![]() |
deze week Champions League
Valencia - Ajax
Fc Basel - Manchester Unitid En de topper !!! Ac Milan - Real Madrid |
ik heb zomaar het gevoel dat ajax punt(en) gaat pakken...i kweet niet waarom en waarop ik het baseer....maar gewoon....het kriebelt gewoon...ik weet niet wat het is.
Voor de res denk ik dat milan wint van madrid....ze schelen zo vreselijk weinig in kwaliteit....dusjah...dan maar voordeel aan thuisspelen denk ik zo. |
Valencia heeft veel blessures...
Ajax gaat dus wel ff winnen. Van der Vaart en Litmanen zijn beiden inzetbaar en zullen zeer waarschijnlijk ook spelen. :) (y) Ik denk da t 3 - 1 wordt. :D |
Ajax wint, Basel wint en Real Madrid speelt gelijk tegen Ac Milan.
Basel gaat vriend en vijand verbazen. |
ik denk dat basel een pak rammel voor de broek wacht
ajax zal NIET gaan winnen in valencia en real mist een heel pak toppers en speelt op verplaatsing, dus zie ik ook niet winnen |
Kan allemaal,
Champions Leaugue voetbal is onvoorspelbaar. |
Volgens NOS Teletekst staat Ajax momenteel bovenaan in de poule :rolleyes:
|
Ik denk dat Ajax met 2-0 verliest. Valencia heeft dan wel 3 basisspelers geblesseerd, maar die vervanger van Aimar legde er zondag wel gewoon 2 in. Verder denk ik dat Valencia beter is dan Barcelona en als team ook beter dan Real Madrid. Dus het gaat erg moeilijk worden.
Basel zal het denk ik de tweede ronde niet zo goed meer doen als in de eerste ronde, omdat tegenstanders Basel nu niet meer zullen onderschatten. Dus Man Utd. zal wel winnen. En verder de topper van de week: AC Milan - Real Madrid. Twee van de beste teams uit de CL tegen elkaar. Milan is na een stuk of 5 mindere jaren weer helemaal terug en hebben met Inzaghi veel doelpunten gescord. Ik denk dan ook dat Milan gaat winnen. Met 2-1. |
Ik hoop dat Ajax wint, ze hebben in ieder geval een kans.
Real gaat de boot in bij AC en Man U wint alsog van Basel (ondanks de momentele 1-0 voor basel) Verder staat het nu 2-0 voor Depor (2de goal, Makaay!!!) tegen Juve. Dus ik denk dat Depor tevreden naar huis gaat morgen. |
Ik zie het postief in voor Ajax:)
Van de Vaart fit, Litmanen fit, en natuurlijk loopt het in de competitie ook lekker:o En er is nu geen druk meer, niemand verwacht dat Ajax de volgende ronde haalt. Ik zeg 1-2 voor Ajax:cool: |
Citaat:
|
Citaat:
Natuurlijk wil ik dat Ajax gaat winnen, idd Champions Leaugue voetbal is onvoorspelbaar. Valencia kan ook zomaar in de hoek komen en met doelpunten. Het geld ook voor Fc Basel - Manchester Unitid, Manchester Unitid speelt laatste tijden niet zo geweldig. Hopelijk maakt Fc Basel gebruik van. :) En ja Ac Milan - Real Madrid ik heb altijd voor ronaldo geweest dus nu ook Real Madrid ik hoop dat ze namelijk winnen. Ze hebben Topklasse-spelers maar winnen doen ze niet , ook niet in de competitie en dat vind ik un beetje raar, tsja ook jammer. Ik denk dat zo de standen uit te komen zien: Valencia - Ajax [ 1-2 ] Fc Basel - Manchester Unitid [ 0-1 ] Ac Milan - Real Madrid [ 2-3 ] - Courage |
Inmiddels 1-0 voor AC door Shevchenko.
|
Basel - Manchester 1-0 (1e minuut al 1-0) :D (y)
|
basel - Man unitid 1-3,2 maal van the man
Depor - Juve 2-2 ,1 maal Makaay Aso Milan - Real Mashit 1-0 loko - borussia 1-2 |
Citaat:
|
aiii bijna eerste overwinning op Valencia behaald sinds invoering Cl
godverdomme!!!!!!!! kutzoiiiiiii toch ben ik blij toch die punt weer |
Citaat:
Maar als je weet dat Valencia de vorige ronde met Liverpool, Basel en Spartak alleen 1x bij Basel gelijk heeft gespeeld, dan is dit een goed resultaat. Laten we hopen dat we er uiteindelijk ook wat aan hebben. AS Roma moet thuis iig wel worden verslagen. |
Wel beetje jammer om in blessuretijd een overwinning weg te geven:(
Maar de blijdschap overheerst toch:) |
wat was die keeper van ajax SLECHT !
|
En wat was het bij milan real toch genieten
R. Carlos en Sjevchenko (y) iedereen had van die heerlijke acties |
Nou, van tevoren zou je blij zijn met een punt uit bij Valencia als Ajax zijnde... en nu zaten ze op 3 punten, geven ze het nog weg! :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
En Carew na 2 minuten had motten scoren. Jongen, nu verdienen die verwende kwasten miljoenen per jaar, maar ze schieten wel het simpelste balletje over! :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
Citaat:
@j@kkes is gewoon slecht |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zijn uittrappen waren niet goed, maar zijn reddingen waren van uitstekende kwaliteit! |
haha als je zegt dat didulica slecht was, dan mag je echt gaan poepen hoor, en je schamen dat je zo weinig kijk op de dingen hebt
verder verbaas ik me erover hoe iedereen dacht dat ajax wel zou kunnen winnen van valencia.. valencia steekt (denkik) met kop en schouders boven de rest van europa uit, en dat zonder echte sterspelers, maar sjongejonge wat zijn zij goed zeg.. ik dank god dan ook voor het punt dat ajax inde wacht heeft gesleept, hoewel ik 10x blijer was geweest als eerst valencia had gescoord en daarna ajax, maar da's logisch |
Citaat:
|
Offtopic: Ik heb nog op nieuws gelezen dat Chivu mogelijk naar Real verhuist. En dat Ajax frank de Boer een goeie opvolger is van Chivu. Het schijnt dat Ajax ,Frank de Boer wilt overhalen.
- Courage |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:18. |