Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   is marilyn manson en man of een vrouw ??? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=294889)

iebke* 01-12-2002 19:46

is marilyn manson en man of een vrouw ???

ik dacht dat het ne man was, en ik zoek daarnet op google en ik kom dit tegen : http://www.rockguiden.se/Bilder/marilynm.jpg http://www.amirage.net/amirage/MANSON1.jpg

:confused: ik ben nogal in de war :( kan iemand my helpen ? Waarom heeft hy borsten ?

battlestar 01-12-2002 19:48

omg :D

dr martens 01-12-2002 19:55

Citaat:

*BattleStar* schreef:
omg :D

Blubje 01-12-2002 19:55

:D

ok ik zal maar meteen ontopic gaan voordat er allerlei rare reacties op komen, hijs gewoon een man, en daar heeft hij zich als vrouw verkleed. en nee hij heeft dus geen bortsen.
:)

Danique 01-12-2002 20:15

onzijdig

mood indigow 01-12-2002 20:29

Citaat:

danique2 schreef:
onzijdig
gnyee! :p

Danique 01-12-2002 20:30

Citaat:

mood indigow schreef:
gnyee! :p
gezondheid

:confused:

InsaneBarbie 01-12-2002 20:33

hmg... schattig :)

mood indigow 01-12-2002 20:35

Citaat:

danique2 schreef:
gezondheid

:confused:

jah sorry..
soort van vage uitroep van mij.

Rrr. 01-12-2002 20:48

Citaat:

danique2 schreef:
onzijdig
of hermafrodiet

mood indigow 01-12-2002 21:05

of gewoon gestoord

funest 01-12-2002 21:12

...ga dood...

battlestar 01-12-2002 21:16

Citaat:

mood indigow schreef:
of gewoon gestoord
maar dat was niet de vraag!

:P;)

Rebirth Of Cool 01-12-2002 21:20

Hij weet het zelf nog niet eens, ik heb zo'n hekel aan die idioot
echt zo'n smeerlap, gadver

a new noise 01-12-2002 21:30

och god, wat een rebel!!

qghp 01-12-2002 21:36

omg nu krijgen we zeker weer zon topic waar iedereen gaat verzinnen wat marilyn manson allemaal wel niet is :S

a new noise 01-12-2002 21:38

Citaat:

mat-ice schreef:
omg nu krijgen we zeker weer zon topic waar iedereen gaat verzinnen wat marilyn manson allemaal wel niet is :S
en dat ie kuikentjes vertrapt etc.

heb je er bewijs voor? nee hou dan je muil

eXo 01-12-2002 21:52

Straks worden er topics geopend of Imca Marina en Bennie Jolink eigenlijk niet stiekem dezelfde persoon zijn maar door aliens van een verre planeet die op een sok lijkt gekloond om de mensheid op te sporen en te vernietigen. En daarna gaat STP die verschrikkelijke geanimeerde GIF plaatsen en dan is helemaal het einde zoek..

Rioto 01-12-2002 22:02

Ik weet niet wat het is

Inf3sted Funk 01-12-2002 22:03

Zwitter!!!

eXo 01-12-2002 22:07

Citaat:

Inf3sted Funk schreef:
Zwitter!!!
Citaat:

YuckFou schreef:
of hermafrodiet

Carn 01-12-2002 22:14

ik vind em wel lachen eigenlijk, onze Brian Warner.

Zag een tijd geleden een of andere docu over hem op tv, waar ze em ook volgden zonder dikke laag makeup, is best een normale kerel, hij zet tenminste nog een leuke show neer.

suicidal eendje 01-12-2002 23:07

een man lul..

86dagreed 01-12-2002 23:16

Citaat:

Carn schreef:
ik vind em wel lachen eigenlijk, onze Brian Warner.

Zag een tijd geleden een of andere docu over hem op tv, waar ze em ook volgden zonder dikke laag makeup, is best een normale kerel, hij zet tenminste nog een leuke show neer.

juist.
hij is ook vrij intelligent, maar degene die dit heeft gepost moet voortaan wel nadenken voor ze iets post. helpt soms wel eens.

eXo 01-12-2002 23:22

Citaat:

86dagreed schreef:
juist.
hij is ook vrij intelligent, maar degene die dit heeft gepost moet voortaan wel nadenken voor ze iets post. helpt soms wel eens.

Mee eens

TAFKAB 02-12-2002 09:33

Ik zat een keer naar een CKV presentatie te kijken van iemand over die vent (*uhuh) en ze zei dat hij een oom had (meen ik) met een sm kelder ofzo (met dildos enzo).
Juk! :eek:

Maurice 02-12-2002 10:56

een man.

