Advertentie | |
|
![]() |
|
ik vond ze eerst echt afschuwelijk, maar ik ben er zo langzamerhand aan gewend geraakt en ik vind ze toch wel mooi worden
![]() ![]() ![]() ![]() (ik zat te denken om voor het eindexamenfeest/gala een een mooie broek te kopen en een mooi jasje erboven en dan van die puntlaarzen, echt mooi vind ik, gewoon iets totaal anders dan ik normaal aan heb, maar ik weet nog niet of ik daar geld voor ga hebben ![]() ![]()
|
Ik zou er zelf nooit meewillen lopen, ik vind ze niet mooi en ik moet telkens denken aan een dispuut van Quintus (leidse studentenvereniging) Aqua Vite (als je het zo schrijft) dat zijn jongen met puntschoenen
![]()
|
Ik vind ze echt heel leuk bij bepaalde types passen ze echt goed. Ik heb laatst hele mooie gepast, maar het past niet bij mijn ik... Dus ik loop nog lekker op m'n bootjes en dieseltjes, dat is meer ik, snappez-vous??
![]() Kuzzje IK ![]()
||
![]() |
Citaat:
sorry hoor, maar het is echt zwaar irritant dat je elke post een andere kleur hebt. [en dat is niet het enige irritante]
|
YAY! voor de puntschoenen!
ik heb er echt... heeeel veel... ik had altijd een hekel aan laarzen en/of nette schoenen, ik droeg aaaltijd gympen, omdat ik gewoonweg, zo'n vierkante of ronde neus niet mooi vond... toen was ik zo'n drie jaar geleden in Londen, en ik zag daar een paar laarzen van Dick Boons, ik werd verliefd ![]() ![]()
||
Citaat:
Leuk he dat oranje ![]()
|
k had zulke mooie van mama :\ en na drie keer dragen waren ze al helemaal dood. ze waren van vroegr. zwart met witte puntjes en een wit lijntje erom heen.
ik vond ze ook altijd enorm lelijk. grappig hoe je aan dingen niet alleen kunt wennen, maar ook nog eens van haten naar mooi vinden gaan.
|
Ligt er totaal aan hoe je ze draagt.
Kheb zelf ook van die puntschoenen, klein beetje cowboyachtig zeg maar. Kdraag er meestal gewoon een iets te lange broek overheen en dan komt het niet zo over als 'kak'schoen. Omdat ik ze eerst alleen bij totaal andere kledingtypes zag dan ik vond ik er niet veel aan, maar toen paste ik ze eens voor de gein en toen vond ik ze toch wel koel. Als je er een korte rok of een iets kortere broek boven draagt vind ik het niet erg mooi. Gewoon een beetje nonchalant dragen. ![]() En mensen die denken dat ze niet lekker zitten: ze lopen juist lekkerder dan gewone laarzen met hak, vind ik. Kweet niet waarom. |
![]() |
|
- kvind ze lelijk, khou meer van ronde punten en nou ben ik dus op zoek naar n paar halfhoge laarsjes met een ronde punt, vind ik ze bijna niet/is de rest van t model niet mooi/hebben ze ze niet meer in mijn maat
![]() - kvond ze kut zitten toen ik n paar paste - ik zou zo op mn bek ermee gaan want met mn gympen stoot ik me nog constant aan ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
bruine puntschoenen i'mstronger | 28 | 08-09-2004 09:03 | |
Lifestyle |
Rijles met puntschoenen :P Verwijderd | 20 | 14-02-2004 19:48 | |