offline
k vind uitmaken via sms nogal....niet ok zegmaar(zwak uitgedrukt) Zou me zeer genaaid voelen als ze t deed...
Oud 21-11-2002, 17:10
highlight
highlight is offline
beetje kinderachtig he..
Oud 21-11-2002, 18:50
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ja, k weet niet hoe k erop moet reageren... ik heb dus ook nog niks gezegd tegen hem (dus niet gebeld, gsmst of wat dan ook). ten eerste ben k bang dat we dan ruzie krijgen en ten tweede weet ik simpelweg gewoon niet wat ik moet zeggen hierop. Ik vind t gewoon zó laf!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 21:10
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
*RainBow* schreef:
ja, k weet niet hoe k erop moet reageren... ik heb dus ook nog niks gezegd tegen hem (dus niet gebeld, gsmst of wat dan ook). ten eerste ben k bang dat we dan ruzie krijgen en ten tweede weet ik simpelweg gewoon niet wat ik moet zeggen hierop. Ik vind t gewoon zó laf!
Niet reageren, hoe moeilijk het ook is... Ik weet dat je je gevoelens niet zo 1-2-3 aan de kant kunt zetten...

Maar hij is het echt niet waard!

Veel sterkte! Er zijn nog zat leuke jongens op deze aardbol
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 22:06
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Herrie schreef:
Niet reageren, hoe moeilijk het ook is... Ik weet dat je je gevoelens niet zo 1-2-3 aan de kant kunt zetten...

Maar hij is het echt niet waard!

Veel sterkte! Er zijn nog zat leuke jongens op deze aardbol
Euhm... dacht uit haar eerste bericht op te maken, dat ze hem ook al niet meer zag zitten en uit haar tweede bericht dat ze liever niet contact met hem(alias de eikel) zoekt... denk dan ook niet dat het verlangen te reageren groot is bij haar en dat ze dus ook geen gevoelens 1-2-3 opzij moet leggen... des al niet te min denk ik wel dat hij haar een verklaring schuldig zou zijn voor zijn vreemde houding van de laatste 2 maanden en zijn verschrikkelijk lompe boerse methode van dumpen... maar goed, beter is dan wellicht geen contact, immers wat kan jou die vent nog schelen :
Oud 22-11-2002, 06:56
)Vampje(
)Vampje( is offline
Wees maar blij dat je van hem af bent. Wat een lafaard! Zoiets zou ik nooit doen, en ik zou het ook niet pikken als iemand het bij mij deed. Wat een ongelooflijk slappe actie.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 08:50
gangsta_bitch
gangsta_bitch is offline
dit is echt vet zwak, wie gaat er nou iemand dumpen in een sms... kom op zeg hoe laag kan je zinken en dat na 4 maanden, dan heb je tog best wel een band met iemand opgebouwd lijkt mij... wees blij dat je van hem af bent, zo iemand die je zo dumpt daar heb je nix aan en die verdient jou niet, je kan wel wat beters krijgen... Ik weet het zeker, sterkte er mee

ciao

gangsta_bitch
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 14:18
Evilqueen
Evilqueen is offline
Jezelf even de tijd gunnen om boos te zijn, je afreageren.. en daarna verder gaan.. je was toch al van plan het uit te maken en hij gedroeg zich als een eikel.. blij zijn dat je van hem af bent!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-11-2002, 15:38
AtHell
AtHell is offline
sms'jes zijn zowieso triest.
Oud 22-11-2002, 15:44
Talon
Talon is offline
altijd nog via e-mail hè!
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 18:01
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 19:00
Piccola
Piccola is offline
Mijn ex maakte het ook uit via een smsje. Maar goed, dat was wel wat anders. Hij woont namelijk in het buitenland, dus kan niet ff langs komen om het face to face te doen ofzo. Maar goed, me bellen had ik veel fijner/persoonlijker gevonden! Maar dat wou hij niet, want hij kon het niet aan om me te horen huilen zei hij later.

Citaat:
rosi schreef:
Tja beetje kansloos en onvolwassen, maar de boodschap is eveneens goed duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 19:36
Studentje
Studentje is offline
SMS zuigt sowieso. Zoveel moeite is het toch niet om iemand op te bellen? En dan bedoel ik niet alleen het hier beschrevene, maar ook SMS in het algemeen. Die telefoon is om te bellen, toch?
Oud 23-11-2002, 21:50
Rickkus
Rickkus is offline
via voicemail is het ook leuk om te dumpen
Oud 24-11-2002, 15:43
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
k heb m gister gesproken, vertelt ie me dat ie me nog steeds leuk vindt, maar me gewoon te weinig zag. toen ik zei dat dat ook best anders had gekund, gaf ie me wel gelijk

naja, iedereen is hier tegen t dumpen in een sms, waarom moet k dan zo'n vriend treffen
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 17:35
miss_loves_you
miss_loves_you is offline
ik kan het wel een beetje begrijpen vast bang voor je reactie dat je keihard moest huilen ofzow..... dus vind ut niet echt gek owke hij had beter kunnen bellen maar een schande niet echt
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 17:44
Verwijderd
Citaat:
miss_loves_you schreef:
ik kan het wel een beetje begrijpen vast bang voor je reactie dat je keihard moest huilen ofzow..... dus vind ut niet echt gek owke hij had beter kunnen bellen maar een schande niet echt

