![]() |
enkels
heej allemaal
ik heb een beetje hele erge last van mijn enkels, en ik weet niet waardoor het komt, nee ik heb ze niet gekneusd of wat dan ook... en ze zijn ook niet dik... ik denk dat mijn spieren gewoon gespannen zijn de dokter heeft geen tijd en denkt voor wat hij heeft gehoord dat het wel over gaat, nou daar geloof ik ook wel in... ik moet alleen zaterdag een dans auditie doen, en ik kan niet eens echt goed lopen... heeft iemand misschien tips... alvast thx groetjes xxx me |
uitrusten? Je enkel niet belasten of forceren. Een enkelband helpt wel goed, geeft versteviging, maar daarmee kan je het niet opeens weer superveel gebruiken, kan wel, maar niet verstandig...
|
Rust is het beste en het dan even aankijken. Anders toch teruggaan naar de huisarts. Heb je wel eens iets met je enkels gehad? Een breuk of in het afelopen jaar je enkels zwaag gekneust. Heb je ze misschien overbelast in de afgelopen week? Kan zijn dat j eerst nog niet zoveel last hebt en het daarna toch op komt zetten.
|
Citaat:
ik heb weleens last van mijn enkels, maar het afgelopen jaar heb ik ze niet gekneust.... ik weet niet wat het is, maar hopen dat het voor zaterdag wat beter is anders kan ik niet dansen toch thx |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
en wat betreft dat dansen, tja het is een auditie, ik heb ook al de zang en acteer auditie gedaan moet alleen de dans nog, ik wil het echt dolgraag... :confused: maarre ik zal het eens proberen bij een andere dokter thx |
Citaat:
|
Citaat:
maar ik bedoelde eigenlijk dat ik morgen dus naar school moet, en daarna moet werken dus dat mijn enkels niet de rust zullen krijgen die ze nodig hebben.. en ik moet zaterdag auditie doen... dus maar hopen dat het dan wat gaat, want ik wil het echt... ik probeer het al met een compres enzo, en ik moet zeggen dat verlicht de pijn... maar ja wat het is... zolang ik maar kan dansen, en dan krijgen ze de rust... :o :confused: :o |
Daarom dus, niet werken dan. Meld je ziek, dat ben je toch ook? Je kunt amper lopen, dan kun je dus ook niet werken. Bijkomend voordeel is ook dat je enkels dan iig even rust hebben. En ga zodra het kan ff langs de dokter als die pijn aanhoud.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50. |