Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Puntschoentjes (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=289854)

Gwen. 26-11-2002 08:16

Puntschoentjes

Vroeger wilde ik altijd perse schoentjes met een ronde punt (zeer paradoxaal ja). Ik vond schoentjes met een puntige punt gewoon heel erg lelijk. Allstars waren al iets puntiger dan ik gewend was. Toen werden instapschoentjes en laarsjes met een punt aan de voorkant, echt een extreme punt, opeens helemaal hip. Eerst vond ik het echt niks, maar voor de zomer zag ik er een meisje mee lopen en toen vond ik ze stiekem toch wel heel erg leuk :). Ik kwam een heel leuk paar tegen in Antwerpen maar toen ik ze aan mijn voeten had voelde ik me echt belachelijk en mijn vriendje zei dat hij teleurgesteld in me zou zijn als ik ze zou kopen :| maar nu heb ik echt spijt als haren in mijn hoofd dat ik ze niet heb gekocht. Nu wil ik ze toch nog wel heel graag aanschaffen. En dan nu het nut van dit topic -het is niet alleen een ode aan de puntschoentjes-: wat voor puntschoentjes vinden jullie mooi, of vinden jullie ze bizar lelijk vanwege afkeren voor puntige puntjes of hippe schoentjes of omdat iedereen erin loopt, of vind je ze gewoon voor jezelf niet geschikt, hoe zit het eigenlijk met de mannen?, en hoe vind je ze het leukst gecombineerd, en waar heb je leuke gezien en andere potentiele onderwerpen met bettrekking tot puntschoentjes.
[ja dit is een materialistisch topic zonder enige inhoud]

attrib 26-11-2002 09:11

hmm... punt sgoentjes..
nou als ik eerlijk ben zou het voor mij nix zijn.
Het past niet bij m'n kleding en ik weet wel zeker dat ik ze bagger vind lopen. Ik hep meestal wijde sgoenen (het geval 'skatesgoenen')

Maar als jij ze gewoon leuk vind, koop ze dan! ze staan nix voor nix in de winkel.. en als je vrienden ze nix vinden dan is dat tog hun mening. Het gaat om jou lijkt me en wat jij duz vindt!

Misgien ben je daarna wel een trendsetter bij je vriend :P
Maar bij mij persoonlijk, neh, ik vind het nix.

Mysterons 26-11-2002 09:13

vroeger wilde ik ook altijd schoenen met een ronde punt. ik vond puntige schoenen echt lelijk. maar nu die schoenen met een grote scherpe punt vind ik echt geweldig! vooral die zonder hak, dat het echt zon aladinschoentje is, ze zijn echt lief :) ik heb er geen ivm geldgebrek en omdat ik weet dat ik ze toch nooit ga dragen omdat het bij niks van mn kleren past..maar ik vind ze echt heel leuk.

Ilsch 26-11-2002 09:26

mijn moeder werkt in een damesschoenenzaak.. die heeft allemaal van die laarsjes met van die punten.. ik vind het opzich wel leuk.. alleen moet ze niet steeds zeuren of ik er ook een paar wil ;)

Black Sugar 26-11-2002 09:56

Ik wil nog hel graag van die schoentjes met een ronde neus en behoorlijk laag uitgesneden en dan zon riempje over mijn voet.
Maar die kan ik nergens vinden. Ik heb wel een par redelijk puntige schoenen, maar dat is voor mijn werk. Als we pech hebben moeten we pumps aan. (nouja blokhak mag gelukkig ook)
Ik vind ze niet zo heel lekker lopen eigenlijk, je tenen worden helemaal tegen elkaar aan geknepen en ik ben steeds bang dat ik ze beschadig omdat ze dr zo breekbaar uitzien.

Eaglewing 26-11-2002 10:16

Mits goed gecombineerd, kan het heel (y) staan.

