Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bahbahbah!!!!!
Dat vind ik zóó laag he! Jeetje... Ik ben zelf een keer gedumpt, na 2 jaar, door een ukkelig kut-briefje, zo'n post-it ding, vond ik opgeplakt in mijn slaapkamer, echt fantastisch gewoon.. (D'r stond simpelweg op:'Het is voorbij.' ) Bahbahbah, echt afschuwelijk... |
![]() |
||
Citaat:
whoow nou dat vind ik helemaal het toppunt! wat een gore klotestreek zeg.. uitmaken via een sms is echt het triestste wat je kan doen.. hoe diep kan je zinken.... pfft |
![]() |
|
Ik heb t zelf gelukkig nog nooit meegemaakt maar ik zou t zelf ook nooit doen. T kan nog zo eng zijn om t uit te maken, ik zou t op zn minst over de telefoon doen, maar liever nog face2face. En ik zou als ik t al via sms zou doen...NOT dus....dan weet ik daarna wat me te wachten staat...een heeeeel boooos telefoontje van mn vriend, kan ik m beter meteen bellen.
Nee, tis echt laag. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar hij is het echt niet waard! Veel sterkte! Er zijn nog zat leuke jongens op deze aardbol ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
dit is echt vet zwak, wie gaat er nou iemand dumpen in een sms... kom op zeg hoe laag kan je zinken en dat na 4 maanden, dan heb je tog best wel een band met iemand opgebouwd lijkt mij... wees blij dat je van hem af bent, zo iemand die je zo dumpt daar heb je nix aan en die verdient jou niet, je kan wel wat beters krijgen... Ik weet het zeker, sterkte er mee
ciao gangsta_bitch |
![]() |
||
![]() |
Mijn ex maakte het ook uit via een smsje. Maar goed, dat was wel wat anders. Hij woont namelijk in het buitenland, dus kan niet ff langs komen om het face to face te doen ofzo. Maar goed, me bellen had ik veel fijner/persoonlijker gevonden! Maar dat wou hij niet, want hij kon het niet aan om me te horen huilen zei hij later.
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Bedenk je eens dat jij zo wordt gedumpt, door iemand die niet eens de moeite neemt het recht in je gezicht te zeggen... Dan is ie ook meteen van me af hoor, bah, laffe sukkels noem ik dat... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
hij is gewoon een grote LAFAARD
zo had ik er ook eentje, die me niet onder ogen durfde te komen. Dat zegt ALLES over hem. je kunt het ook zien als pure schijterij en luiheid of onverschilligheid. conclusie: als hij nieteens de moeite neemt om fatsoenlijk afscheid nemen, pass hem dan door aan een andere trut die zo'n klootzak verdiend
||
![]() |
Citaat:
Tuurlijk...beetje generaliserend maar. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Allemachtig, wat voel je je dan kut!
||
Verwijderd
|
Citaat:
heb ik ook meegemaakt, maar dan met iemand die het niet uit durfde te maken, dus toen liet ie gewoon maar nix meer van zich horen ![]() |
![]() |
|
mensen die dat doen zijn zo triest, echt. ik haat het ook als er mensen zijn die het nota bene over het internet of over de telefoon doen omdat ze gewoon echt zulke schijterds zijn.
nee bedankt. doe mij maar face to face. dan geef ik je tenminste nog een beetje credit voor een beetje karakter. geez.
|
iemand die ik ken heeft het naar 't schijnt niet alleen IN een sms uitgemaakt, maar ook OM een sms: zij had te laat geantwoord ofzo
![]()
|
het is idd heel erg laag om dat via de sms te doen, hij heeft gewoon niet het lef om het f2f te zeggen, bah...
maarja, wat mij gebeurde: eerst 40 minuten fietsen om bij me ex te komen, en dan meteen gezegt worden dat ze het uitmaakt is ook niets hoor....
|
![]() |
HiBj Nee, dat is het ook niet helemaal maar beter dan dat ie je belt, ik zou het zelf persoonlijk ''fijner'' vinden om het f2f te doen. ookal heb je 40 min gefiets.....Wel lullig...Je zou maar een vriendin in het buitenland hebben of een vriend, dat is pas lullig als je dan n
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Sms'en xxxliz | 23 | 22-01-2007 14:34 | |
Liefde & Relatie |
sms'en in relatie xxxliz | 42 | 03-11-2006 17:39 | |