![]() |
Smashing Pumpkins
jaja Smashing Pumpkins, master band. Jazeker. En ze hebben een nieuwe cd uit Earphorica live. Met allerlei live en accoutische nummers. Erg vet. Het blijkt een re-release te zijn. Ooit in 1994 al verschenen. Ik ken hem niet.
Maar erg goed, dat wel. Jammer dat ze uit elkaar zijn. Maar niet getreurd. Er is een nieuwe band op komst. Die haar debuut in 2003 doet. De band genaamd: ZWAN. Zwan Music, met de vocals van Smashing Pumpkins zanger. Echt geweldig. Ik heb al korte stukjes gehoord. Masterlijk. Nou, het shitten is. SP is uitverkocht. Ik zit zonder. Wheeeeeh POOR ME. |
Citaat:
|
Uitverkocht? OVERAL? zal toch wel niet :rolleyes:
mijn vriend had hem al besteld via inet. dus krijgt em snel... Zwan heb ik al gehoord, is wel cool ja maar doet echt sterk denken aan SP... |
Citaat:
Bij de Plato hebben ze nog zat van die nieuwe cd's. En niet alleen de zanger van Zwan is van de Smashing Pumpkins, ook de drummer is van de SP. |
Jah Zwan en Smashing Pumpkins zijn idd allebei erg de moeite waard, eindelijk komt de cd uit jah, want al die liedjes op internet van Zwan zijn wel van heeeeeeeeeeeeeeeeellllllleeeeeeeee slechte kwaliteit :)
|
Bassist(e) van Zwan is trouwens Paz Lenchantin, ook wel bekend van A perfect circle.
Misschien begreep ik je trouwens verkeerd, maar Zwan bestaat al wel een tijdje hoor, zijn al een paar maanden aan het touren in america... En ik ga zometeen maar even naar een winkel racen om t ekijken of ik earphoria nog kan bemachtigen... |
Kwaliteit van Earphoria is echt super goed.
|
ik heb hem nu ook thuis! hij is cool Vet beter
|
zo :) weet ik ook weer wat ik voort sinterklaas moet vragen :D
wat kost ie ongeveer? inc DVD |
die dvd.. :|
grmbl ik zorg wel dat ik em snel heb.. |
|
Ik krijg de cd morgen binnen...
Dei dvd heb ikn og geen geld voor, ik had trouwens gevraagd of er ook een video versie was, en dat was er wel maar die scheen al in 1995 uitgekomen te zijn...en nou wist ik dat t in america al een tijdje uit was, maar hij was ook in nederland utgekomen volgens de winkel-man.... Iemand enige theorien? |
Citaat:
sorry voor dit, maar dit moest ff gezegd worden..... ontopic: smashing pumpkins is een leuke band...jammer dat ze ermee gestopt zijn...ik ben wel benieuwd naar dat ZWAN, ik had er vaag ooit eens iets over gehoord. ik zal het eens gaan uitproberen enzo. aangezien die dezelfde zanger hebben is dat een behoorlijk groot pluspunt. |
Citaat:
|
Citaat:
Om toch nog even wat toe te voegen (nou ja poging tot) ik vond de stem van billy nou niet echt het grootste pluspunt van de band, niet slecht en soms heel mooi maar over het algemeen niet zo heel bijzonder... |
Citaat:
En de nieuwe en oude zijn hetzelfde? |
Citaat:
|
dvd heeft als extra
studio footage interview met manny chevrolet plus lost tapes '94 met allerlei live dingen niet de extras waar de fans echt op wachten. Maar wel de moeite waard. en earphoria was in 94 als een promo (soundtrack) voor vieuphoria uitgebracht en nu is hij publiekelijk te krijgen. Nog steeds beetje uitmelken ofcourse, doe het gewoon grats bij de dvd zou ik zeggen. |
Die cd kan ik hier dus nergens krijgen :/ Maar zeker dat ik blijf zoeken! :)
En Zwan is niet zo 'nieuw', ja in Europa waarschijnlijk wel, ergens hoop ik dat ze door kunnen breken.. Het klinkt goed. Heeft iets weg van TSP, maar is wat 'liever'. Maar aan alles zitten voor- en nadelen, als Billy met Zwan dezelfde muziek zou maken als met TSP is het van 'het lijkt er op, niets bijzonders aan', en als het er totaal niet op lijkt neigt iedereen weer zo naar TSP. Maar beide bands zijn goed :) |
Citaat:
Zwan hoeft niet door te breken. Als mensen horen dat Billy Corgan in de Melkweg speelt is het zowiezo uitverkocht |
Maar of zwan een wereldtour doet is de vraag
financiering etc... Maar zwan is wel okay maar zeker geen pumpkins.. en cd krijng je overal bij plato.. de 94 promo is wat moeilijker te krijgen |
Citaat:
|
maar nog ffkes over de sp :D suuuper mooie muziek :D echt waar... veel violen erin... prachtig gewoon (y)
|
De oor lult ook maar wat, hun informatie is van wat fansite en fora afgehaald..
Hoop het wel maar zwan moet eerst maar eens hun cdverkopen verwachtingen zijn hoog kunnen ze die waarmaken is de vraag... En wilt billy wel een fullscale tour, |
I love the smashing pumpkins!!!
bring them back!!! :'( :'( :'(!!! |
oh mijn god
|
I LUVVVVV THEM TO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
weet iemand wanneer ze weer naar NL komen? |
Citaat:
|
Citaat:
black hole sun is zo'n egweldig nummer!!!!11 |
haha cool ^^
argh fuck!! shit!! eergister?? nee :( ik dus ook niet :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
roflmaopimp
|
Citaat:
|
LITTLE MUSE ALIEN
http://img9.photobucket.com/albums/v...eSammyRats.jpg |
Ik wil ook zo'n vet kewle LP poster!
Hebben ze die bij de Expooo? |
|
omfg
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jeetje je kent mijn naam!
Maar ONTOPIC! De large? Heeft die ook een Muse bedovertrek?! |
Wel nightwish
|
Hebben ze nightwish nachtlampjes?
|
Nu ga je te ver Derek
|
undercover? are you trying to make me laugh?? who's looking up pics of who? and soz thats the wrong link u havent found me yet ;) muhahah! :p
|
14. Wat zijn de voor- en nadelen van multiple sourcing?
|
:evil: :evil: :evil:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
wel vet trouwens, ik dacht hè op komst in 2003, dat is het al geweest. blijkt het een extreme up te zijn :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:23. |