Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2002, 16:21
Demi
Demi is offline
Afschuwelijk wat er in de VS gebeurt is!
Hoe kan iemand nou zoveel mensen in de tuin begraven, omdat de oven stuk was?
Mijn eerste reactie? Waarom laat je die oven niet gewoon maken! Handigere oplossing lijkt me!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-02-2002, 16:48
Requiem II
Requiem II is offline
Citaat:
Demi schreef:
Waarom laat je die oven niet gewoon maken! Handigere oplossing lijkt me!
Geen geld .

Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 18:00
autodropje
autodropje is offline
voor de mensen die er nog niets van gehoord hebben

Citaat:
Mogelijk 200 lijken rond crematorium

Uitgegeven: 18-2-2002 14:11

NOBLE – De Amerikaanse politie verwacht mogelijk 200 lijken te vinden rondom het omstreden crematorium in de staat Georgia. Inmiddels zijn er al 97 lichamen geborgen, waarvan er zestien zijn geïdentificeerd. De bedrijfsleider van het crematorium heeft toegegeven de lichamen jarenlang niet gecremeerd te hebben omdat de verbrandingsoven niet werkte.
http://nu.nl/document?n=52459
Oud 19-02-2002, 14:21
Isa
Isa is offline
zo afschuwlijk vind ik het niet. wie niet weet wie niet deert. het was nooit de bedoeling geweest dat de nabestaanden hierachter zouden komen dus ik kan het hem wel vergeven.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2002, 14:44
McCaine
McCaine is offline
Oh nos! Grote ramp! Mensen worden begraven ipv gecremeerd, waar toch niemand een fuck van merkt omdat ze, verrassing verrassing, allemaal dood zijn!
Oud 19-02-2002, 15:11
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
zo afschuwlijk vind ik het niet. wie niet weet wie niet deert. het was nooit de bedoeling geweest dat de nabestaanden hierachter zouden komen dus ik kan het hem wel vergeven.
wat niet weet, niet deert is niet moreel verantwoord.. je kwetst die mensen in hun vertrouwen en dat is toch wel een "beetje" fout

Met citaat reageren
Oud 19-02-2002, 16:00
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
Demi schreef:
Afschuwelijk wat er in de VS gebeurt is!
Hoe kan iemand nou zoveel mensen in de tuin begraven, omdat de oven stuk was?
Mijn eerste reactie? Waarom laat je die oven niet gewoon maken! Handigere oplossing lijkt me!
waarom afschuwelijk? zo veel maakt dat ook niet uit, ik kan er echt niet mee zitten.
Oud 19-02-2002, 17:12
Aramo
Aramo is offline
Citaat:
autodropje schreef:
waarom afschuwelijk? zo veel maakt dat ook niet uit, ik kan er echt niet mee zitten.

Nou ja, ik moet eerlijk zijn dat het mij ook geen ruk kan schelen, maar hiermee is toch wel het vertrouwen van mensen geschaad. Weet jij veel, misschien zijn die mensen (de nabestaanden) wel streng gelovig en vinden zij het (letterlijk) een hel te worden verbrand.
Oud 19-02-2002, 17:19
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
Aramo schreef:
Nou ja, ik moet eerlijk zijn dat het mij ook geen ruk kan schelen, maar hiermee is toch wel het vertrouwen van mensen geschaad. Weet jij veel, misschien zijn die mensen (de nabestaanden) wel streng gelovig en vinden zij het (letterlijk) een hel te worden verbrand.
mwah, dit is een uitzondering denk ik zo, en mijn vertrouwen is er zeker niet door geschaad en het boeit me ook niet of ik verbrand word of in een kist kom, dood ben ik toch wel. (al lijkt verbranden me wel aangenamer). Mja misschien wel, maar uhm ze werden toch ook juist niet verbrand?
Oud 19-02-2002, 17:34
Aramo
Aramo is offline
Citaat:
autodropje schreef:
Mja misschien wel, maar uhm ze werden toch ook juist niet verbrand?

G*dver! Je hebt gelijk.

*ramt hoofd tegen de muur*

Enfin, misschien zijn er ook van die occulte clans daar die willen dat je JUIST gecremeerd moet worden. Ik weet i.i.g. dat er wel veel mensen zijn die juist gecremeerd, i.p.v. begraven willen worden. Dat is dus niet echt inspelen op de wensen van overleden personen.
Oud 19-02-2002, 18:18
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Citaat:
Aramo schreef:
Enfin, misschien zijn er ook van die occulte clans daar die willen dat je JUIST gecremeerd moet worden.
Sowieso is het niet netjes, en moreel gezien gewoon fout, asociaal en misdadig, om de doden ff in een bos te dumpen...

Die mensen - ongetwijfeld geen lid van occulte clans - daar zijn er niet écht blij mee.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2002, 18:20
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
Aramo schreef:
Enfin, misschien zijn er ook van die occulte clans daar die willen dat je JUIST gecremeerd moet worden. Ik weet i.i.g. dat er wel veel mensen zijn die juist gecremeerd, i.p.v. begraven willen worden. Dat is dus niet echt inspelen op de wensen van overleden personen.
mja tis niet handig, maar stiekem vind ik dat ook onzin.
Oud 19-02-2002, 19:35
TomCat
TomCat is offline
Waarom oven laten maken?
Het is veel gemakkelijker om ze in de tuin te gooien en het kost ook minder!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2002, 19:40
Undeclinable
Undeclinable is offline
Misschien beetje maffig hersenspinseltje van me, maar zou het niet kunnen dat die dude van het crematorium een of ander heel streng christelijk geloof heeft, en daarom ook fel tegen cremeren is? En dus op deze manier "zielen" probeert te "redden"? ..zomaar een vage ingeving hoor..
Oud 19-02-2002, 19:53
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
TomCat schreef:
Waarom oven laten maken?
Het is veel gemakkelijker om ze in de tuin te gooien en het kost ook minder!
Vooral omdat dat zo fijn is voor de volgende bewoners, en bovendien ook zo lekker ruikt.
Way to go, clownboat.
Oud 20-02-2002, 00:24
Verwijderd
ze werden niet alleen begraven, er werden ook lichamen gevonden die gewoon achter het hoofdgebouw waren gedumpt!! Sorry maar dat vind ik egt wel ziek!
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 05:52
Conan the Librarian
Citaat:
Undeclinable schreef:
Misschien beetje maffig hersenspinseltje van me, maar zou het niet kunnen dat die dude van het crematorium een of ander heel streng christelijk geloof heeft, en daarom ook fel tegen cremeren is? En dus op deze manier "zielen" probeert te "redden"? ..zomaar een vage ingeving hoor..
Maar dan had-ie dat toch wel gezegd ipv 'de oven was stuk'?
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 08:30
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef:
Oh nos! Grote ramp! Mensen worden begraven ipv gecremeerd, waar toch niemand een fuck van merkt omdat ze, verrassing verrassing, allemaal dood zijn!

Fijn in de grond gedouwd. Zou jij zeker ook fijn vinden als nabestaande.

Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 09:23
Undeclinable
Undeclinable is offline
Citaat:
Conan the Librarian schreef:
Maar dan had-ie dat toch wel gezegd ipv 'de oven was stuk'?
Mjah .. .denk dat je wel wat redenen kunt noemen om zoiets te verzwijgen he....
Oud 20-02-2002, 10:10
Verwijderd
Hehe, dan moeten jullie eens in de Kijk van februari kijken. De gruweltuin van Vass, daar liggen mensen uit naam van onderzoek te rotten tegen bomen, half in het water, in een plastic zak met maden.
Mensen die hun lichaam daar vrijwillig voor opgegeven hebben, zodat onderzocht kan worden wat de natuur voor invloed heeft op een menselijk lijk.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 11:27
TomCat
TomCat is offline
Citaat:
McCaine schreef:
Vooral omdat dat zo fijn is voor de volgende bewoners, en bovendien ook zo lekker ruikt.
Way to go, clownboat.

Ja die gast gaat echt aan de bewoners denken!

Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 13:23
ZzZzJaNtAlZzZzkiE
ZzZzJaNtAlZzZzkiE is offline
Citaat:
McCaine schreef:

maar die mensies hebben daarwaarschijnlijk niet voor gekozen ofzow.....zal wel om bepaalde redenen zich hebben willen laten kremeren .....neej ik vin ut een klootzak mja..tis nie trug de draaien denk ik haha ...
Oud 20-02-2002, 13:25
ZzZzJaNtAlZzZzkiE
ZzZzJaNtAlZzZzkiE is offline
nou begin ik me tog wel sorge te maken......,,..ik wil persee gekrimeeerd worden dusss.....oh neej...word ik daluk gwoon begrave lijk me nix
Oud 20-02-2002, 13:29
Conan the Librarian
Citaat:
Undeclinable schreef:
Mjah .. .denk dat je wel wat redenen kunt noemen om zoiets te verzwijgen he....
Als je er daadwerkelijk in gelooft dat verbranden fout is en begraven helemaal is? Mwah, geloof ik niet.

Bovendien had-ie dan geen crematorium gehad, maar goed..
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 09:19
Demi
Demi is offline
Tuurlijk is het wel erg!
Mensen vertrouwen hun overleden geliefden toe, aan andere mensen die ze niet kennen, maar je verwacht dan wel dat er gebeurt wat de nabestaanden en overledenen gewild hebben!
En begraven lijkt me iets heel anders dan op een hoop van 200 mensen in een vijver gedumpt worden!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-02-2002, 12:44
Roos
Roos is offline
Citaat:
Undeclinable schreef:
wie begint er nou een crematorium, als dat tegen zijn of haar principes is?
Want die man heeft (in de jaren hiervoor) toch tientallen lijken verbrand?
Oud 24-02-2002, 14:04
Undeclinable
Undeclinable is offline
Citaat:
rosi schreef:
wie begint er nou een crematorium, als dat tegen zijn of haar principes is?
Want die man heeft (in de jaren hiervoor) toch tientallen lijken verbrand?

Mensjes, het was maar een sugggestie
Maar ach..wie weet is die man opeens bekeerd naar een of ander eng extremistisch geloof..je weet het niet

maar nogmaals..was een suggestie..
Reageren

Regels voor berichten