Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2002, 18:38
Verwijderd
Ongelooflijk zeg, dat "nieuwe" nummer van DJ Boozywoozy. Hij heeft nu drie of vier numers uitgebracht die in de top-40 kwamen. En werkelijk waar, AL die nummers zijn 't zelfde :/. Als je ze tegelijk laat afspelen: precies hetzelfde ritme. Echt zo ontzettend goedkoop...

Wat vinden jullie van zijn nummers? (of beter gezegd: wat vinden jullie van zijn "ene nummer"? Want meer zijn het er niet eigenlijk...)
Advertentie
Oud 28-11-2002, 18:42
Pan Am
Pan Am is offline
Heel erg fout ik luister alleen naar Ambient, Techno, Club, Progressive etc. en Drum 'n Bass als ik los wil gaan. En niet naar Boozywoozy...OMG het idee alleen al
Oud 28-11-2002, 19:16
razkal
razkal is offline
Ik vind het echt commerciële bagger. Het kan nog goedkoper: check de Klubbheads maar eens
Oud 28-11-2002, 19:34
Six4Eight
Six4Eight is offline
DJ BoozyWoozy is 1/3 van de Klubbheads. En dan moet ik zeggen dat die Klubbheads producties nog nét iets beter zijn.

Wat dat betreft vind ik Jan Wayne ook een kanshebber, zijn muziek slaat ook helemaal nergens op. Evenals Aquagen en concorten. Allemaal zooi
Oud 28-11-2002, 20:12
Maartenpaarten
Maartenpaarten is offline
Ik vond Party Affair nog wel leuk om op te feesten enzo, maar het wordt steeds goedkoper....

maarja, mensen kopen het dus waarom zou hij stoppen?? Ik begrijp alleen niet dat er mensen zijn die die singles kopen....
Oud 28-11-2002, 22:54
Verwijderd
Ik vind Aquagen wel meevallen geloof ik.

Boosiewoosie is totale bagger ik begrijp neit dat dat in de top40 kan komen want welke debiel koopt dat nou?
Oud 28-11-2002, 23:13
DaTommy
DaTommy is offline
Achja, dat is waarschijnlijk de hype bij het top40 publiek
Oud 29-11-2002, 00:17
Retarded
Retarded is offline
vandaag de nieuwe single van Cosmic Gate gehoord.... echt te erg... de remixen gingen nog wel... maar de tv-edit is niet om aan te horen!
Oud 29-11-2002, 00:30
pinhead
pinhead is offline
ach..als jij dr 10duizenden guldens voor zou krijgen zou jij t zelfde doen..
Oud 29-11-2002, 01:01
Six4Eight
Six4Eight is offline
Citaat:
pinhead schreef:
ach..als jij dr 10duizenden guldens voor zou krijgen zou jij t zelfde doen..
Nee, absoluut niet.

Ik maak gewoon niet van dat soort teringzooi. Zelfs al zou ik een top 40 tune schrijven, dan zou ik zorgen dat het een kwaliteitsprodukt was.
Oud 29-11-2002, 09:19
Verwijderd
ik word er schijtziek van
Oud 29-11-2002, 10:27
Gonzo
Gonzo is offline
Typisch geval van "Apres Ski House". Puur gemaakt om financiële redenen.
Oud 29-11-2002, 14:18
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Six4Eight schreef:
DJ BoozyWoozy is 1/3 van de Klubbheads. En dan moet ik zeggen dat die Klubbheads producties nog nét iets beter zijn.

Wat dat betreft vind ik Jan Wayne ook een kanshebber, zijn muziek slaat ook helemaal nergens op. Evenals Aquagen en concorten. Allemaal zooi
Seconded.

Citaat:
maartenlof schreef:

maarja, mensen kopen het dus waarom zou hij stoppen?? Ik begrijp alleen niet dat er mensen zijn die die singles kopen....
Debiele mensen kopen debiele muziek.
Oud 29-11-2002, 15:33
SugarBox
SugarBox is offline
Ik vond t toch al een stomme gozer.
Oud 29-11-2002, 17:20
ESCO
ESCO is offline
Citaat:
Boosiewoosie is totale bagger ik begrijp neit dat dat in de top40 kan komen want welke debiel koopt dat nou?
Jongentjes en meisjes van 12 t/m 16 die naar trance luisteren kopen die cd's.
Oud 29-11-2002, 21:05
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik luister toch alleen drum'nbass, industrial en deephouse als ik uitga.. puh
Oud 29-11-2002, 22:52
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Inderdaad afgrijselijke muziek
Oud 30-11-2002, 11:23
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Doe mij maar techno/hardhouse/house

en het liefst niet commercieel
Oud 30-11-2002, 14:44
Angerfist
Angerfist is offline
je hebt geoie commerciele shti maar bozzywozzy of jayne allemaal van die trutten die alelen maar op geld af gaan
Oud 30-11-2002, 14:47
Angerfist
Angerfist is offline
Citaat:
ESCO schreef:
tis geen trance ,bossy wozzy is club
Oud 30-11-2002, 15:57
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
Six4Eight schreef:
Nee, absoluut niet.

