Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zat ook lekker rustig te kijken.. Dacht opeens: hmm, kikkende gitaar daar op de achtergrond... Zouden ze vandaag een enigzins interessante band hebben ofzo? Blijkt het dus idd After Forever te zijn
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zonde dat 't geluid (tenminste; dat is mijn ervaring) zo enorm slecht was. Of dat nou kwam door die ruimte, een kluns als geluidsman of wat dan ook laat ik in 't midden. Ook de zangpartij kwam niet lekker uit de verf.
Ik denk dat dit TV optreden allesbehalve representatief is; dus mensen die 't gezien hebben en denken van "dat is dus niets" -> ga liever een CD'tje van hun luisteren of zie ze eens een keertje écht live. Wereld van verschil. Al met al; beetje jammer. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Trouwens wel klasse van Spijkerman dat-ie gewoon zoeits in z'n programma zet. |
![]() |
|
ik zag het op teletext staan, dus ik dacht "kijken!!!" kwamen ze op: mijn moeder naar boven, ja, ik wou net ff kijken of jij dit ook aan het zien was, het lijkt wel op wt hè?
erg.. mja.. ik vond het wel goed enzow, en af is ook wel leuk ![]()
|
gister? toen moest ik perse een film zien.
Mijn ouders hebben het wel gezien en mijn vader vond het goede muziek (er is nog redding!). Ik heb ze eens live gezien en op de een of andere manier raakte ik toch in extase, de lichtjes waren ook heel cool toen
||
Citaat:
|
kheb ze nou 3 keer live gezien en heb het optreden op Pinkpop 2002 op cd....
en alleen de eerste keer dat ik ze zag vond ik HEEEEL gaaf 2de keer wat minder.... speelden meer van de nieuwe cd. De oude raakte me meer op 1 of andere manier.... alhoewel de stijl niet enorm veranderd is..... dat optrede op pinkpop klinkt trouwens goed! zeker de moeite waard om te hebben op cd ![]() vind het verder wel een gave band... vooral "Beyond Me" is een gewelllldig nummer ![]()
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Je DVD-collectie Freshh~ | 234 | 08-03-2005 15:33 | |
Lifestyle |
leer je mede-lifestyler kennen Ninnoc | 267 | 26-12-2003 16:03 | |
Muziek |
Iemand in voor echte blackmetal? capibara | 252 | 24-12-2003 22:10 | |
Muziek |
Apocalyptica bij Kopspijkers misantrophia | 68 | 05-06-2003 22:35 | |
Muziek |
AFter Forever optreden in KOpspijkers nu ook te downloaden!!! (LINK!! LINK!!) toemba | 9 | 18-02-2003 18:24 | |
Muziek |
voor welke concerten heb je kaartjes al thuis liggen? Maurice | 97 | 11-11-2002 22:54 |