Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als je weet dat Valencia de vorige ronde met Liverpool, Basel en Spartak alleen 1x bij Basel gelijk heeft gespeeld, dan is dit een goed resultaat. Laten we hopen dat we er uiteindelijk ook wat aan hebben. AS Roma moet thuis iig wel worden verslagen. |
![]() |
|
Nou, van tevoren zou je blij zijn met een punt uit bij Valencia als Ajax zijnde... en nu zaten ze op 3 punten, geven ze het nog weg!
![]() ![]() ![]() En Carew na 2 minuten had motten scoren. Jongen, nu verdienen die verwende kwasten miljoenen per jaar, maar ze schieten wel het simpelste balletje over! ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
zijn uittrappen waren niet goed, maar zijn reddingen waren van uitstekende kwaliteit! |
![]() |
|
haha als je zegt dat didulica slecht was, dan mag je echt gaan poepen hoor, en je schamen dat je zo weinig kijk op de dingen hebt
verder verbaas ik me erover hoe iedereen dacht dat ajax wel zou kunnen winnen van valencia.. valencia steekt (denkik) met kop en schouders boven de rest van europa uit, en dat zonder echte sterspelers, maar sjongejonge wat zijn zij goed zeg.. ik dank god dan ook voor het punt dat ajax inde wacht heeft gesleept, hoewel ik 10x blijer was geweest als eerst valencia had gescoord en daarna ajax, maar da's logisch
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Transfers & Geruchten XII de communiceerbeer | 280 | 21-07-2009 10:33 | |