Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-02-2002, 18:31
eminemgirlxxxx
eminemgirlxxxx is offline
Ik blow zelf ook wel eens, maar ik doe dus echt steeds minder, ik bedoel, kijk allemaal ff om je heel en zie wat er gebeurd als je verslaafd raakt. Ik vind dat iedereen teveel doet alsof soft drugs een fucking snoepje is ofzo.....

Oud 20-02-2002, 10:24
Isa
Isa is offline
het is lekkerder dan een snoepje maar wat gebeurt er dan allemaal voor vreselijks als je verslaafd raakt volgens jou???
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 13:30
Kruymeldtje
Kruymeldtje is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
het is lekkerder dan een snoepje maar wat gebeurt er dan allemaal voor vreselijks als je verslaafd raakt volgens jou???
Dan blow je dagelijks je hersens naar de knoppen!!!! En loop je veel te vaak als een stonede zombie rond
Oud 20-02-2002, 14:06
Isa
Isa is offline
Citaat:
Kruymeldtje schreef:
Dan blow je dagelijks je hersens naar de knoppen!!!! En loop je veel te vaak als een stonede zombie rond
na 1 week zijn die negatieve dingen die wiet met je hersenen flikt al weer weg. (en het voornaamste negatieve dat met je hersenen uit word gespookt is slechts een slechter korte-termijn geheugen.)
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 14:45
onzinnigegothic
onzinnigegothic is offline
en niet te vergeten als je fout gaat
Oud 20-02-2002, 16:34
ConnX
ConnX is offline
ZO zwaar tast wiet de hersenen niet aan. Je kunt niet lichamelijk maar wel geestelijk verslaafd raken.

Wiet kan wel leiden tot concentratie stoornissen (niet zo fijn in examenjaar), eetstoornissen (niet zo fijn als je anorexia of bolimia hebt), gemoedswisselingen (mijn ervaring is een tot twee weken down zijn na een stick) etc etc etc... goede redenen om te stoppen... ja..

maar tis zooo lekker...
en als je weet wat je doet dan ist goed...
alks t verantwoord blijft...

mijn visie...
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 17:19
-huktie-
-huktie- is offline
Citaat:
ConnX schreef:
Wiet kan wel leiden tot concentratie stoornissen (niet zo fijn in examenjaar
Das idd vervelend. Ik zit in t examenjaar maar merk t wel jah
Oud 20-02-2002, 18:07
Günther
Günther is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
en het voornaamste negatieve dat met je hersenen uit word gespookt is slechts een slechter korte-termijn geheugen
jaaa hahaha daar heb ik wel last van jah hahaha soms denk ik van "ik moet toch eens minder gaan blowen" haha maar ik ben er nu een week af en tis wel goed hiero (dat korte-termijn geheugen is nog wel kut haha)
Oud 20-02-2002, 20:07
onzinnigegothic
onzinnigegothic is offline
Citaat:
-huktie- schreef:
Das idd vervelend. Ik zit in t examenjaar maar merk t wel jah
whehehe ken sinds ik eens in de 2 weekjes blow worden mijn cijfers ineens lager

Oud 21-02-2002, 10:42
E-V-E
E-V-E is offline
mmm...
ben eigenlijk meer stoned dan dat ik clean ben maar van die hele slechte cijfers merk ik nog ff nix...
Ik heb gewoon geen zin om aan skoal te werken maar die cijfers die blijven komen haha..
xxx eve
Oud 21-02-2002, 13:22
hotkarl
hotkarl is offline
Ze zijn vaak in snoepjes vorm te verkrijgen.. Agh drugs is gewoon heer-lijk!
Alleen moet je wel oppassen ja..
Oud 21-02-2002, 14:07
ConnX
ConnX is offline
ik laat t ff linx liggen....
paasvakantie wordt weer knallen!!!

