![]() |
After Forever in Kopspijkers!!
Zit ik rustig in de huiskamer mezelf te vervelen terwijl mijn broertje kopspijkers zit te kijken, hoor ik Jack Spijkerman ineens zeggen:
En dan nu een band die nog maar bekend is bij een kleine groep mensen, de zogenaamde gothic mensen, hun laatste album heet decipher, hier is After forever.. (Of iets van die strekking, kweet niet precies meer..) *TV HEEEEEEL HARD* Echt heel vet, met echte strijkers ipv met een keyboard.. VOor de mensen die het gemist hebben, de herhaling is dinsdag middag om 1500 |
khad 't gezien
|
Gezien..
Tja ik ken ze verder quamuziek niet, alleen van naam, maar wat ik gezien heb imponeerde me niet echt...Maar het is dan ook niet echt mijn soort muziek he... |
Das echt heel jammer.. Want ik vind ze eigenlijk wel goed, heb ze dit jaar nog live gezien samen met nightwish en dat was FABULOUS!! maar ja.. ehm.. smaken verschillen??
En idd het tv optreden was niet erg imponerend :(:(:( |
Mja, ik heb niet echt verstand van muziek ofzo...maar het deed me denken aan Within Temptation, maar dan minder goed.
|
MINDER GOED?!?
neeneeneenee :mad: grrr Tis gewoon minder mainstream maar ik ben een fan dus pest me niet zo :( |
Citaat:
;) |
Maar ze komen live minder tot hun recht vind ik, de CD klinkt energieker en strakker dan het live optreden, hoewel de drummer errug strak drumt..
Maar ja dat kan jullie vast allemaal niet schelen aangezien jullie geen fans zijn en vinden dat het nix was.. ;) |
ah shiiiiiiiit :mad: gemist dus...kwas niet thuis :confused:
nou maar proberen t dinsdag op te nemen ofzo...k wil het wel erg graag zien! heb ze al eens live gezien en dat was geweldig! |
Ik heb het gezien, maar vond ze hier niet heel strak spelen. Het geluid kwam voor mijn gevoel ook niet echt tot zijn recht, miste te veel mid-laag.
Die timing kan ook komen omdat de monitoring in de studio misschien slecht was. Lijkt me trouwens het meest voordehand liggende :) |
Ik heb 't gezien en vond 't een beetje erg leeg klinken.
|
ik heb het niet gezien, maar ik vind after forever niet echt een toffe band.
|
Ik was op een verjaardag en daar werd gezegd 'goh, ze doen gewoon Within Temptation na' ... Ik denk dat dat de reactie was van veel Nederlanders
|
Citaat:
Heb t ook gezien. Vind AF best goed, heb ze nog nooit live gezien, vond het wel ok, niet echt dendenderend, maar ja dat zal wel komen doordat ze in die studio optraden waardoor het minder klinkt |
mwah, het kan slechter dat wel.
Ik had helaas alleen een stuk van het eind van dat optreden gezien. :D Het was wel tof om te zien hoe dat hele publiek zat te kijken, echt op zo´n manier van ´´What de hell???`´ best leuk met al die ouwe knakkers die er ook tussenzaten :D |
Ik heb t niet gezien, After Forever is wel cool.. en live vele malen beter dan WT.. Maar ik luister het nooit meer, ben een beetje uitgekeken op dat "gothic-rock" spul..
|
Ik vind ze niet erg leuk en heb het ook niet gezien dus dat is dan wel weer prettig:)
|
Ik heb het wel gezien, maar ik vond er niet veel aan moet ik zeggen...
|
wat 'n kutband
|
Ja metal op publieke omroep was wel even verbaasd...