Ik maak gewoon niet van dat soort teringzooi. Zelfs al zou ik een top 40 tune schrijven, dan zou ik zorgen dat het een kwaliteitsprodukt was.
ja maar kwaliteitsvolle dance muziek staat nou eenmaal (vrijwel) nooit in de top40 dus je bent wel verplicht tot het maken van simpele zooi, wil je echt gaan ca$hen
Oud 30-11-2002, 16:38
J
J is offline
ooziewoozieboezie rulezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Oud 30-11-2002, 17:31
McM@dj
McM@dj is offline
boozywoozy en wayne zijn alle 2 bagger. apre ski house is een goede uitdrukking jah. lekkere goedkope herkenware tune en klaar. overigens, iemand dat stukje op tmf gezien van jan wayne waar ie zo zit te vertellen van " hi im jan wayne and you know" "jan wayne's gonna move ya !" ja sorry heel leuk maar t klinkt zo ontzettend NEP ! .
maar goed.

dat de kwaliteit in t uigaansleven snel mag terugkomen !
Oud 30-11-2002, 18:20
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:

dat de kwaliteit in t uigaansleven snel mag terugkomen !
Er is meer dan genoeg kwaliteit in het uitgaansleven. Moet je alleen effe verder zoeken dan je neus lang is.
Oud 30-11-2002, 19:09
Pan Am
Pan Am is offline
Overall conclusion.....can't get any cheaper
Advertentie
Oud 01-12-2002, 11:58
RuffThugg
RuffThugg is offline
Citaat:
ESCO schreef:
Is t wel trance?, want ik luister wel eens trance-cd-tjes op school bij een jongen in m'n klas maar dat is toch echt heel anders dan die boeziewoezie.

Vefder ben ik het eens met al het negatiefe over boeziewoezie(alles volgens mij maja).
Oud 01-12-2002, 18:01
ESCO
ESCO is offline
Citaat:
Is t wel trance?, want ik luister wel eens trance-cd-tjes op school bij een jongen in m'n klas maar dat is toch echt heel anders dan die boeziewoezie
O ik dacht dat t trance was mijn fout.
Oud 01-12-2002, 20:33
Bram
Bram is offline
komaan zeg, wel schandelijk hé, boozy woozy met trance vergelijken. trance kan bangelijk goed zijn gewoon, boozy is gewoon commerciele dance-house. Die eerste Party affair kon er nog mee door, maar alles is gewoon hetzelfde.
Oud 02-12-2002, 08:43
Toscane
Toscane is offline
Citaat:
eXo schreef:
Ik vind Aquagen wel meevallen geloof ik.

een vriendin van mij... Moet toegeven dak die laatste van BoozyWoozy ook nie zo'n succes vond, dat ie commercieel is, nou ja boeiend als ik t mooi vind, maar vind t eik ook nie mooi en je hebt gelijk t klinkt wel amaal (ongeveer) t zelfde. Maar die vorige von ik nog wel redelijk om naar te luisteren hoor, nie dak denk van nou als ik da hoor als ik uitga super, eigenlijk meer van liever niet, maar ik kan me er nie al te druk om maken. Moet zeggen dak die hitmix van Jan Wayne nog wel n stuk zieliger vind dan one more try. Das echt t toppunt.
Oud 03-12-2002, 16:47
Billy_bob
Billy_bob is offline
UItermate slecht *UT je kan dat gewoon niet een dj noemen! FOUT FOUT FOUT! Hou zelf niet van die commercielen gedoe, hou van goede techno hous/groove progressive. TJah dat het in top-40 kan komen.....Zou echt geen idee hebben hoe dat kan...? GEld speelt een rol een hele grote dat weet ik zeker. Of ze vragen het aan het kinderen van 12. Maarja die hebben ook weer zon zijn eigen muziek voor hun leeftijd. Waar luisterde wij na toen we klein waren
Oud 04-12-2002, 17:47
Verwijderd
Niemand houdt hier van commercieel gedoe.
Oud 04-12-2002, 21:45
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
Angerfist schreef:
nou wat een verschil, tis allemaal onmuzikale commerciele rommel, damn ik word er schijtziek van.
Oud 04-12-2002, 22:35
Verwijderd
Citaat:
empyrian schreef:
nou wat een verschil, tis allemaal onmuzikale commerciele rommel, damn ik word er schijtziek van.
Pardon?
Oud 05-12-2002, 13:31
Doelloos
Doelloos is offline
Citaat:
ESCO schreef:
Vergis je niet, het is vooral populair bij basisbaby's..
Ze moesten die boozy woozy eens afschieten met z'n klote muziek en zijn rotkop
Oud 05-12-2002, 20:58
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
empyrian schreef:
jongen...als je nix van trance weet, hou dan gewoon je commentaar voor je
Oud 06-12-2002, 00:56
coecie
coecie is offline
Citaat:
pinhead schreef:
jongen...als je nix van trance weet, hou dan gewoon je commentaar voor je
hij zegt alleen dat ie t allebei crap vind, kan toch, ik ben het met hem eens, trance en club in de top 40 is n beetje simpel...
(okee, Xpander is wel n goed nummer... maarja... da's dan ook alweer best oud... en is nooit door de hot or nots heengekomen... onbegrijpelijk)

