Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
pfff nee nooit, is zo saai man
of ja wel eens dat ik in mijn eentje een joint rook maar dan zijn er wel een paar vrienden bij die niet blowen
|
![]() |
|
![]() |
Ik had een keer in mijn eentje zitten blowen , met vrienden erbij (die waren zo zat dat ze geen behoefte aan een joint hadden ) ...
duzz ik zat daar in mijn eentje .. best zielig .. maar ik kreeg wel een lachkick ..en zat daar tussen zatten mensen die nauwelijk meer konden praten best komisch ![]()
|
Ik blow ook wle in m'n eentje. Dat is soms superchill!!! Lekker in bed liggen met een jointje en lezen, tv kijken of muziek luisteren. (of gewoon ligguh).
![]() ![]() Ga nu trouwens ook ff jointjuh roken. ![]() Met, volgens hem zelf, semi-profesioneel blower Internationalist ![]()
Laatst gewijzigd op 19-05-2002 om 10:23. |
![]() |
|
nouw tegenwoordig doe ik u bijna niet meer, maar toentertijd ik het nog wel met enige regelmaat deed, vond ik het erg fijn om alleen te blowen, helemaal als je gewoon thuis kunt zitten,
ik ging meestal ffkes schilderen of tekenen, gaat dan veel geconsentreerder. ![]()
|
De laatste tijd iets minder vaak alleen, maar een paar weken/maanden (? Vraag maar aan Plien) terug was ik vrijwel constant stoned.. Blowen in je eentje is gewoon anders relaxed dan met vrienden. Met vrienden heb je wel het voordeel dat je vaag kunt lullen, maar in je eentje is net zo leuk/fijn op een andere manier. Voor mij is blowen afentoe net zo gewoon als roken
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Bij blowen is het over het algemeen zo dat je je op bepaalde dingen juist goed kan concentereren omdat je dan de rest van de dingen om je heen vergeet. Voorbeelden: Neuken, dansen, schaken (bij mij), tekenen e.d. Je zult nu wel zeggen dat blowen en rijden e.d. gevaarlijk zijn dus..... Maar dat komt omdat je dan een langzamere reactiesnelheid hebt. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saailent Shout #827 Verwijderd | 500 | 26-01-2010 12:40 | |
Drugs & Alcohol |
Wat wil jij met wiet? jgrolleman | 31 | 13-05-2006 17:06 | |
Drugs & Alcohol |
Hoe ben je met drugs in aanraking gekomen? stout! | 74 | 20-07-2005 19:15 | |
Drugs & Alcohol |
blow enquete...zou je willen invullen please? evanescence | 73 | 09-07-2005 22:50 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Verhalen & Gedichten |
een stuk dat ik geschreven had toen ik stoned was.. italianboy | 12 | 12-07-2001 21:55 |