Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
boozywoozy en wayne zijn alle 2 bagger. apre ski house is een goede uitdrukking jah. lekkere goedkope herkenware tune en klaar. overigens, iemand dat stukje op tmf gezien van jan wayne waar ie zo zit te vertellen van " hi im jan wayne and you know" "jan wayne's gonna move ya !" ja sorry heel leuk maar t klinkt zo ontzettend NEP ! .
maar goed. dat de kwaliteit in t uigaansleven snel mag terugkomen ! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Vefder ben ik het eens met al het negatiefe over boeziewoezie(alles volgens mij maja). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
UItermate slecht *UT je kan dat gewoon niet een dj noemen! FOUT FOUT FOUT! Hou zelf niet van die commercielen gedoe, hou van goede techno hous/groove progressive. TJah dat het in top-40 kan komen.....Zou echt geen idee hebben hoe dat kan...? GEld speelt een rol een hele grote dat weet ik zeker. Of ze vragen het aan het kinderen van 12. Maarja die hebben ook weer zon zijn eigen muziek voor hun leeftijd. Waar luisterde wij na toen we klein waren
![]()
||
Citaat:
Ze moesten die boozy woozy eens afschieten met z'n klote muziek en zijn rotkop ![]()
||
Citaat:
(okee, Xpander is wel n goed nummer... maarja... da's dan ook alweer best oud... en is nooit door de hot or nots heengekomen... onbegrijpelijk) en ik wilde even zeggen dat er soms wèl housemuziek van hoge kwaliteit in de top nog wat staat... jij hebt het dan alleen niet opgemerkt... tja... en weetje als ik mag kiezen tussen trance of gewone simpele muziek waar je niet naar hoeft te luisteren, maar die je kan negeren, kies ik denk ik voor de simpele muziek...
||
![]() |
Citaat:
en ja...natuurlijk staat er ook welns een houseplaatje van hoge kwaliteit in de top 40, maar de meeste platen in de top40 zijn idd troep... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zelf ben ik er ook helemaal niet weg van, maar dat komt in tegenstelling tot de meesten hier niet doordat het commercieel is maar omdat het gewoon een dom nummer is.
|
Turn up the bass van de Klubbheads vond ik echt goed, maar die boozywoozy kan beter samen met ittybitty en greatski eens een vette plaat gaan maken dan zelf iets klooien met rap-melodietjes.
REIE
||
Citaat:
Xpander, mijn favo nummer allertijden |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is alleen niet om aan te horen, en bovendien ook heel goedkoop, omdat dat nummers nauwelijks verschillen... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
|