Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik vind mexicaanse leuker, maar hawaiaanse waren beter... en veel meer denken... mexicaanse was vooral zien ![]() |
![]() |
||
Citaat:
halve portie maxicaanse = lichte stoned hele portie mexicaanse = veel denken hele portie hawaiaanse = harde hallucinerende trip
||
Verwijderd
|
Citaat:
hele portie mexicaanse was niet echt heel verschillend... maja, toen blowde ook niet zo vroeg erbij... (en volgens mij was het te weinig...) toen die halve hawaiaanse... dat was vaagh... twas ook heel warm en zonnig toen (buiten, bij et water, recreatie gebied) alles bewoog wel, maar er zal gewoon minder te zien zijn geweest, het was veel meer in het hoofd volgens mij... en over die laatste keer (update komt nog hoeveel dat was) dat was in de soep... volgens mij 1 portie mexicaanse... dat was echt zoo cool ![]() en dus in de kerst komt de volgende ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() volgende keer echt 2 bakjes hoor.... |
![]() |
|
Ik was er dus alle keren bij (met SecreT-JunkY)
Volgens mij heeft het eten (van tevoren) er zeker wel mee te maken. De 1e keer had ik iets van 3 uur nix gegeten ofzow en ze sloegen d'r best goed in. (halve portie mexicaans). De 4e keer had ik weer een halve portie mexicaanse (ik had speciaal voor de andere die voor de 1e keer gingen paddowen een halve portie per persoon genomen). Ik had de paddo's in de soep verwerkt (dat is echt perfect en het smaakte moeilijk lekker ![]()
|
Weet iemand trouwens hoe het zit met combineren van 2 soorten paddo's ???
Als dat goed werkt (en dus niet eindigt in een super enge nachtmerrie bad-ass BADTRIP) wil ik wel is 2 soorten in de soep gooien. bijv. voor 2 personen 1 portie mexicaans 1 portie hawaiaans.
|
nog een paddo-aanrader;
Truffel paddo's (Psilocybe Tampanensis) die zijn echt heel anders dan mexicaanse en hawaiaanse, hebben een heel eigen karakter kwa trip. heel helder en vrolijk enzo.. ook zeer geschikt voor mensen die voor et eerst trippen
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
vrienden van me namen 1e keer toen ze redelijk bezopen waren en ik laatst ook... helaas smaakt het bier niet meer als die dingen eenmaal beginnen te werken |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
deze hadden op mij eenzelfde uitwerking als hawaiaanse... zal dus wel allemaal per persoon verschillend zijn... (m.a.w.: tips geven is errug moeilijk...)
|
|