Bedenk je eens dat jij zo wordt gedumpt, door iemand die niet eens de moeite neemt het recht in je gezicht te zeggen... Dan is ie ook meteen van me af hoor, bah, laffe sukkels noem ik dat...
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 18:10
Destrøyer
Destrøyer is offline
meerdere keren gebeurd

sms is beetje kort om uit te leggen
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 18:43
JoGhAn
JoGhAn is offline
Citaat:
*RainBow* schreef:
Dat is mij net overkomen... ik had 4 maanden met een jongen (waarvan ie al 2 maanden zich als een eikel gedroeg) en nu heeft ie me vanmiddag gedumpt in een sms...

ik wou het zelf ook al uitmaken, maar nu voel k me toch klote

wie doet dat nou??

wat vinden jullie hiervan... of wie heeft dit ook gedaan? en WAAROM dan?!?!
Hmmsz....kweet hoe het voelt.....Minder, je doet er niks aan.....Weet je in ieder geval dat je jezelf nooit zo moet gaan verlagen
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 15:23
Optima
Optima is offline
hij is gewoon een grote LAFAARD

zo had ik er ook eentje, die me niet onder ogen durfde te komen. Dat zegt ALLES over hem. je kunt het ook zien als pure schijterij en luiheid of onverschilligheid.

conclusie: als hij nieteens de moeite neemt om fatsoenlijk afscheid nemen, pass hem dan door aan een andere trut die zo'n klootzak verdiend
Oud 01-12-2002, 15:45
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Met alle respect... maar soort zoekt soort....
Oud 01-12-2002, 15:51
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef:
Met alle respect... maar soort zoekt soort....
Beetje een simpele reactie. Dus als je toevallig een partner treft met een naar karakter, wat na verloop van tijd blijkt, of een nare karaktertrek of naar gedrag dan heb je zelf ook een naar karakter, want soort zoekt soort.

Tuurlijk...beetje generaliserend maar.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 16:43
Verwijderd
Het is inderdaad een beetje laf om het uit te maken via een sms.
Ik heb het zelf gedaan bij mij eerste vriend, maar die verdiende het ook, wat die mij allemaal heeft geflikt...
Bij mij 2de vriend heb ik het wel face2face uitgemaakt, da's gewoon beter.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 07:32
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
Bahbahbah!!!!!

na 2 jaar?! (!!!)

Allemachtig, wat voel je je dan kut!
Oud 02-12-2002, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef:
hij is gewoon een grote LAFAARD

zo had ik er ook eentje, die me niet onder ogen durfde te komen. Dat zegt ALLES over hem. je kunt het ook zien als pure schijterij en luiheid of onverschilligheid.

conclusie: als hij nieteens de moeite neemt om fatsoenlijk afscheid nemen, pass hem dan door aan een andere trut die zo'n klootzak verdiend
yepz, dit dus....

heb ik ook meegemaakt, maar dan met iemand die het niet uit durfde te maken, dus toen liet ie gewoon maar nix meer van zich horen
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 16:28
dreadlocks
dreadlocks is offline
mensen die dat doen zijn zo triest, echt. ik haat het ook als er mensen zijn die het nota bene over het internet of over de telefoon doen omdat ze gewoon echt zulke schijterds zijn.

nee bedankt. doe mij maar face to face. dan geef ik je tenminste nog een beetje credit voor een beetje karakter. geez.
Oud 02-12-2002, 18:17
M*girl
M*girl is offline
Ik heb zelfs 2x iemand gedumpt (okey, niet gedumpt, HET UITGEMAAKT) via sms. *shame*. En waarom? Omdat ik t anders niet kan, of niet durf zoiets. En ja, dat is heel slap van mij. En als een jongen t bij mij zou flikken, zou ik er ook niet blij mee zijn...
Met citaat reageren
Oud 03-12-2002, 00:08
Tox
Tox is offline
Citaat:
M*girl schreef:
Ik heb zelfs 2x iemand gedumpt (okey, niet gedumpt, HET UITGEMAAKT) via sms. *shame*
vind ik echt zwak, sorry.
Oud 03-12-2002, 00:09
Methuselah
Methuselah is offline
iemand die ik ken heeft het naar 't schijnt niet alleen IN een sms uitgemaakt, maar ook OM een sms: zij had te laat geantwoord ofzo
Oud 03-12-2002, 03:21
Verwijderd
Ik vindt over de foon/email/sms uitmaken heel laf.
Maar goed dan zegt mn ex, face-to-face breekt je hart van.. tsja en? Je wilt het uitmaken doe het dan zo eerlijk mogelijk.. niet gaan zemelen dat je je dan zelf ook kut voelt, lekkere egotripperij.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2002, 08:34
HIBJ
HIBJ is offline
het is idd heel erg laag om dat via de sms te doen, hij heeft gewoon niet het lef om het f2f te zeggen, bah...

maarja, wat mij gebeurde: eerst 40 minuten fietsen om bij me ex te komen, en dan meteen gezegt worden dat ze het uitmaakt is ook niets hoor....
Oud 03-12-2002, 09:50
Billy_bob
Billy_bob is offline
EChT opper triest, Kan je nog beter bellen......Maar smsen is echt FOUT! FOEI!!!!! Jongen
Oud 03-12-2002, 09:53
Billy_bob
Billy_bob is offline
HiBj Nee, dat is het ook niet helemaal maar beter dan dat ie je belt, ik zou het zelf persoonlijk ''fijner'' vinden om het f2f te doen. ookal heb je 40 min gefiets.....Wel lullig...Je zou maar een vriendin in het buitenland hebben of een vriend, dat is pas lullig als je dan n aar hem/haar toegaat
Reageren

Regels voor berichten