![]() |
Ik bedoel, wiet heeft ook echt wel nadelen ofzo...
Ik blow zelf ook wel eens, maar ik doe dus echt steeds minder, ik bedoel, kijk allemaal ff om je heel en zie wat er gebeurd als je verslaafd raakt. Ik vind dat iedereen teveel doet alsof soft drugs een fucking snoepje is ofzo.....
|
het is lekkerder dan een snoepje maar wat gebeurt er dan allemaal voor vreselijks als je verslaafd raakt volgens jou???
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en niet te vergeten als je fout gaat
|
ZO zwaar tast wiet de hersenen niet aan. Je kunt niet lichamelijk maar wel geestelijk verslaafd raken.
Wiet kan wel leiden tot concentratie stoornissen (niet zo fijn in examenjaar), eetstoornissen (niet zo fijn als je anorexia of bolimia hebt), gemoedswisselingen (mijn ervaring is een tot twee weken down zijn na een stick) etc etc etc... goede redenen om te stoppen... ja.. maar tis zooo lekker... en als je weet wat je doet dan ist goed... alks t verantwoord blijft... mijn visie... http://forum.scholieren.com/biggrin.gif |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mmm...
ben eigenlijk meer stoned dan dat ik clean ben maar van die hele slechte cijfers merk ik nog ff nix... Ik heb gewoon geen zin om aan skoal te werken maar die cijfers die blijven komen haha.. xxx eve |
Ze zijn vaak in snoepjes vorm te verkrijgen.. Agh drugs is gewoon heer-lijk!
Alleen moet je wel oppassen ja.. |
ik laat t ff linx liggen....
paasvakantie wordt weer knallen!!! YEHA!! |
I be ook nie tegen drugs ofzo (zekor niet) maar je moet er wel mee oppassen vind ik, er niet te makkelijk over doen ofzo....
|
Ik had 3 voldoendes op me kerstrapport! WOEHOE! En vriend van mij die ook blowt is dit hele jaar ongeveer 6 keer op school gekomen ofzo...
hoezo 'je wordt lui van wiet'? Niet dat het me boeit want met die 3 voldoendes kan ik wel mooi naar het grafisch lyceum (was ook pis geluk dat ik precies voor de 3 vakken waar ik voldoende voor nodig had ook voldoende voor had). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is alleen de vraag of ik wel wil stoppen met blowen voor school... Ja erg domme uitspraak he (voor jullie dan) maar ik kom altijd op me pootjes terecht, en al breek ik me benen in deze maatschappij helen ze snel genoeg. |
ik geef je gelijk...
|
Blowen is gaafffffff en je kunt er nie verslaafd aan raken anders was ik allang verslaafd geweest!!blowen ruleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeez!!mzzl wa!!
|
Citaat:
|
Blondie is echt weer zo kut kleuter die denkt dat het stoer is om te blowen ..
|
Citaat:
lijkt mij een goede reden om te stoppen!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:52. |