en ik wilde even zeggen dat er soms wèl housemuziek van hoge kwaliteit in de top nog wat staat... jij hebt het dan alleen niet opgemerkt...
tja... en weetje als ik mag kiezen tussen trance of gewone simpele muziek waar je niet naar hoeft te luisteren, maar die je kan negeren, kies ik denk ik voor de simpele muziek...
Oud 06-12-2002, 09:26
radio-led
radio-led is offline
Citaat:
Angerfist schreef:
Boozy woozy is geen club, t'is een muziek verneuker die bij geen enkele normale stijl valt in te delen *kotsend gezichtje*
Oud 06-12-2002, 12:36
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
coecie schreef:
hij zegt alleen dat ie t allebei crap vind, kan toch, ik ben het met hem eens, trance en club in de top 40 is n beetje simpel...
(okee, Xpander is wel n goed nummer... maarja... da's dan ook alweer best oud... en is nooit door de hot or nots heengekomen... onbegrijpelijk)

en ik wilde even zeggen dat er soms wèl housemuziek van hoge kwaliteit in de top nog wat staat... jij hebt het dan alleen niet opgemerkt...
tja... en weetje als ik mag kiezen tussen trance of gewone simpele muziek waar je niet naar hoeft te luisteren, maar die je kan negeren, kies ik denk ik voor de simpele muziek...
als hij zn oordeel velt op basis van wat hij in de top40 hoort qua 'trance' (want ik neem aan dattie zich niet verdiept / op zoek gaat naar betere trance die bijv. niet in de top40 staat) , dan vind ik dat je gewoon poep praat als je zegt dat alle trance onmuzikale commerciele rommel is....

en ja...natuurlijk staat er ook welns een houseplaatje van hoge kwaliteit in de top 40, maar de meeste platen in de top40 zijn idd troep...
Oud 06-12-2002, 17:28
Toscane
Toscane is offline
Citaat:
Buddy schreef:
*kotsend gezichtje*
*kotsend gezichtje*= :Q
Oud 06-12-2002, 19:51
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Doelloos schreef:
Vergis je niet, het is vooral populair bij basisbaby's..
Ze moesten die boozy woozy eens afschieten met z'n klote muziek en zijn rotkop
je zou het ook gewoon niet kunnen luisteren.

Zelf ben ik er ook helemaal niet weg van, maar dat komt in tegenstelling tot de meesten hier niet doordat het commercieel is maar omdat het gewoon een dom nummer is.
Oud 10-12-2002, 17:19
snoetje
snoetje is offline
Nee niet mijn style allemaal zo eentonig!
Oud 12-12-2002, 17:23
REIE
REIE is offline
Turn up the bass van de Klubbheads vond ik echt goed, maar die boozywoozy kan beter samen met ittybitty en greatski eens een vette plaat gaan maken dan zelf iets klooien met rap-melodietjes.

REIE
Oud 13-12-2002, 13:33
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
coecie schreef:

Kijk jij snapt het

Xpander, mijn favo nummer allertijden
Oud 13-12-2002, 19:29
italianboy
italianboy is offline
kan t marketing gericht nog beter; nee denk het niet..

Hij doet t gewoon slim..

Maar of dat een genot is aan je oren is een tweede
Oud 13-12-2002, 20:53
Verwijderd
Citaat:
italianboy schreef:
kan t marketing gericht nog beter; nee denk het niet..

Hij doet t gewoon slim..

Maar of dat een genot is aan je oren is een tweede
Uiteraard, hij verdient bakken met geld. Heel slim van hem, elk 14 jarig trutje of jongentje luistert er naar

Het is alleen niet om aan te horen, en bovendien ook heel goedkoop, omdat dat nummers nauwelijks verschillen...
Oud 16-12-2002, 13:04
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
Six4Eight schreef:

kan het niet meer dan met je eens zijn

Regels voor berichten