![]() |
Paddo'en <<Plaatje>>
kwee nie, tis een traditie ofzow...
we (Drexz en ik) gaan binnenkort voor de 5e kaar paddo's eten... en bijna elke keer maakt iemand wel een tekening ofzow... nu heb ik deze middag aan een tekening maken geschonken... en zie hier en zie daar, hier issie (eerst het orgineel waarop die gebaseerd is...) http://members.lycos.nl/junkyz/fluorescence6.jpg en dan nu mijn versie: :D:D:D http://members.lycos.nl/junkyz/PentaP-Day.jpg |
ow ja, Penta P-Day staat dus voor de 5e Paddo dag...
en die is in een andere demensie :) (we hadden namelijk al P-Day 3D en P-Day 4D) en Christmas Special, omdat die waarschijnlijk in de kerst valt... |
cool!
Ik ga ook een keer paddo's eten , hebbie nog tips? |
euh, ja :)
vertrouwde omgeving natuurlijk, en niet een hele portie voor de eerste keer... en verwerk het in de soep... stuk makkelijker eten :D |
Paddo-tip: Maurice Ravel - Bolero
|
Dat bovenste plaatje heb ik als 8ergrond (y)
|
kep 2e plaatje als achtergrond!
dies vet! |
je kan ze ook gwoon met chips eten. zorg ervoor dat je van te voren wat dingen bij de hand hebt; water, eten, muziek enz...
en... GENIET! |
Citaat:
|
kan ik ook zelf paddo-chocolade maken? moet ik dan gewoon suikervrije chocolade kopen en smelten en verse p erin gooien? :confused:
kan nergens een recept vinden.. |
Citaat:
|
Citaat:
ik vind mexicaanse leuker, maar hawaiaanse waren beter... en veel meer denken... mexicaanse was vooral zien :D |
Iedereen heeft zijn eigen ervaringen en zijn eigen dingetjes die het zo leuk maken. Tips, go with the flow, zorg dat je geen verplichtingen hebt, en doe het alleen of met niet meer dan twee mensen.
|
Citaat:
halve portie maxicaanse = lichte stoned hele portie mexicaanse = veel denken hele portie hawaiaanse = harde hallucinerende trip |
Citaat:
hele portie mexicaanse was niet echt heel verschillend... maja, toen blowde ook niet zo vroeg erbij... (en volgens mij was het te weinig...) toen die halve hawaiaanse... dat was vaagh... twas ook heel warm en zonnig toen (buiten, bij et water, recreatie gebied) alles bewoog wel, maar er zal gewoon minder te zien zijn geweest, het was veel meer in het hoofd volgens mij... en over die laatste keer (update komt nog hoeveel dat was) dat was in de soep... volgens mij 1 portie mexicaanse... dat was echt zoo cool :) alles bewoog enzow... we gingen ook heel snel daarbij blowen... en dus in de kerst komt de volgende :D |
jah in de kerstvakantie staat alweer hele portie hawaiaanse geplaned :o (y)
|
Citaat:
volgende keer echt 2 bakjes hoor.... |
ik heb de 1e 3 keer ook gewoon gegeten... en het eten was het enige nadeel steeds, omdat het zo ranzig is...
dat kan je weg halen :D ik raad aan: Tomaten Creme Soep :D |
Ik was er dus alle keren bij (met SecreT-JunkY)
Volgens mij heeft het eten (van tevoren) er zeker wel mee te maken. De 1e keer had ik iets van 3 uur nix gegeten ofzow en ze sloegen d'r best goed in. (halve portie mexicaans). De 4e keer had ik weer een halve portie mexicaanse (ik had speciaal voor de andere die voor de 1e keer gingen paddowen een halve portie per persoon genomen). Ik had de paddo's in de soep verwerkt (dat is echt perfect en het smaakte moeilijk lekker :D) igg. de 4e keer had ik dus even veel als de 1e keer, maar ik had vlak voor de paddo's veeeel gegeten en na 20 min. merkte ik nog nix (normaal begin je ongeveer na 20 minuten iets te merken) Pas na iets van een uur begon het te werken. Ik vond de trip minder sterk dan alle voorgaande trips maar hij duurde wel langer. Volgens mij is het gewoon zo als je veel van tevoren eet worden de paddo's regelmatiger (en langzamer) opgenomen waardoor de trip dus rustiger en langer is. |
Weet iemand trouwens hoe het zit met combineren van 2 soorten paddo's ???
Als dat goed werkt (en dus niet eindigt in een super enge nachtmerrie bad-ass BADTRIP) wil ik wel is 2 soorten in de soep gooien. bijv. voor 2 personen 1 portie mexicaans 1 portie hawaiaans. |
nog een paddo-aanrader;
Truffel paddo's (Psilocybe Tampanensis) die zijn echt heel anders dan mexicaanse en hawaiaanse, hebben een heel eigen karakter kwa trip. heel helder en vrolijk enzo.. ook zeer geschikt voor mensen die voor et eerst trippen |
echt kicke, ik kan me al helemaal voorstellen hoe dat plaatje gaat bewegen ensow in een trip :)
|
Citaat:
|
als je ze normaal eet, kouw ze dan 10 minuten lang in je bek, zo word alle psyl goed opgenomen door je wangvliezen, en het zijn kleinere stukjes waardoor het sneller op word genomen in je maag. Piek komt dan meestal na een uur / uur en een kwartier.
|
Citaat:
vrienden van me namen 1e keer toen ze redelijk bezopen waren en ik laatst ook... helaas smaakt het bier niet meer als die dingen eenmaal beginnen te werken |
Citaat:
deze hadden op mij eenzelfde uitwerking als hawaiaanse... zal dus wel allemaal per persoon verschillend zijn... (m.a.w.: tips geven is errug moeilijk...) |
Paddo's zijn OPPERRRR!!!!
ik ga ook weer es met n stel friendz op de paddo's. komen er weer roze olifantjes uit het stopcontact :D :D :D LOL! xxx |
Citaat:
|
Paddo's + het nummer Eple :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:35. |