Roxy 26-11-2002 10:22

nah neej dat is nie zo mijn ding...... ik vind ze bij andere ook niet mooi, of ik heb nog nie de goede gezien zeg maar.... en bij mezelf.... kheb veel te lompe poten voor zowiets... en daarnaast vink het belangrijkst dat ze fijn lopen en dat heb ik nie met 'nette' schoenen.... khou het nog maar een tijdje bij skateschoentjes

Brigitte 26-11-2002 11:11

Ik vind ze niet mooi,
Ze staan best leuk bij anderen maar ik moet er zelf niet aan denken, ik hou gewoon niet van puntschoenen, bovendien lijkt het me helemaal niet lekker lopen, zoiets zei een klasgenote van me.

sinsere 26-11-2002 11:30

Ik vind ze verschrikkelijk. Het lijkt net of je schoenmaat 50 hebt man. Jak (n)

freakjuh 26-11-2002 11:54

ik vind ze echt gruwelijk lelijk, bah en volgens mij zit het ook voor geen meter (n)

Ninnoc 26-11-2002 12:13

ik vind ze over het algemeen afschuwelijk lelijk en waarom? omdat je voeten er zo gigantisch veel groter van lijken

Pebbles 26-11-2002 12:24

Citaat:

freakjuh schreef:
ik vind ze echt gruwelijk lelijk, bah en volgens mij zit het ook voor geen meter (n)

Esmée 26-11-2002 12:38

ik vind ze cool, veel eleganter ook (y)

en voor de mensen die denken dat het niet lekker zit.. maakt geen verschil met gewone laarsjes hoor, je tenen zitten niet in die punt, die punt komt er zeg maar nog boven op, das gewoon 'hol' dus je krijgt geen last van samengeperste tenen of zo :p

je moet er overigens niet supergrote voeten bij hebben want dan heb je al snel een schuit-effect, helemaal als je van die puntlaarsjes zonder hak hebt (die ik overigens niet zo mooi vind)

Gwen. 26-11-2002 12:40

Ik heb maat 40 en toen ik ze aan had vond ik ze niet eens zo heel erg gigantisch, maar je heb er meestal toch een broek over vallen.

Esmée 26-11-2002 12:42

Citaat:

Miss Quasy schreef:
Ik heb maat 40 en toen ik ze aan had vond ik ze niet eens zo heel erg gigantisch, maar je heb er meestal toch een broek over vallen.
das waar maar maat 40 vind ik ook geen supergrote maat :)

Gwen. 26-11-2002 12:44

Citaat:

Esmée schreef:
das waar maar maat 40 vind ik ook geen supergrote maat :)
Jeee ik heb toch geen maat kano!

maantje tuurt 26-11-2002 13:13

ik vin heel veel zo lelijk - vooral die met zo'n grote gesp :eek:
maar soms (heel erg soms) kunnen ze wel leuk zijn.

bounty 26-11-2002 13:14

ik vind het echt lelijk, iedereen die daar mee loopt lijken net elfen

Esmée 26-11-2002 13:15

Citaat:

Miss Quasy schreef:
Jeee ik heb toch geen maat kano!
absolutely not :p

Pan Am 26-11-2002 13:26

Puntschoenen voor dames zijn (y) en voor heren trouwens ook. Staat heel mooi, net een tikje netter dan 'normale' schoenen.

Esmée 26-11-2002 13:28

Citaat:

ADHD schreef:
Puntschoenen voor dames zijn (y) en voor heren trouwens ook. Staat heel mooi, net een tikje netter dan 'normale' schoenen.
hee ik heb je toegevoegd op msn accepteer me eens :|

Pan Am 26-11-2002 13:30

Citaat:

Esmée schreef:
hee ik heb je toegevoegd op msn accepteer me eens :|
Ik heb je al geaccepteerd hoor! wacht, ik zet MSN wel even aan ;)

Danique 26-11-2002 13:31

Ik vind ze best mooi, bij sommige dames die hun hele outfit eraan aanpassen. Kijk, want als ik ze aan zou doen dan zou ik eerst een hele andere garderobe aan moeten schaffen, het is gewoon niet mijn stijl. Tock vind ik ze bij de meesten wel mooi staan, maar dat komt omdat het bij het geheel past.

Quiana 26-11-2002 14:58

Ik vind ze wel mooi, als het bij de kleding past.
Als een broek eroverheen hangt,
vind ik ze wel leuk staan. Zag laatst een meisje met
een ultrakorte rok, en dan die dingen eronder.
Lelijk. :\

kaleidoscope 26-11-2002 15:02

Ik vind ze geweldig,en ook echt iets voor jou.
Ik zie steeds hele mooie maar ik heb eigenlijk niks om er bij te dragen.

