![]() |
vindt hij/zij me leuk?? ===> lichaamstaal
heeej
heel smmpel om een indicatie te krijgen of iemand je leuk vindt: dat uit zich op 2 manieren ten eerste alles wat met mooimaken te maken heeft recht gaan staan haren zitten plukken aan kleding en schoonmaken schoenen ten tweede aand8 op jou richten schouders haakds op jou ogen blijven aankijken beide voeten die naar jou wijzen dat dit eens een keer gebeurd zegt niet zoveel, maar echt structureel ben je wel iets bijzonders bij mij werkt het niet (ik blokkeer bewust mijn lichaamstaal) en degene die ik wil testen overdrijft juist haar lichaamstaal het is dus all1 maar een indicatie kunnen jullie nog toevoegingen verzinnen?? of heb je opmerkingen?? (en zeg nou niet dat dit niet voor jou geldt, ik zie dit regelmatig en je doet het onbewust dus je herinnert je het ook niet) |
1. ze lacht om al je grapjes, zelfs als ze flauw zijn.
2. pupillen verwijden als ze je aankijkt of ziet 3. ze zelf praatjes met je komt maken 4. ze moeite voor je doet (op wat voor manier dan ook) 5. ze met haar lichaam naar je toegedraaid zit als je met haar praat (of in ieder geval zoveel mogelijk). 6. ze je oogcontact niet vermijd (wat niet altijd geldt, want sommige mensen vinden oogcontact maken gewoon moeilijk) 7. ze een open houding naar je aanneemt, dus niet met de armen over elkaar enzo. 8. ze over je praat tegen anderen terwijl je er niet bent 9. ze dingen over je weet die jij haar niet verteld hebt (ze heeft anderen over je gevraagd of is zelf op zoek gegaan). |
Citaat:
|
Ik ben het er niet mee eens dat 8 en 9 met stip op 1 moeten hoor. Ze kan je ook gewoon een leuke jongen vinden en meer niet.
|
Hmz, ik maak gebruik van lichaamstaal, ik vind het echt een geweldige vorm van communicatie.. het verbaast me elke keer weer hoeveel je toch kunt zeggen zonder woorden!
Maar euh.. sja, de signalen die ik afgeef zijn al genoemd, en dat zijn tevens de signalen die ik opvang.. Er zijn trouwens echter ook anti-signalen, daar maak ik zelf in ieder geval wel gebruik van.. Als iemand interesse in mij toon en van mijn kant is er echt nada.. Ik reageer heel kort op vragen die worden gesteld, ik kijk voortdurend de andere kant op, ik richt me extra veel op een ander persoon, ik keer iemand de rug toe etc. Klinkt eigenlijk allemaal best wel bot als ik het terug lees, maar zo doe ik dan ook alleen als ik echt helemaal niets van die persoon moet hebben.. Als ik iemand wel mag maar niet leuk vind, reageer ik wat normaler hoor :D |
Citaat:
|
Pupillen hihi, vond gisteren nog meisje leuk, kijk naar haar pupillen en toen waren we aan het zoenen :D
Haha zo ging het niet helemaal maar toch. Kijk ook is naar haar polsen als die naar jou wijzen is het goed. |
Dat oogcontact is vaak ook nog eens een moment waarop de tijd even stilstaat en het volgende contact wordt dan vaak gemaakt met lippen en tong ;)
|
Citaat:
|
Lichaamstaal is reflectie... je interpreteert vanuit je eigen zicht op hoe jij zou laten merken dat je iemand leuk vind... voor een ander kan het ook helemaal niets betekenen... als je geluk hebt raad je de lichaamstaal een keertje goed.
|
Citaat:
|
Jeetje, 90% van de genoemde 'lichaamstaal' zie ik nooit gebeuren naar mij toe. :eek:
Wel 'lachen', maar dat kan ook zijn "hou alsjeblieft je bek!" |
Ik heb zelf problemen met (8 en) 9.
Dat een meisje vraagt 'hey hoe the fuck weet jij dat' :D :D |
Enige wat ik doe is een beetje met mn haar spelen :p
|
Citaat:
|
Citaat:
en tuurlijk een uurtje zegt weinig maar je kan over het algemeen wel een beetje kijken :) |
ik pluk altijd aan vanalles en zit altijd aan m'n haar, of ik nou iemand leuk vind of niet :p
|
heey NARE MAN (Ja, en als er littekens op zitten, zit je fout. )
dat hoeft tog nie! :confused: ! tken tog ook oude littekens zijn ofzo.. zou beetje lullig zijn he! heb je ooit iets gedaan, reageren mensen je hele leven lang op! |
Citaat:
tip 2: kweek humor tip 3: neem nare niet serieus ;) |
okeej dan roos, kzal dr aandenken, tdeed me gewoon ff aan mensen denken in me omgeving...
thxs, bye |
Citaat:
|
Citaat:
Als ik zelf ga opletten hoe ik mij gedraag als ik met iemand praat die ik leuk vind, klopt een groot deel van die lichaamstaal wel. Je gebruikt die lichaamstaal vaak onbewust. |
Citaat:
|
spanning tussen 2 mensen is altijd bij allebei voelbaar
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:57. |