Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() dat meen je niet!!! Waar moet het heen met die man!!
|
![]() |
Hallo... Ik wilde even het volgende hierop zeggen: Als marilyn manson iets doet is t niet acceptabel... hij heeft tieten, en draagt make-up, net als ik... echter ontwerpt hij zijn eigen kleding en zo geweldig ben ik niet... zijn haar is(WAS) langer als t mijne... Hij maakt muziek... hij predikt een mening... net als ik... Alleen ik ben een meisje en ga niet echt gebo\ukt onder n pseudoniem... OFTEWEL: als ik t doe is t ok, als hij t doet niet.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Offtopic: houd alsjeblieft op met dat roze |
![]() |
|
![]() |
Mijn punt is gewoon dat mensen zo moeilijk doen over wie of wat of hoe of waarom... En in het bijzonder als 't Marilyn Manson is... Wat zou het uitmaken? En iedereen die logisch nadenkt WEEt dat het een man is.
Trouwens... het 2e plaatje is niet eens Marilyn Manson. Daarbij: de officiele site van Marilyn Manson... Sorry... Ik kan t niet zo goed hebben als mensen dit soort opmerkingen maken. Nog een ding: Hij heeft ook geen ribben laten verwijderen... Just in case iemand t zit afvraagt... ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
oow ik was trouwens de EMA aan t kijken laatst en toen vertelden die meisjes van the sugababes dat ze m heel aardig vonden hehe ![]() volgens mij is t gewoon een hele intelligente en normale man, alleen op t podium en als artiest issie een veel extremer iemand dan normaal, ik zie daar verder nix ergs aan hoor...maar goed dat is mijn mening natuurlijk maar ![]()
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat het uitmaakt? Om een onverklaarbare reden vond de topicstarter het nodig om op google uit te vinden of Marilyn Manson nou een man of een vrouw is. Dat Brian Warner een man is, mag duidelijk zijn. Maar ik begrijp nog steeds geen woord van je eerste reply. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
T is dan ook Shock Rock...
![]() De (ex-) Bassist van marilyn manson was overigens toch een stuk gekker, maar die is niet echt interessant voor t brede publiek... Die speelt immers alleen maar bas... Die zingt die oh zo enge teksten niet enzo... ![]() maar goed... ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Muziek voor een disco Tucker | 44 | 05-01-2004 22:41 | |
Muziek |
::: Fields Of Rock ::: Master of Puppets | 235 | 16-06-2003 18:17 | |
Lifestyle |
Old Skool -- Lifestyle battle Verwijderd | 155 | 14-11-2002 21:27 | |
Psychologie |
is dit nou ut leven..??? ik willut niet meer pantzermench | 27 | 01-07-2002 17:07 | |
Psychologie |
Mijn horror vakantie. DarkCat | 24 | 04-02-2002 04:54 |