WishfulDreaming 26-11-2002 15:39

Het ligt een beetje aan de persoon, maar over het algemeen vind ik ze afschuwelijk. Ik vind het er gewoon niet leuk uit zien, en het lijkt me ook niet echt lekker zitten.Bij sommige mensen krijg ik echt het gevoel dat ze proberen zoveel jaar ouder te lijken met die schoentjes, maar ik weet niet waarom en het is eigenlijk ook waanzin, maar zo'n gevoel krijg ik nu eenmaal.
Maar sommigen vind ik ze ook wel staan. Mensen met zo'n 'klassieke' uitstraling :)

lareno 26-11-2002 15:49

De meeste vind ik echt super. Behalve die met die hele lage hakken, die vind ik wat minder, maar niet heel lelijk ofzo.
Zelf heb ik 5 paar puntige schoenen. Ik ben er dus helemaal verliefd op :)

Roos 26-11-2002 15:55

Puntschoentjes zijn leuk!
Ze staan net iets eleganter en stijvoller dan ronde neuzen. Die hele spitse zijn leuk, lekker pittig, maar die iets rondere zijn ook mooi. All stars vind ik nou niet echt puntneuzen hebben trouwens.

kaleidoscope 26-11-2002 16:04

Citaat:

rosi schreef:
Puntschoentjes zijn leuk!
Ze staan net iets eleganter en stijvoller dan ronde neuzen. Die hele spitse zijn leuk, lekker pittig, maar die iets rondere zijn ook mooi. All stars vind ik nou niet echt puntneuzen hebben trouwens.

Allstars hebben ook geen puntneuzen,maar wel als je alleen maar op vrijwel..ronde skateschoentjes hebt gelopen :)

Blubje 26-11-2002 16:12

ik vond ze eerst echt afschuwelijk, maar ik ben er zo langzamerhand aan gewend geraakt en ik vind ze toch wel mooi worden :) wel MET hak dan, die zonder hak vind ik echt nix dus. en het liefst een redelijk hoge hak, staat netjes kweet niet, maar het heeft stijl vind ik :) ik vind het het mooiste als je ze onder een wat wijdere broek aan hebt, maar dus wel een nette/chique broek. echt geweldig mooi vind ik dat! mja om die schoenen zelf te kopen vind ik nix, ze zouden me niet staan en ik heb er geen broeken voor die er mooi bij zouden staan en ik zou er voor geen meter op kunnen lopen denk ik zo :o hihi :)
(ik zat te denken om voor het eindexamenfeest/gala een een mooie broek te kopen en een mooi jasje erboven en dan van die puntlaarzen, echt mooi vind ik, gewoon iets totaal anders dan ik normaal aan heb, maar ik weet nog niet of ik daar geld voor ga hebben :(;))

Firefly 26-11-2002 16:42

ik vind puntjes niet leuk, maar krulletjes wel (y)

Nigo 26-11-2002 16:52

Ik vind ze eens per maand levensgevaarlijk :P

Iduna 26-11-2002 16:55

Voor mijzelf vind ik ze niks. Voor anderen soms wel, ligt er ook aan hoe ze worden gecombineerd en hoe groot de voeten/schoenen zijn. :)

belleblaasbel 26-11-2002 16:57

ik vin ze leluk ennuh ze zijn vet gvaarluk lijjkt mij....als ik ze aan doe hou je geen poten meer over...:p

marlies 26-11-2002 16:58

Ik zou er zelf nooit meewillen lopen, ik vind ze niet mooi en ik moet telkens denken aan een dispuut van Quintus (leidse studentenvereniging) Aqua Vite (als je het zo schrijft) dat zijn jongen met puntschoenen ;)

Faery 26-11-2002 18:06

Die puntjesschoenen die je nu zo veel ziet nodigen echt uit om keihard de hak van je kist op de punt te rammen. Maar goed, ik ben pacifist... ;)

Die schoenen die Terror Koei beschrijft zijn wel puik (y)

I'ts Moi 26-11-2002 18:50

Ik vind ze echt heel leuk bij bepaalde types passen ze echt goed. Ik heb laatst hele mooie gepast, maar het past niet bij mijn ik... Dus ik loop nog lekker op m'n bootjes en dieseltjes, dat is meer ik, snappez-vous?? :)

Kuzzje IK ;)

Diana's~Acolyte 26-11-2002 18:56

Ik vind ze echt geweldig, maar dus wel van die instappertjes met gespje ofzoiets, niet die laarzen..