Ik vind t wel leuk, heb ze ook al een keer live gezien, was niet slecht maar ook niet echt bijzonder...ik vond within temptation beter... (hoewel ze op ozzfest ook niet al te goed waren) |
kijken dinsdag :)
ik ben toch vrij |
Cool :)
Ik vind WT een stuk beter, maar AF is zeker wel een goeie band (y) |
Ik wist het al van het forum, maar ik vond het wel jammer dat ze het allemaal zo toegankelijk mogelijk porbeerden te maken: Ze speelden het nr 3 x zo langzaam en ze hadden de grunts eruitgelaten! Vond het opok een bettej rommelig klinken. Maar wel vet :)
|
ik vond het echt saaie muziek
|
Citaat:
|
Ik zat ook lekker rustig te kijken.. Dacht opeens: hmm, kikkende gitaar daar op de achtergrond... Zouden ze vandaag een enigzins interessante band hebben ofzo? Blijkt het dus idd After Forever te zijn :D Dat was wel zo'n beetje het laatste wat ik verwacht had. Maar ik vind het wel grappig eigenlijk, Jack Spijkerman heeft altijd wel aardige muziekanten in zn programma, en hij laat merken dattie dus van alles wat wil laten zien :) Pluspuntje voor dhr. Spijkerman :)
|
Een half jaar geleden stond in de Actueel dat AF in april zou komen optreden, maar dat is nooit van gekomen.
Persoonlijk vind ik er niks aan. |
Zonde dat 't geluid (tenminste; dat is mijn ervaring) zo enorm slecht was. Of dat nou kwam door die ruimte, een kluns als geluidsman of wat dan ook laat ik in 't midden. Ook de zangpartij kwam niet lekker uit de verf.
Ik denk dat dit TV optreden allesbehalve representatief is; dus mensen die 't gezien hebben en denken van "dat is dus niets" -> ga liever een CD'tje van hun luisteren of zie ze eens een keertje écht live. Wereld van verschil. Al met al; beetje jammer. |
Citaat:
Trouwens wel klasse van Spijkerman dat-ie gewoon zoeits in z'n programma zet. |
k heb het wel gezien.. maar ik vond het niks.
|
ik zag het op teletext staan, dus ik dacht "kijken!!!" kwamen ze op: mijn moeder naar boven, ja, ik wou net ff kijken of jij dit ook aan het zien was, het lijkt wel op wt hè?
erg.. mja.. ik vond het wel goed enzow, en af is ook wel leuk :D |
Ik vond het ook niet echt "wauwie".
|
ik houd niet van zulke muziek, maar vind AF wel beter dan WT.
|
Citaat:
|
gister? toen moest ik perse een film zien.
Mijn ouders hebben het wel gezien en mijn vader vond het goede muziek (er is nog redding!). Ik heb ze eens live gezien en op de een of andere manier raakte ik toch in extase, de lichtjes waren ook heel cool toen |
Citaat:
|
AATT is ook niet slecht :D
|
niet gezien, maar heb ze al een aantal x live gezien en vind ze niet zo heel erg geweldig moet ik eerlijk zeggen, vind WT beter...mja ieder zn smaak :)
|
Nou ik vind ze wel goed... en muzikaal denk ik ook wel beter dan WT... Ja vond het wel koel om ze daar te zien bij kopspijkers....
|
After Forever Gothic?
|
Citaat:
Maar geef mij toch maar het liefst JOJ :) |
Citaat:
|
kheb ze nou 3 keer live gezien en heb het optreden op Pinkpop 2002 op cd....
en alleen de eerste keer dat ik ze zag vond ik HEEEEL gaaf 2de keer wat minder.... speelden meer van de nieuwe cd. De oude raakte me meer op 1 of andere manier.... alhoewel de stijl niet enorm veranderd is..... dat optrede op pinkpop klinkt trouwens goed! zeker de moeite waard om te hebben op cd :) vind het verder wel een gave band... vooral "Beyond Me" is een gewelllldig nummer (y) |
Inderdaad; op Pinkpop speelde After Forever redelijk wel de tent helemaal plat.
|
Citaat:
maar geloof het graag, als ik die opnames hoor :eek: |
5 Mei, Wageningen, 2 jaar terug (denk ik):
Kleinste podium ooit, maar GOED! |
SATB?
KMFDM? AATT? BTFABG? JOJ? :( :o sorry.... :( :confused: :confused: |
Welk nummer speelden ze eigelijk..?
|
Monolith of doubt..
|
Citaat: