![]() |
Crematorium word begraafplaats
Afschuwelijk wat er in de VS gebeurt is!
Hoe kan iemand nou zoveel mensen in de tuin begraven, omdat de oven stuk was? Mijn eerste reactie? Waarom laat je die oven niet gewoon maken! Handigere oplossing lijkt me! |
Citaat:
|
voor de mensen die er nog niets van gehoord hebben
Citaat:
|
zo afschuwlijk vind ik het niet. wie niet weet wie niet deert. het was nooit de bedoeling geweest dat de nabestaanden hierachter zouden komen dus ik kan het hem wel vergeven.
|
Oh nos! Grote ramp! Mensen worden begraven ipv gecremeerd, waar toch niemand een fuck van merkt omdat ze, verrassing verrassing, allemaal dood zijn! http://forum.scholieren.com/eek.gif
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*ramt hoofd tegen de muur* Enfin, misschien zijn er ook van die occulte clans daar die willen dat je JUIST gecremeerd moet worden. Ik weet i.i.g. dat er wel veel mensen zijn die juist gecremeerd, i.p.v. begraven willen worden. Dat is dus niet echt inspelen op de wensen van overleden personen. |
Citaat:
Die mensen - ongetwijfeld geen lid van occulte clans - daar zijn er niet écht blij mee. http://forum.scholieren.com/smile.gif |
Citaat:
|
Waarom oven laten maken?
Het is veel gemakkelijker om ze in de tuin te gooien en het kost ook minder! |
Misschien beetje maffig hersenspinseltje van me, maar zou het niet kunnen dat die dude van het crematorium een of ander heel streng christelijk geloof heeft, en daarom ook fel tegen cremeren is? En dus op deze manier "zielen" probeert te "redden"? ..zomaar een vage ingeving hoor..
|
Citaat:
Way to go, clownboat. |
ze werden niet alleen begraven, er werden ook lichamen gevonden die gewoon achter het hoofdgebouw waren gedumpt!! Sorry maar dat vind ik egt wel ziek!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hehe, dan moeten jullie eens in de Kijk van februari kijken. De gruweltuin van Vass, daar liggen mensen uit naam van onderzoek te rotten tegen bomen, half in het water, in een plastic zak met maden.
Mensen die hun lichaam daar vrijwillig voor opgegeven hebben, zodat onderzocht kan worden wat de natuur voor invloed heeft op een menselijk lijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
nou begin ik me tog wel sorge te maken......,,..ik wil persee gekrimeeerd worden dusss.....oh neej...word ik daluk gwoon begrave :S:S:S lijk me nix
|
Citaat:
Bovendien had-ie dan geen crematorium gehad, maar goed.. |
Tuurlijk is het wel erg!
Mensen vertrouwen hun overleden geliefden toe, aan andere mensen die ze niet kennen, maar je verwacht dan wel dat er gebeurt wat de nabestaanden en overledenen gewild hebben! En begraven lijkt me iets heel anders dan op een hoop van 200 mensen in een vijver gedumpt worden! |
Citaat:
Want die man heeft (in de jaren hiervoor) toch tientallen lijken verbrand? |
Citaat:
Maar ach..wie weet is die man opeens bekeerd naar een of ander eng extremistisch geloof..je weet het niet http://forum.scholieren.com/wink.gif maar nogmaals..was een suggestie.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:54. |