Mysterons 26-11-2002 18:59

Citaat:

I'ts Moi schreef:
Ik vind ze echt heel leuk bij bepaalde types passen ze echt goed. Ik heb laatst hele mooie gepast, maar het past niet bij mijn ik... Dus ik loop nog lekker op m'n bootjes en dieseltjes, dat is meer ik, snappez-vous?? :)

Kuzzje IK ;)

sorry hoor, maar het is echt zwaar irritant dat je elke post een andere kleur hebt. [en dat is niet het enige irritante]

coecie 26-11-2002 19:24

YAY! voor de puntschoenen!
ik heb er echt... heeeel veel... ik had altijd een hekel aan laarzen en/of nette schoenen, ik droeg aaaltijd gympen, omdat ik gewoonweg, zo'n vierkante of ronde neus niet mooi vond...
toen was ik zo'n drie jaar geleden in Londen, en ik zag daar een paar laarzen van Dick Boons, ik werd verliefd :o en sindsdien draag ik eigenlijk alleen nog maar laarzen en nette schoenen (en ook gympjes :D )

Nuck 26-11-2002 19:49

Leuk, leuk :). Ik heb nog geen puntschoenen in mijn bezit, maar ik heb onwijs leuke laarsjes gezien, en mama is al bijna overstag ;).

I'ts Moi 26-11-2002 20:14

Citaat:

MoonDance schreef:
sorry hoor, maar het is echt zwaar irritant dat je elke post een andere kleur hebt. [en dat is niet het enige irritante]
Gooi het eruit meid, wat vind je nog meer irritant??

Leuk he dat oranje :P

Avelon 26-11-2002 20:30

k had zulke mooie van mama :\ en na drie keer dragen waren ze al helemaal dood. ze waren van vroegr. zwart met witte puntjes en een wit lijntje erom heen.
ik vond ze ook altijd enorm lelijk. grappig hoe je aan dingen niet alleen kunt wennen, maar ook nog eens van haten naar mooi vinden gaan.

a new noise 26-11-2002 20:33

leuwk (vaak)

rodina 26-11-2002 20:38

Alleen mooi als je kleine voetjes hebt eigenlijk... en dan nog lang niet alle :S

wat wel ongelofelijk irritant is; die punten worden zo snel kaal :(

Mysterons 26-11-2002 21:00

Citaat:

I'ts Moi schreef:
Gooi het eruit meid, wat vind je nog meer irritant??

Leuk he dat oranje :P

dat kusje ik, je naam, je avatar, maar dat is persoonlijk.en ik denk dat wel meer mensen je irritante kleurtjes vervelend vinden.

ga fietsen.

strafcorner 26-11-2002 21:13

mooie punt- egale kleur- laars die neit te hoof doorloopt- mooie hak = geil :o :)

Pan Am 26-11-2002 21:14

Catfight! Catfight! :D

battlestar 26-11-2002 21:45

Ligt er totaal aan hoe je ze draagt.
Kheb zelf ook van die puntschoenen, klein beetje cowboyachtig zeg maar. Kdraag er meestal gewoon een iets te lange broek overheen en dan komt het niet zo over als 'kak'schoen. Omdat ik ze eerst alleen bij totaal andere kledingtypes zag dan ik vond ik er niet veel aan, maar toen paste ik ze eens voor de gein en toen vond ik ze toch wel koel.
Als je er een korte rok of een iets kortere broek boven draagt vind ik het niet erg mooi. Gewoon een beetje nonchalant dragen. (y)
En mensen die denken dat ze niet lekker zitten: ze lopen juist lekkerder dan gewone laarzen met hak, vind ik. Kweet niet waarom.

ieyor 26-11-2002 21:57

- kvind ze lelijk, khou meer van ronde punten en nou ben ik dus op zoek naar n paar halfhoge laarsjes met een ronde punt, vind ik ze bijna niet/is de rest van t model niet mooi/hebben ze ze niet meer in mijn maat :( *grom*
- kvond ze kut zitten toen ik n paar paste
- ik zou zo op mn bek ermee gaan want met mn gympen stoot ik me nog constant aan :o

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08.