![]() |
Blow jij wel eens in je eentje?
Ik persoonlijk nooit. Het is juist gezellig met vrienden. Gewoon met zijn allen chillen.
|
Nee, eigenlijk blow ik alleen als ik ergens een joint in mijn handen krijg.
Soms draai ik er eentje als ik met mensen rustig ergens ben maar echt alleen blowen doe ik niet aan, is gewoon saai en niet nodig. |
nee nooit dan ga ik waarschijnlijk alleen maar piekeren
als ik met vrienden ben, en we blowen wat en het is gezellig dan is het echt leuk, anders hoeft het voor mij niet zo |
Ik heb wel eens alleen geblowd en dacht dat ik daar rustig van werd maar was een beetje hyperactief ik had dus een lachbui in mijn eentje. Best wel zielig haha
|
Erhm, 1 x gedaan, beetje saai
Maar ik konnie slapen., Vandaar deed ik ut alleen http://forum.scholieren.com/tongue.gif |
Bijna nooit, 1 keer gedaan, maar vond het vrij saai, zo zonder andere stonede mensen om je heen......
|
Ik heb het wel eens gedaan maar der was dus echt niks aan.
|
jawel hoor... regelmatig alleen als ik me goed voel.. maarjah dat doe ik ook als ik met vrienden ben
|
Tja meestal blow ik wel met vrienden,maar omdat ik zo vaak blow,blow ik ook wel eens in m'n eentje,ik bedoel als ik gewoon in m'n eentje thuis zit ( woon op mezelf ) draai ik net zo lief voor mezelf een stickie,geen probleem..
|
Ik blow veel alleen. Ik blow niet alleen voor het gezellige, en in m'n eentje kan ik bijvoorbeeld veel beter echt muziek luisteren.
|
Citaat:
|
Ik blow vaker in mijn eentje dan met vrienden .. waarom? Omdat ik niet zoveel vrienden heb die ook blowen. Maar alleen doen is wel relaxed bv voor het slapen gaan .
|
kan heel relaxt zijn. lekker op bed liggen en dan filmpje kijken ofzo en dan relax jointje roken.
|
Citaat:
maar of je nou op een bank of bed ligt maakt nix uit. |
nooit in mun eentje
|
Citaat:
Ja dat doe ik dus ook wel eens, maar dan dus niet in mijn eentje.. Maar blowen en dan tv kijken is chill... |
Citaat:
Ach, Je bent nooit jong genoeg om r mee te beginnen !!! http://forum.scholieren.com/biggrin.gif |
jah soms. maar meestal alleen op zaterdagavond met vrienden.
als ik het alleen doe , doek het voor het slapen gaan, dat is sow lekker. |
nooit alleen
1 keer gedaan, was nix aan haha |
Jah hoor ..
|
Citaat:
|
ik ook vaak alleen, kan je fijn muziek luisteren, en echt goed ernaar luisteren, en muziek maken gaat dan ook beter
|
Citaat:
|
eerst wel.... nu bijna niet meer.... is maar goed ook
wordt dure grap! |
pfff nee nooit, is zo saai man
of ja wel eens dat ik in mijn eentje een joint rook maar dan zijn er wel een paar vrienden bij die niet blowen |
zo vaak
|
Ik had een keer in mijn eentje zitten blowen , met vrienden erbij (die waren zo zat dat ze geen behoefte aan een joint hadden ) ...
duzz ik zat daar in mijn eentje .. best zielig .. maar ik kreeg wel een lachkick ..en zat daar tussen zatten mensen die nauwelijk meer konden praten best komisch :D |
ik blow zo vaak in mn eentje, s nachts of 's middags op mn kamer
|
Ik blow ook wle in m'n eentje. Dat is soms superchill!!! Lekker in bed liggen met een jointje en lezen, tv kijken of muziek luisteren. (of gewoon ligguh).(y) http://www.smilies.nl/scatter.gif
Ga nu trouwens ook ff jointjuh roken.:o Met, volgens hem zelf, semi-profesioneel blower Internationalist :O |
ja, dat doe ik........
|
nouw tegenwoordig doe ik u bijna niet meer, maar toentertijd ik het nog wel met enige regelmaat deed, vond ik het erg fijn om alleen te blowen, helemaal als je gewoon thuis kunt zitten,
ik ging meestal ffkes schilderen of tekenen, gaat dan veel geconsentreerder. :D |
ja
|
neej
|
nee altijd met vrienden, dat is toch ook veel leuker als je elkaar allemaal gaar kunt zien worden :D
|
neej,kan geen joint draaien:D
dus ik blow maar gezellie met me vrienden. |
De laatste tijd iets minder vaak alleen, maar een paar weken/maanden (? Vraag maar aan Plien) terug was ik vrijwel constant stoned.. Blowen in je eentje is gewoon anders relaxed dan met vrienden. Met vrienden heb je wel het voordeel dat je vaag kunt lullen, maar in je eentje is net zo leuk/fijn op een andere manier. Voor mij is blowen afentoe net zo gewoon als roken :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bij blowen is het over het algemeen zo dat je je op bepaalde dingen juist goed kan concentereren omdat je dan de rest van de dingen om je heen vergeet. Voorbeelden: Neuken, dansen, schaken (bij mij), tekenen e.d. Je zult nu wel zeggen dat blowen en rijden e.d. gevaarlijk zijn dus..... Maar dat komt omdat je dan een langzamere reactiesnelheid hebt. :) |
Citaat:
|
als je goed stoned bent zal dit allemaal toch zwaar tegenvallen
|
Citaat:
:D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55. |