Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Bassist(e) van Zwan is trouwens Paz Lenchantin, ook wel bekend van A perfect circle.
Misschien begreep ik je trouwens verkeerd, maar Zwan bestaat al wel een tijdje hoor, zijn al een paar maanden aan het touren in america... En ik ga zometeen maar even naar een winkel racen om t ekijken of ik earphoria nog kan bemachtigen... |
![]() |
|
![]() |
Ik krijg de cd morgen binnen...
Dei dvd heb ikn og geen geld voor, ik had trouwens gevraagd of er ook een video versie was, en dat was er wel maar die scheen al in 1995 uitgekomen te zijn...en nou wist ik dat t in america al een tijdje uit was, maar hij was ook in nederland utgekomen volgens de winkel-man.... Iemand enige theorien? |
![]() |
||
Citaat:
![]() sorry voor dit, maar dit moest ff gezegd worden..... ontopic: smashing pumpkins is een leuke band...jammer dat ze ermee gestopt zijn...ik ben wel benieuwd naar dat ZWAN, ik had er vaag ooit eens iets over gehoord. ik zal het eens gaan uitproberen enzo. aangezien die dezelfde zanger hebben is dat een behoorlijk groot pluspunt. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Om toch nog even wat toe te voegen (nou ja poging tot) ik vond de stem van billy nou niet echt het grootste pluspunt van de band, niet slecht en soms heel mooi maar over het algemeen niet zo heel bijzonder... |
![]() |
|
dvd heeft als extra
studio footage interview met manny chevrolet plus lost tapes '94 met allerlei live dingen niet de extras waar de fans echt op wachten. Maar wel de moeite waard. en earphoria was in 94 als een promo (soundtrack) voor vieuphoria uitgebracht en nu is hij publiekelijk te krijgen. Nog steeds beetje uitmelken ofcourse, doe het gewoon grats bij de dvd zou ik zeggen.
|
Die cd kan ik hier dus nergens krijgen :/ Maar zeker dat ik blijf zoeken!
![]() En Zwan is niet zo 'nieuw', ja in Europa waarschijnlijk wel, ergens hoop ik dat ze door kunnen breken.. Het klinkt goed. Heeft iets weg van TSP, maar is wat 'liever'. Maar aan alles zitten voor- en nadelen, als Billy met Zwan dezelfde muziek zou maken als met TSP is het van 'het lijkt er op, niets bijzonders aan', en als het er totaal niet op lijkt neigt iedereen weer zo naar TSP. Maar beide bands zijn goed ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zwan hoeft niet door te breken. Als mensen horen dat Billy Corgan in de Melkweg speelt is het zowiezo uitverkocht Laatst gewijzigd op 29-11-2002 om 21:45. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() black hole sun is zo'n egweldig nummer!!!!11
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() wel vet trouwens, ik dacht hč op komst in 2003, dat is het al geweest. blijkt het een extreme up te zijn ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
smashing pumpkins news! mandark | 5 | 28-01-2007 08:57 | |
Muziek |
The Killer In You a Tribute To The Smashing Pumpkins IEMOW-KOR | 10 | 07-11-2005 17:44 | |
Muziek |
smashing pumpkins en muse dragonstorm | 13 | 28-09-2005 06:12 | |
Muziek |
Smashing Pumpkins LittleMUSEalieN | 37 | 04-11-2004 13:20 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 | |
Muziek |
bandstoernooi 6e ronde: de finale.... Radiohead vs. The Smashing Pumpkins! Verwijderd | 88 | 16-04-2003 18:44 |