YEHA!!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 20:54
eminemgirlxxxx
eminemgirlxxxx is offline
I be ook nie tegen drugs ofzo (zekor niet) maar je moet er wel mee oppassen vind ik, er niet te makkelijk over doen ofzo....
Oud 23-02-2002, 13:12
A-man
A-man is offline
Ik had 3 voldoendes op me kerstrapport! WOEHOE! En vriend van mij die ook blowt is dit hele jaar ongeveer 6 keer op school gekomen ofzo...
hoezo 'je wordt lui van wiet'?
Niet dat het me boeit want met die 3 voldoendes kan ik wel mooi naar het grafisch lyceum (was ook pis geluk dat ik precies voor de 3 vakken waar ik voldoende voor nodig had ook voldoende voor had).
Oud 23-02-2002, 14:34
Isa
Isa is offline
Citaat:
A-man schreef:
Ik had 3 voldoendes op me kerstrapport! WOEHOE! En vriend van mij die ook blowt is dit hele jaar ongeveer 6 keer op school gekomen ofzo...
hoe weet je zo zeker dat dat door de wiet komt? kan ook juist omgekeerd zijn, hij is een spijbelverslaafde en omdat ie niks te doen heeft blowt ie zich suf.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 19:05
A-man
A-man is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
Citaat:
A-man schreef:
hoe weet je zo zeker dat dat door de wiet komt? kan ook juist omgekeerd zijn, hij is een spijbelverslaafde en omdat ie niks te doen heeft blowt ie zich suf.
Nou dat is dus echt niet zo, hij zat eers op haganum (gymnasium) en ongeveer toen begon hij te blowen, in dat jaar dat ie begon te blowen is ie blijven zitten, toen is ie dit jaar naar de school gegaan waar ik ook op zit en hij komt gewoon helemaal niet meer, en bij mij eigenlijk precies hetzelfde, vroeger altijd hoge cijfers, sinds ik blow gaan ze allemaal omlaag.
Oud 23-02-2002, 19:08
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
A-man schreef:
Nou dat is dus echt niet zo, hij zat eers op haganum (gymnasium) en ongeveer toen begon hij te blowen, in dat jaar dat ie begon te blowen is ie blijven zitten, toen is ie dit jaar naar de school gegaan waar ik ook op zit en hij komt gewoon helemaal niet meer, en bij mij eigenlijk precies hetzelfde, vroeger altijd hoge cijfers, sinds ik blow gaan ze allemaal omlaag.
Het klinkt misschien een beetje bot, maar je bent gewoon een sukkel die zijn drugsgebruik niet weet te controleren!

Oud 24-02-2002, 15:02
A-man
A-man is offline
Citaat:
Uncle_Sam schreef:
Het klinkt misschien een beetje bot, maar je bent gewoon een sukkel die zijn drugsgebruik niet weet te controleren!

Ik kan best stoppen, ik ben een tijdje geleden 3 weken gestopt en ik had er totaal geen problemen mee.
Het is alleen de vraag of ik wel wil stoppen met blowen voor school... Ja erg domme uitspraak he (voor jullie dan) maar ik kom altijd op me pootjes terecht, en al breek ik me benen in deze maatschappij helen ze snel genoeg.
Oud 24-02-2002, 20:25
*meissie*
*meissie* is offline
ik geef je gelijk...
Oud 01-03-2002, 08:00
blondie9999
blondie9999 is offline
Blowen is gaafffffff en je kunt er nie verslaafd aan raken anders was ik allang verslaafd geweest!!blowen ruleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeez!!mzzl wa!!
Oud 01-03-2002, 11:08
Isa
Isa is offline
Citaat:
blondie9999 schreef:
Blowen is gaafffffff

so?

en je kunt er nie verslaafd aan raken

natuurlijk kun je er wel verslaafd aan raken.

anders was ik allang verslaafd geweest!!

misschien ben je dat al. vraagje:hoeveel blow jij?

blowen ruleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeez!!mzzl wa!!
mzzl.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 11:37
Locke
Locke is offline
Blondie is echt weer zo kut kleuter die denkt dat het stoer is om te blowen ..
Oud 01-03-2002, 17:39
Günther
Günther is offline
Citaat:
A-man schreef:
vroeger altijd hoge cijfers, sinds ik blow gaan ze allemaal omlaag.

lijkt mij een goede reden om te stoppen!!
Reageren

Regels voor berichten