![]() |
DJ Boozywoozy, kan het NOG goedkoper?
Ongelooflijk zeg, dat "nieuwe" nummer van DJ Boozywoozy. Hij heeft nu drie of vier numers uitgebracht die in de top-40 kwamen. En werkelijk waar, AL die nummers zijn 't zelfde :/. Als je ze tegelijk laat afspelen: precies hetzelfde ritme. Echt zo ontzettend goedkoop...
Wat vinden jullie van zijn nummers? (of beter gezegd: wat vinden jullie van zijn "ene nummer"? Want meer zijn het er niet eigenlijk...) |
Heel erg fout (n) ik luister alleen naar Ambient, Techno, Club, Progressive etc. en Drum 'n Bass als ik los wil gaan. En niet naar Boozywoozy...OMG het idee alleen al :o (n)
|
Ik vind het echt commerciële bagger. Het kan nog goedkoper: check de Klubbheads maar eens :D
|
DJ BoozyWoozy is 1/3 van de Klubbheads. En dan moet ik zeggen dat die Klubbheads producties nog nét iets beter zijn.
Wat dat betreft vind ik Jan Wayne ook een kanshebber, zijn muziek slaat ook helemaal nergens op. Evenals Aquagen en concorten. Allemaal zooi |
Ik vond Party Affair nog wel leuk om op te feesten enzo, maar het wordt steeds goedkoper....
maarja, mensen kopen het dus waarom zou hij stoppen?? Ik begrijp alleen niet dat er mensen zijn die die singles kopen.... |
Ik vind Aquagen wel meevallen geloof ik.
Boosiewoosie is totale bagger ik begrijp neit dat dat in de top40 kan komen want welke debiel koopt dat nou? |
Achja, dat is waarschijnlijk de hype bij het top40 publiek :o
|
vandaag de nieuwe single van Cosmic Gate gehoord.... echt te erg... de remixen gingen nog wel... maar de tv-edit is niet om aan te horen!
|
ach..als jij dr 10duizenden guldens voor zou krijgen zou jij t zelfde doen..
|
Citaat:
Ik maak gewoon niet van dat soort teringzooi. Zelfs al zou ik een top 40 tune schrijven, dan zou ik zorgen dat het een kwaliteitsprodukt was. |
ik word er schijtziek van :mad:
|
Typisch geval van "Apres Ski House". Puur gemaakt om financiële redenen.
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik vond t toch al een stomme gozer.
|
Citaat:
|
Ik luister toch alleen drum'nbass, industrial en deephouse als ik uitga.. puh :p
|
Inderdaad afgrijselijke muziek :)
|
Doe mij maar techno/hardhouse/house
en het liefst niet commercieel |
je hebt geoie commerciele shti maar bozzywozzy of jayne allemaal van die trutten die alelen maar op geld af gaan
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ooziewoozieboezie rulezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ;)
|
boozywoozy en wayne zijn alle 2 bagger. apre ski house is een goede uitdrukking jah. lekkere goedkope herkenware tune en klaar. overigens, iemand dat stukje op tmf gezien van jan wayne waar ie zo zit te vertellen van " hi im jan wayne and you know" "jan wayne's gonna move ya !" ja sorry heel leuk maar t klinkt zo ontzettend NEP ! .
maar goed. dat de kwaliteit in t uigaansleven snel mag terugkomen ! (y) |
Citaat:
|
Overall conclusion.....can't get any cheaper;)
|
Citaat:
Vefder ben ik het eens met al het negatiefe over boeziewoezie(alles volgens mij maja). |
Citaat:
|
komaan zeg, wel schandelijk hé, boozy woozy met trance vergelijken. trance kan bangelijk goed zijn gewoon, boozy is gewoon commerciele dance-house. Die eerste Party affair kon er nog mee door, maar alles is gewoon hetzelfde.
|
Citaat:
|
UItermate slecht *UT je kan dat gewoon niet een dj noemen! FOUT FOUT FOUT! Hou zelf niet van die commercielen gedoe, hou van goede techno hous/groove progressive. TJah dat het in top-40 kan komen.....Zou echt geen idee hebben hoe dat kan...? GEld speelt een rol een hele grote dat weet ik zeker. Of ze vragen het aan het kinderen van 12. Maarja die hebben ook weer zon zijn eigen muziek voor hun leeftijd. Waar luisterde wij na toen we klein waren ;)
|
Niemand houdt hier van commercieel gedoe.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze moesten die boozy woozy eens afschieten met z'n klote muziek en zijn rotkop :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
(okee, Xpander is wel n goed nummer... maarja... da's dan ook alweer best oud... en is nooit door de hot or nots heengekomen... onbegrijpelijk) en ik wilde even zeggen dat er soms wèl housemuziek van hoge kwaliteit in de top nog wat staat... jij hebt het dan alleen niet opgemerkt... tja... en weetje als ik mag kiezen tussen trance of gewone simpele muziek waar je niet naar hoeft te luisteren, maar die je kan negeren, kies ik denk ik voor de simpele muziek... |
Citaat:
|
Citaat:
en ja...natuurlijk staat er ook welns een houseplaatje van hoge kwaliteit in de top 40, maar de meeste platen in de top40 zijn idd troep... |
Citaat:
|
Citaat:
Zelf ben ik er ook helemaal niet weg van, maar dat komt in tegenstelling tot de meesten hier niet doordat het commercieel is maar omdat het gewoon een dom nummer is. |
Nee niet mijn style (n) allemaal zo eentonig!
|
Turn up the bass van de Klubbheads vond ik echt goed, maar die boozywoozy kan beter samen met ittybitty en greatski eens een vette plaat gaan maken dan zelf iets klooien met rap-melodietjes.
REIE |
Citaat:
Xpander, mijn favo nummer allertijden |
kan t marketing gericht nog beter; nee denk het niet..
Hij doet t gewoon slim.. Maar of dat een genot is aan je oren is een tweede |
Citaat:
Het is alleen niet om aan te horen, en bovendien ook heel goedkoop, omdat dat nummers nauwelijks verschillen... :( |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:06. |