Snees 02-12-2002 12:28

je reinste discriminatie: alsof mannen geen borsten kunnen hebben :(

Milk 02-12-2002 13:00

wat een ramp!!! dromen vallen in duigen!!! THE HORROR!!!

:rolleyes:

Dikke mannen hebben trouwens ook vaak borsten, dus dat mannen geen borsten kunnen hebben vind ik een beetje kortzichtig hoor.. :rolleyes:

Wim Wok 02-12-2002 15:27

ik heb in de hitkrant gelzen dat marlyn manson eeen keer naar de bakker was gegaan en toen een tijgerbolletje had besteld, maar die waren toen op en toen zei ie: nou laat dan maar...

ECHT WAAR!!!! :eek:

86dagreed 02-12-2002 15:29

Citaat:

Wim Wok schreef:
ik heb in de hitkrant gelzen dat marlyn manson eeen keer naar de bakker was gegaan en toen een tijgerbolletje had besteld, maar die waren toen op en toen zei ie: nou laat dan maar...

:eek:

dat meen je niet!!!

Waar moet het heen met die man!!

cottoncandy 02-12-2002 15:30

marilyn is so goffic he turns me on oh my goth he makes me want to sacrifice babies to the moon

eXo 02-12-2002 16:47

Citaat:

cottoncandy schreef:
marilyn is so goffic he turns me on oh my goth he makes me want to sacrifice babies to the moon
:) (y) (y)

Sceptica 02-12-2002 16:56

Hallo... Ik wilde even het volgende hierop zeggen: Als marilyn manson iets doet is t niet acceptabel... hij heeft tieten, en draagt make-up, net als ik... echter ontwerpt hij zijn eigen kleding en zo geweldig ben ik niet... zijn haar is(WAS) langer als t mijne... Hij maakt muziek... hij predikt een mening... net als ik... Alleen ik ben een meisje en ga niet echt gebo\ukt onder n pseudoniem... OFTEWEL: als ik t doe is t ok, als hij t doet niet. :(

eXo 02-12-2002 17:00

Citaat:

Sceptica schreef:
Hallo... Ik wilde even het volgende hierop zeggen: Als marilyn manson iets doet is t niet acceptabel... hij heeft tieten, en draagt make-up, net als ik... echter ontwerpt hij zijn eigen kleding en zo geweldig ben ik niet... zijn haar is(WAS) langer als t mijne... Hij maakt muziek... hij predikt een mening... net als ik... Alleen ik ben een meisje en ga niet echt gebo\ukt onder n pseudoniem... OFTEWEL: als ik t doe is t ok, als hij t doet niet.:(
huh?

Offtopic: houd alsjeblieft op met dat roze

Sceptica 02-12-2002 17:10

Mijn punt is gewoon dat mensen zo moeilijk doen over wie of wat of hoe of waarom... En in het bijzonder als 't Marilyn Manson is... Wat zou het uitmaken? En iedereen die logisch nadenkt WEEt dat het een man is.
Trouwens... het 2e plaatje is niet eens Marilyn Manson.
Daarbij: de officiele site van Marilyn Manson...

Sorry... Ik kan t niet zo goed hebben als mensen dit soort opmerkingen maken.
Nog een ding: Hij heeft ook geen ribben laten verwijderen... Just in case iemand t zit afvraagt... :D

Ufke 02-12-2002 17:12

ik vind hem een man

Horror Kitty 02-12-2002 17:19

Citaat:

snees schreef:
je reinste discriminatie: alsof mannen geen borsten kunnen hebben :(
:D *lol*

Tis een man. Duidelijk.

Queen Klazina Wok 02-12-2002 17:42

Citaat:

eXo schreef:
Straks worden er topics geopend of Imca Marina en Bennie Jolink eigenlijk niet stiekem dezelfde persoon zijn maar door aliens van een verre planeet die op een sok lijkt gekloond om de mensheid op te sporen en te vernietigen. En daarna gaat STP die verschrikkelijke geanimeerde GIF plaatsen en dan is helemaal het einde zoek..
:D

Queen Klazina Wok 02-12-2002 17:43

Citaat:

Wim Wok schreef:

:rolleyes: jij gelooft zeker altijd alles wat in de Hitkrant staat... :rolleyes:

Blubje 02-12-2002 17:58

Citaat:

a new noise schreef:
en dat ie kuikentjes vertrapt etc.

heb je er bewijs voor? nee hou dan je muil

(y)

Citaat:

Hallo... Ik wilde even het volgende hierop zeggen: Als marilyn manson iets doet is t niet acceptabel... hij heeft tieten, en draagt make-up, net als ik... echter ontwerpt hij zijn eigen kleding en zo geweldig ben ik niet... zijn haar is(WAS) langer als t mijne... Hij maakt muziek... hij predikt een mening... net als ik... Alleen ik ben een meisje en ga niet echt gebo\ukt onder n pseudoniem... OFTEWEL: als ik t doe is t ok, als hij t doet niet.
indeed...stelletje zeikerds altijd...

oow ik was trouwens de EMA aan t kijken laatst en toen vertelden die meisjes van the sugababes dat ze m heel aardig vonden hehe :)
volgens mij is t gewoon een hele intelligente en normale man, alleen op t podium en als artiest issie een veel extremer iemand dan normaal, ik zie daar verder nix ergs aan hoor...maar goed dat is mijn mening natuurlijk maar :p

dr martens 02-12-2002 18:04

Volgens mij speelt ie op het podium ene wacko en lacht ie s'avonds vanaf zijn luie stoe(:D) iedereen uit die hem zo serieus nemen

eXo 02-12-2002 18:43

Citaat:

Sceptica schreef:
Mijn punt is gewoon dat mensen zo moeilijk doen over wie of wat of hoe of waarom... En in het bijzonder als 't Marilyn Manson is... Wat zou het uitmaken? En iedereen die logisch nadenkt WEEt dat het een man is.
Trouwens... het 2e plaatje is niet eens Marilyn Manson.
Daarbij: de officiele site van Marilyn Manson...

Sorry... Ik kan t niet zo goed hebben als mensen dit soort opmerkingen maken.
Nog een ding: Hij heeft ook geen ribben laten verwijderen... Just in case iemand t zit afvraagt... :D

Bedankt dat je het roze achterwege hebt gelaten.

Wat het uitmaakt? Om een onverklaarbare reden vond de topicstarter het nodig om op google uit te vinden of Marilyn Manson nou een man of een vrouw is. Dat Brian Warner een man is, mag duidelijk zijn. Maar ik begrijp nog steeds geen woord van je eerste reply.

Citaat:

Sceptica schreef:
Hallo... Ik wilde even het volgende hierop zeggen: Als marilyn manson iets doet is t niet acceptabel...
Wie heeft er gezegd dat het niet acceptabel is?
Citaat:

Sceptica schreef:
hij heeft tieten, en draagt make-up, net als ik...
Hij heeft geen tieten. Dat is nep weet je.
Citaat:

Sceptica schreef:
echter ontwerpt hij zijn eigen kleding en zo geweldig ben ik niet...
Wat bedoel je 'zo geweldig ben ik niet'. Wat heeft dat ermee te maken hoe geweldig jij bent?
Citaat:

Sceptica schreef:
zijn haar is(WAS) langer als t mijne... Hij maakt muziek... hij predikt een mening... net als ik... Alleen ik ben een meisje en ga niet echt gebo\ukt onder n pseudoniem... OFTEWEL: als ik t doe is t ok, als hij t doet niet.
Ja, maar je vergeet wellicht 1 verschil, namelijk dat JIJ een vrouw bent, en hij niet. :confused:

Sceptica 02-12-2002 18:45

T is dan ook Shock Rock... :D
De (ex-) Bassist van marilyn manson was overigens toch een stuk gekker, maar die is niet echt interessant voor t brede publiek... Die speelt immers alleen maar bas... Die zingt die oh zo enge teksten niet enzo... :rolleyes:
maar goed... :) Dit is niet goed als je mansonite bent denk ik... *getting all worked up* enzo....

Ufke 02-12-2002 18:49

de zanger van the slackers heeft ook tieten

Triloxigen 02-12-2002 18:54

de vraag alleen al,
het is gewoon een man..

suicidal eendje 02-12-2002 18:58

hmmm.. iemand met BREEEZAAAAHH in z'n signiture die het over marilyn manson heeft vertrouw ik niet helemaal :confused:

Ufke 02-12-2002 19:32

Citaat:

suicidal eendje schreef:
hmmm.. iemand met BREEEZAAAAHH in z'n signiture die het over marilyn manson heeft vertrouw ik niet helemaal :confused:
sommige dingen op het forum zijn sarcastisch.... zoals mijn avatar

*oma* 02-12-2002 19:39

hij is heel aardig hoor

Triloxigen 02-12-2002 19:39

Citaat:

suicidal eendje schreef:
(n)

Citaat:

Ufke schreef:
sommige dingen op het forum zijn sarcastisch.... zoals mijn avatar
(y)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27.